Nemoznost zapisu ci cteni dat z disku ti prci brani v beznem uzivani treba v tomto pripade notebooku. Sporne situace nevznikaji diky takovymto vadam, ale napriklad nakrapnuty display, vypadnuta klavesa apod. ktere servisni stredisko bude povetsinou povazovat za fyzicke poskozeni. Z tohoto prameni nejvetsi nozstvi sporu. Spory typu neuznani reklamace u prodejce vznikaji vetsinou z neznalosti pracovnika reklamacniho oddeleni, ktery nedostal od zamestnavatele patricne skoleni a nebo dostal spatne instrukce. Tady uz se dostavame k americkemu strkani kocek do mikrovlnky apod. Neni v nicich silach, aby vypsal presne, k cemu vyrobec urcen je a k cemu neni. To je naprosti nesmysl. Vetsinou pak prodejci davaji doporuceni k uzivani napr. v neprasnych a nevlhkych prostorech apod. pokud potom ale poslete jednotku do servisu s tim ze se prehriva a samovolne vypina, coz je jeden z nejcastejsich problemu notebooku tak vam to vyrobce na 99% opravi, protoze se kvuli vycisteni notebooku a pripadne vymene ventilatoru s vama prece nebude hadat, jestli jste jednotku pouzivali ve stodole u cirkularky nebo obyvaku s chladici podlozkou. Pri rozhodovani pak vice zalezi na slusnosti a selskem rozumu, protoze zakony, byt by byli napsany sebelepe, nemuze znat kazdy, byt se rika, ze neznalost neomlouva a navic nemuzou obsahnou presne jadro problemu. Problem je, ze toho samozrejme velka spousta lidi zneuziva a snazi se system podvest, z toho potom vznikaji na prvni pohled nesmyslne pozadavky servisu. Nerikam ze servisy jsou bezproblemove a chovani vyrobcu ferove, jako zakaznik si ale toho vyrobce muzu vybrat, jako vyrobce si zakaznika nevyberu a nejakej chytrolin, co se bude snazim me ocurat se vzdycky najde. Je to stejne jako autorska dan na zaznamova media apod.