VŠ podle mne dokazuje schopnost něco dokončit, dotáhnout až k promoci. Na rozdíl od člověka, který se zastaví před druhou či třetí překážkou: "tohle mě nebaví, to nebudu dělat". Při studiu VŠ je takových překážek mnoho. Dobrá VŠ je jako broušení diamantu, některé při broušení prasknou, jiné se ukážou být nepoužitelnými. To rozhodně neznamená, že člověk bez VŠ by byl k ničemu!
Podle mne každý nemůže programovat, tak jako každý nemůže umývat schody. Všechno vyžaduje nějaký přístup a zručnost. Spousta lidí by ty schody dokázala umýt jen pod dozorem, jinak schody jen namočí a to ještě špinavou vodou.
Možná se naučí programovací jazyk, ale nedokáží vytvářet algoritmy. Tak jako když se naučíte třeba mandarínsky, ještě to neznamená, že dokážete napsat knihu nebo aspoň článek.
Vytrvat a do umoru dokoncit vec ktora nema a nedava zmysel len aby bola dokoncena to nieje definicia hrdinstva a brusenia diamantu ale neuvedomovania si veci ze v zivote treba robit dolezite veci. A nie nedolezite.
To není pravda. Smysluplnost mnoha věcí ukáže právě jejich dokončení a před tím toto nelze posoudit.
To, že po mé závěrečné práci po obhajobě neštěkne ani pes, neznamená, že nemá smysl.
Definice toho, co je v životě důležité se v čase mění.
Celý tento názor mi připadá jako vzlykání clověka, který tu vysokou nedokončil a teď sám sobě obahuje, že to je v pořádku. Takový člověk je přesně ten, který v půlce řekne, že mu to nedává smysl a uteče od rozdělaného projektu.
To píšu jako člověk, který si vysokou studoval deset let po té, co většina vrstevníků školu dokončila. A ku podivu, při ucházení se o pozici, kde vejšku nechtěli, mi právě kvůli tomu dali přednost a jsem spokojený.