Reklamaci musej vzít v obchodě, v kteryms to kupoval. Běž tam ještě jednou a vem si svědka. Jestli Tě nutěj ke kurírovi, řekni jim, ať si proň pošlou sami, že ty máš právo reklamovat tady. Najdi a vytiskni si patřičnej paragraf z občanskýho zákoníku a argumentuj jím. Pokud notebook ani tak nepřijmou, tak nevyhověli náležitostem z kupní smlouvy a myslím že tím nedodržely podmínky kupní smlouvy (dané zákonem) a tedy můžeš podat žalobu na její neplatnost, ale může to bejt na dlouhý lokte. Ale někdy pomůže podání žaloby - poplatky e platěj do 14 dnů, takže než je zaplatíš, tak stačí donést žalobu orazenou soudní podatelnou a většinou prý vyměknou.
Pak maj 30 dní na vyřízení, pokud to do tý doby nevyříděj, trvej na vrácení peněz, pokud nebudou souhlasit, dej jim to písemně a nech si to podepsat, pokud to nebudou chtít, tak doporučenej dopis.
Pokud to stihnou a reklamaci uznaj a bude 4., tak opět stejným způsobem trvej na vrácení peněz, pokud to chtěj řešit jinak, pokud s reklamací nebudou souhlasit, tak trvej na tom, že nesouhlasíš s vyřízením reklamace a nech si to od nich písemně potvrdit do protokolu o reklamaci. Tady Ti ale už pak nezbejvá nic jiný než soudní znalec a žaloba, popř. rozmáznutí přes média.