Šilhavý, vy jste skutečně kus vola. Tyhle rady nechat si srát na hlavu, stejně je to ztracené a ty a statisícové odhady nákladů čerpáte na mimibazaru?
Pro tazatele: Napiš email nebo nějaký kontakt, věc vyřídím zdarma. Je naprosto vyloučeno, aby si Alza fakturovala nevyžádanou a neodsouhlasenou opravu, dokonce i dle jejich vlastního
reklamačního řádu (viz čl. III/5).
Jinak ze zkušeností s Alzou s výjimkou zjevně neoprávněných reklamací skutečně postačí jeden dopis od právníka, z něhož je zřejmě, že spotřebitel není pan Šilhavý a nenechá si nalít na hlavu kýbl exkrementů. Dokonce to zafungovalo i v případě nákupu na IČO, kde zákazník nebyl spotřebitelem.
P.S. A připojuju se k radě mobily na Alze nebrat, mají naprosto otřesné servisní partnery a reklamace mobilů jsou tam nepochopitelným problémem, se kterým jsem se u jiného zboží u nich nesetkal. Navíc cenově to fakt není žádný trhák.