Samozřejmě nikdo po tobě v práci nic z tý matematiky chtít nebude. S velkou pravděpodobností. U matematiky máš ale výhodu, že je dostatečně obecná. Když budeš chttí místo IT v půlce přejít na fyziku, tak s tím problém nebude. Když budeš chtít na ekonomii, také s tím problém nebude.
To jsou žvásty, co když budu chtít přejít na medicínu? To mi matika k ničemu nebude!
V tom případě by bylo nejlepší na té škole učit anorganickou chemii, protože pak by byl přechod na lékaře nebo chemika daleko snazší.

Už chápu, proč naše školství vypadá tak jak vypadá, ryba smrdí od hlavy a když to tady vidím, tak už mi je jasné, proč smrdí.
Vezměme si takový obor BC, u někoho s titulem BC se nepředpokládá, že bude dělat nějaký úber výzkum, ale že bude dělat práci = bude dělat eventuálně řídící práci, musí znát systémy a byl "v první linii". Pokud neděláte výzkum, je Vám matika prakticky k hovnu. Tam by stačil jeden semestr a nazdar, zbylou matiku probrat tam, kde se to hodí.
Pak tu jsou lidé, u kterých se předpokládá, že budou dělat výzkum a v ti by měli znát podstatně víc teorie než praxe, tam ta matika má naprosto nezastupitelnou roli. Ale paradoxně matika se vesměs dělá v prvních čtyřech semestrech, kdy na ní všichni kašlou.

....jak u blbejch na půdě