Odmítli mi reklamaci notebooku

Haylie

Re: Odmítli mi reklamaci notebooku
« Odpověď #15 kdy: 31. 05. 2011, 20:10:16 »
Já mám MSI GX623 a šlape jak hodinky. Koupen v červnu 2009, takže jsem si teď uvědomil, že mi zrovna prochází záruka. Akorát se chystám na výměnu ventilátoru + čištění.
Kezby me to slapalo jak hodinky ;)
ne kazdymu to funguje ;) navic mas jinej typ :)


Haylie

Re: Odmítli mi reklamaci notebooku
« Odpověď #16 kdy: 31. 05. 2011, 20:12:39 »
Dělej co chceš. Ale každý záměrný poškození se dá svalit na to, že je to záměrný poškození. Zatímco jestli tam máš nějakou skutečou vadu, tak peníze dostaneš (byť třeba vysoudíš) zpátky určitě.

A last but not least, je to nemorální, ať to okecáš jak chceš.

To je hezke, ze existujou lidi, ke kterym je svet ferovej.
Tazateli bych vsak doporucil nektery z popisovanych postupu. Jen poznamenam, ze elektroniku znicis napetim. Viditelne poskozeni zpusobis proudem.
Souhlasim s tebou s tim zivotem :)
a diky za radu :)

Procházející

Re: Odmítli mi reklamaci notebooku
« Odpověď #17 kdy: 31. 05. 2011, 21:45:15 »
Já opravuji notebooky v jednom servisním středisku a můžu říct, že většinou už poznám pokud někdo záměrně notebook poškodí a málokomu se podaří dostat peníze. Všichni jen vyhrožujou a plácají nesmysly. Na Vás opravdu nejsem zvědavý, něco si koupíte, opotřebujete a pak chcete peníze a ještě se chvástáte jak značku nepodporujete koupí dalšího nb. To jsme přesně my Češi - Co můžeš urvi, co nemůžeš to sk*rvi. Někdy se fakt za nás stydím.

Haylie

Re: Odmítli mi reklamaci notebooku
« Odpověď #18 kdy: 31. 05. 2011, 22:09:46 »
Já opravuji notebooky v jednom servisním středisku a můžu říct, že většinou už poznám pokud někdo záměrně notebook poškodí a málokomu se podaří dostat peníze. Všichni jen vyhrožujou a plácají nesmysly. Na Vás opravdu nejsem zvědavý, něco si koupíte, opotřebujete a pak chcete peníze a ještě se chvástáte jak značku nepodporujete koupí dalšího nb. To jsme přesně my Češi - Co můžeš urvi, co nemůžeš to sk*rvi. Někdy se fakt za nás stydím.
Tak to vas docela chci videt ze ste tak spravedlivej ,az budete mit s notebookem potize od sameho zacatku tak mi prosim neco rikejte .... diky ;)

PCnity

  • *****
  • 686
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Odmítli mi reklamaci notebooku
« Odpověď #19 kdy: 31. 05. 2011, 22:14:04 »
Nikto predsa nebude zbytocne poskodzovat dobry ntbk. Ale pokial ti na tom furt nieco odchadza, chapem ten postoj.
Poskodenie statickym vybojom alebo piezo krystalom nie je mozne zdetegovat. Tato informacia pochadza od autorizovaneho servisu spotrebnej elektroniky.


Haylie

Re: Odmítli mi reklamaci notebooku
« Odpověď #20 kdy: 31. 05. 2011, 22:21:55 »
Nikto predsa nebude zbytocne poskodzovat dobry ntbk. Ale pokial ti na tom furt nieco odchadza, chapem ten postoj.
Poskodenie statickym vybojom alebo piezo krystalom nie je mozne zdetegovat. Tato informacia pochadza od autorizovaneho servisu spotrebnej elektroniky.
Diky za radu a za pochopeni ;)

KapitánRUM

Re: Odmítli mi reklamaci notebooku
« Odpověď #21 kdy: 01. 06. 2011, 11:13:38 »
MSI/ACER .... doporučuji nekupovat.

Je spousta možností, proč by Vám reklamaci nemusí uznat, tak, jako lidi co si koupí MSI/ACER posílají do patřičných míst i u nás.

Nedivím se, tohle je prostě spotřebák, když se to rozbije, máte to hodit do koše(elektroodpadu).
Kdo by šel reklamovat 20 měsíců nošené otahané a smradlavé boty, které si zjevně rozbil sám?

Ty výrobky jsou dimenzovány na určitou zátěž, ideální vytížení je vytáhnout ho 1x týdně na chalupě a vydrží Vám roky, proto i MSI a ACER má spoustu spokojených uživatelů.

Ale nějaký denní provoz?
No tam už to je kus od kusu, obecně bych tyto značky pro tak vysokou zátěž V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDOPORUČIL!

Jak to přesto vyreklamovat?

Jít na jinou pobočku té firmy ,,Ale já bydlím tady a..." ...a doufat, že tu bude někdo s lepší náladou. Vrácení peněz obvykle neprojde, výměna zboží (rozbil se 4x, tak si připlatím na lepší kus) často projde.

No a noťas co už něco vydrží?

Koupit si BUSINESS třídu od HP/Lenovo/Fujitsu.
Opakuji BUSINESS třídu!! Ne ty nejlevnější!

Ale divit se může jen debil ,,Koupil jsem si noťas za 10 000 a nemá ty samé titanové panty jako model za 30 000, proč?????"

V Akci (a tím nemyslím akci v Globusu!!!!!) se dá pořídit NB z BUSINESS třídy uvedených značek často za cenu křápu.

To ovšem nic nemění na tom, že řadě lidem ty křápy slouží.

Je to asi tak, jako když si koupíte boty od Vietcongu.
Je to problém Váš, že se Vám boty v dešti rozlepí?  Tušili jste přeci, že nemáte chodit v dešti!
Nebo to je problém těch bot, které jsou podivně udělané.
A přesto se bot těchto bot prodávají spousty (jsou jich plné tržnice, kdyby se neprodávaly, vystavovali by jiné zboží) a spoustě lidí dobře slouží.

Ela

Re: Odmítli mi reklamaci notebooku
« Odpověď #22 kdy: 01. 06. 2011, 11:32:34 »
Tyhle tvoje rady, podporuciku Koralko  ;D jsou mozna prakticke, leccem i uzitecne (krome toho, ze misty vulgarni, nadavas-li nekomu do debilu :o, i kdyby prohloupil nebo se spletl), ale i ti rakosnici se musi drzet O.z., tedy musi vzit reklamaci1

Mam s nimi zkusenosti a vim, ze s nimi se vzdy da dohodnout, vzdy mi ty tenisky, ktere se rozlepili po 2,3,4 mesicich vzali a nabidly jine. V poho, vala si jine a treba po dalsich par mesicich si 'opet vymenila' za nove :D

Vyhodou tzv. znackovych obchodu, kdyz se bavime o obuvi je snad jen v tom, ze od nich vam ty body treba vydrzi prave celou zarucni dobu, nebo je vymenite po vic, nez 203.4 mesicich, jinak je vetsinou vse jeden ausus delany v Cine :P

A k notebookum: udobre uz radili na 1. strance, nebudu se opakovat.

Snad se zdari uspet s reklamaci! ;)

Pavouk106

  • *****
  • 2 398
    • Zobrazit profil
    • Můj blog
    • E-mail
Re: Odmítli mi reklamaci notebooku
« Odpověď #23 kdy: 01. 06. 2011, 11:34:54 »
KapitánRUM> s Těma botama to není nejlepší přirovnání, ale přesto souhlasím s tím, že nelze od některých typů NTB dobrou kvalitu (myšleno dlouhodobou výdrž HW, včetně smotných plastů).

Klasickej velkej NTB za 10 tisíc je téměř jasnej, ale pro Ty, kdo chtějí oponovat - NTB za 20 tisíc (i5 s ATI grafikou) je víceméně to samý. Platíte tam těch 10 klacků navíc za ty lepší díly, ne za lepší zpracování. Takovej NTB má v sobě díly, který v plný palbě mají TDP 70W a to se nemůže zvládnout odvětrávat dlouhodobě a tím pádem to není dost chlazeno a tím pádem je to náchylnější k poškození. Takže i dražší NTB nejsou záruka kvality (pokud jsou úměrně dražší kvůli lepšímu HW vybavení).

Lenovo nebo DELL, toho bych se nebál co se výdrže týče. U ostatního bych holt počítal s tím, že to nevydrží (mě vydržel Acer z roku 2005 za 33 tisíc do roku 2010, pak už odešel úplně - mezitim se ale závady taky trousily).

K záměrnýmu poškození nemám co víc dodat, než že to neschvaluju.

Re: Odmítli mi reklamaci notebooku
« Odpověď #24 kdy: 01. 06. 2011, 12:19:58 »
Já nevím, ale vždy, když jsem šel něco reklamovat, tak jsem jen popsal závadu, a k reklamaci mi to vzali. Možná je to taky o celkovém vystupování - člověk musí být důsledný, ale za všech okolností slušný. A taky si člověk musí umět vybrat prodejce a nakupovat u těch slušných.

Ivan

Re: Odmítli mi reklamaci notebooku
« Odpověď #25 kdy: 01. 06. 2011, 12:55:13 »
Pokud nechcete mit s Nt problemy tak dell :) + next bussines day.

Ale z jineho soudku vcera jsem sel reklamovat grafickou kartu (stari 4 mesice), restartuje se neustale graficky adapter no a zatim jsem jen docilil toho ze mi to na reklamaci nevezmou, protoze prodavac nemohl najit s/n - potom jsem se dozvedel ze byl nalepen na spodu GPU a teplem se mohl odlepit :D(to uz jsem ztracel slov ) ... no cekam na vyjadreni vyrobce ... tak pak dam vedet :).

Laďa

Re: Odmítli mi reklamaci notebooku
« Odpověď #26 kdy: 01. 06. 2011, 16:58:28 »
Při reklamaci doporučuji chovat se věcně, slušně a konstruktivně. Mně se to vždy osvědčilo. Každý alespoň průměrný obchodník pozná člověka, kterého už jeho NTB omrzel a chce se ho "výhodně" zbavit.

K radám, které tu padly na "pomožení" závadě - s takovým postupem rozhodně nesouhlasím a považuji ho v podstatě za podvod/krádež.

KapitánRUM

Re: Odmítli mi reklamaci notebooku
« Odpověď #27 kdy: 01. 06. 2011, 19:33:22 »
V rámci školení od dealera firmy prodávající značku NB na písmenko M, máme přesná doporučení, komu NB té značky doporučit.

Nemám moc chuť se nějak moc rozepisovat, takže to popíšu stručně, jak to cca řekl.

Jsou základní typy zákazníků:

- brouk pytlík: (znak IQ 70~80) zásadně nakupuje NB podle komponent, chce nejrychlejší grafiku, největší disk, největší paměť a to všechno za co nejnižší cenu, je to obvyklý typ debi*a, který má pocit, že nejlevnější NB, který obsahuje HW co on chce, mu nahradí stolní PC a při každodenním používání vydrží dlouhé roky. To je nejnebezpečnější typ blba, který zboží reklamuje.
Doporuční: Reklamace neuznávat, nenechal si poradit, koupil si špatné zboží, které pro jeho účel není vhodné.

- mamlas: Zásadně kupuje zboží na doporučení svých kamarádů. Kamarád, který NB používá na to a to, mu řekne, že jemu jeho NB slouží skvěle. Mamlas ho chce používat ale na něco jiného, což už v tom není zohledněno. Zde je nutné uvážit, jak moc velký mamlas to je a případně říct ,,nemáme". Kamarád: Má NB na víkendové použití (roky - což je v pořádku), ale mamlas jím chce nahradit stolní PC. Doporučení: Říct, že to co si vybral není skladem, ale zrovna tu zítra může být zboží, které mu bude plně vyhovovat. (Takové, které mu bude dlouho a dobře sloužit.) Buď odejde a nebo si koupí něco, s čím nebude otravovat.

- novinkový fetišista: (sem tam plná peněženka) Chce to nejnovější, i když každý nový HW má svoje mouchy a často trvá 5-6 biosů a jednu dvě revize, než se povede NEDODĚLÁVKY vychytat.
Toto bývá výborný zákazník, většinou nemá moc velké nároky a proto mu částečné nefunkčnosti často ani nevadí. NB prodá ještě v záruce a koupí si zase nějakou novinku. Pravidelný zákazník.
Hloupý prodavač ho může zaměnit s typem zákazníka mamlas.

- tukan: Přijde s blbým nápadem, ale nechá si poradit. Zde je potřeba uvážit, jestli se mu prodá nějaký shit, který leží na krámě, nebo je na tom velká marže.

- mistr: Tváří se, že tomu rozumí lépe než kdokoliv jiný, ale stud mu většinou nedovolí přiznat chybu, reklamace si proto raději řeší sám. Sám si taky nadává, že si koupil krám a nenechal si poradit. Dost možná přijde znovu ,ale zase si nenechá poradit.

- BFU: Ideální skupina pro tuto značku NB, NB zapínají občas, mají větší radost z toho, že ho mají, než z toho, že ho používají. Dělí se na BFU mamlas - když v NB něco(cokoliv) nejde, přijde to reklamovat a BFU OK - když v NB něco nejde, myslí si, že něco dělá blbě.

A další skupiny, ale to bych se moc rozepisoval.

Asi takhle nám to ten člověk popisoval a v mnoha ohledech měl pravdu.
Za nás mohu říct, že kdyby šéf prodával lidem to co chtějí (vesměs chtějí kraviny, co je budou zlobit) vydělal by víc, než když se je snaží přemlouvat, aby používali mozek a koupili si to, co jim bude opravdu sloužit. Bohužel, šéf nemá tu přesvědčovací schopnost, aby přemluvil navedeného idiota, že ,,cvičky do hlubokého sněhu opravdu nejsou". A taky nemá to srdce mu ty cvičky prodat.
Proto prodáváme daleko méně, než bychom mohli.

Prodavač by měl být ideálně stejný jako zákazník.
Jak jako prodavače zaměstnáte někoho, kdo tomu opravdu rozumí, jdou kšefty do háje, protože většina lidí (70%) si opravdu nenechá poradit. Buď odejdou, nebo vrtí hlavou, že my se pleteme a jeho 10-ti letý syn má pravdu. (Ale přejme otcům syny.)

------------------------------- a teď z jiného soudku -------------------------------

Dobrý NB:
Co to je dobrý NB?
Jsou NB co nahradí stolní počítač, NB co můžete občas tahat sebou na chatu, NB co vydrží plnou zátěž.

NB co můžete občas tahat sebou a přitom Vám vydrží roky:
ACER, MSI -- když ho pustíte 1-2x do týdne na chatě, chováte se k němu DOSTATEČNĚ OPATRNĚ, vydrží Vám roky a bude Vás stát málo.

NB co vydrží plnou zátěž - to jsou NB BUSINESS třídy.
Obchoďák ho může tahat všude sebou.
A ještě se dělí do 3 skupin.
První skupina - to jsou prakticky všechny NB určené pro firemní použití.
Druhá skupina - to jsou třeba notebooky IBM řady T.
Třetí skupina - to jsou nb pro vojenské využití.
NB Z TÉTO SKUPINY NELZE NAKUPOVAT PODLE TOHO, CO JE UVNITŘ ZA KOMPONENTY NEKUPOVAT NOVINKY! NB VYROBENÝ 6 MĚSÍCŮ PO UVEDENÍ NA TRH JE IDEÁLNÍ!

NB co nahradí stolní počítač:
To je stolní počítač + netbook.
Nejlepší varianta.

Dále doplním:
Baterie je spotřební materiál, záruka na baterie je často 6 měsíců.
Podsvícení je bráno jako součástka, která se významným způsobem opotřebovává, proto i při rozšířené záruce se nemusí oprava vztahovat na podsvícení.
Rozšířená záruka se často nevztahuje právě na baterii(skoro nikdy) a display.

REFURBISHED: to je hodně DELLová záležitost.
Refurbished díly jsou díly, které byly vymontovány jako nefunkční, očištěny a bajvoko zkontrolovány. Díl co nefunguje v západní Evropě se vyčistí a pak se ho pokusí udat(jako náhradní díl) ve střední Evropě, když nefunguje ani tady, opět se vyčistí, proměří a znovu se zkusí udat v Rusku. Tyto informace mám přímo od servisáků DELL, jestli jsou pravdivé nevím.
http://www.kupmac.cz/refurbished

Mohl bych se tu víc rozepsat, ale myslím, že to je úplně jedno a nikdo o to vlastně nestojí.
Maximálně by se semnou jen někdo hádal, že nemám pravdu a on ano.
No, tak o to nemám zájem, na to jsem už moc starej, unavenej a zkušenej.

KapitánRUM

Re: Odmítli mi reklamaci notebooku
« Odpověď #28 kdy: 01. 06. 2011, 19:44:12 »
Poznámka pod čarou:
Tvrdit, že obchodníci vědí co prodávají, je nesmyslná.

Počítače prodává každý jeliman a každý se považuje za mistra světa.
A popravdě cca 90% z nich na to nemá IQ, kvalifikaci ani zkušenosti.
Najít někoho, kdo tomu opravdu rozumí, je velká vzácnost.

Taxa u nás: 320,- Kč/h
Taxa konkurence: i 160,- Kč/h (živnostník)
Taxa opraváře na plynové kotle: od 1000,- Kč výš, když máte štěstí, tak za polovinu a musíte trpělivě čekat, až si na Vás udělá čas.

Jose.D

Re: Odmítli mi reklamaci notebooku
« Odpověď #29 kdy: 01. 06. 2011, 19:44:48 »
KapitánRUM: jen se klidně rozepiš :)