Reklamace ntb: jak popsat závadu?

Re:Reklamace ntb: jak popsat závadu?
« Odpověď #45 kdy: 07. 01. 2014, 19:12:19 »
Tak že okna nezkusím, nejde mi žádným způsobem hodit okení .iso na USB.. :-/


Komo

Re:Reklamace ntb: jak popsat závadu?
« Odpověď #46 kdy: 07. 01. 2014, 19:14:20 »
Ja som pouzival toto vzdy bez problemov.
Samozrejme ide o soft ktory pojde len pod Win, takze dufam ze mas doma druhy masinu.
http://images2.store.microsoft.com/prod/clustera/framework/w7udt/1.0/en-us/Windows7-USB-DVD-tool.exe

Pod linuxom som vzdy robil boot image len na dalsi linux ale je dost mozne ze to tiez moze ist. Skusaj.

Pavel 'TIGER' Růžička

Re:Reklamace ntb: jak popsat závadu?
« Odpověď #47 kdy: 07. 01. 2014, 19:41:45 »
Mne funguje i obyčejné dd.

Re:Reklamace ntb: jak popsat závadu?
« Odpověď #48 kdy: 07. 01. 2014, 20:01:12 »
Ja som pouzival toto vzdy bez problemov.
Samozrejme ide o soft ktory pojde len pod Win, takze dufam ze mas doma druhy masinu.
http://images2.store.microsoft.com/prod/clustera/framework/w7udt/1.0/en-us/Windows7-USB-DVD-tool.exe

Pod linuxom som vzdy robil boot image len na dalsi linux ale je dost mozne ze to tiez moze ist. Skusaj.

Bohužel už asi 7 let frčím pouze na linuxu, tak že toto řešení není pro mě.

Mne funguje i obyčejné dd.

Právě, že s dd to dělám, ale nebootuje to. Jakýkoliv linux jo, ale tohle se mi nějak nedaří. Porovnávám i md5sum součty a ty taktež nesedí..

Pavel 'TIGER' Růžička

Re:Reklamace ntb: jak popsat závadu?
« Odpověď #49 kdy: 07. 01. 2014, 20:05:31 »
No a které okna zkoušíš?



Sten

Re:Reklamace ntb: jak popsat závadu?
« Odpověď #51 kdy: 07. 01. 2014, 20:32:23 »
No dobře pokud nepomůže update biosu tak to tam asi pošlu. Ještě dotaz, přijde jim to tam 9.1. což je den kdy končí záruka, bude to v cajku?

To záleží, jestli je to poslední den záruky nebo první den po záruce. Poslední den záruky je stále ještě v záruce a doba reklamačního řízení i opravy se do záruční doby nezapočítává, tj. po záruce bude až den po vrácení z reklamace/opravy.

Re:Reklamace ntb: jak popsat závadu?
« Odpověď #52 kdy: 07. 01. 2014, 20:47:15 »
No zkouším nějaký W7 64b ultimate a je to warez.. Tak veškerý pokusy s dd vzdávám, ten WinUSB vypadá slibně, ale zkouška instalace na debian dopadla špatně. V závislostech mi to chtělo vyházet půlku systému (já říkal, že bych ten systém měl dát dohromady), tak že to zkusím do toho mintu.

Pavel 'TIGER' Růžička

Re:Reklamace ntb: jak popsat závadu?
« Odpověď #53 kdy: 07. 01. 2014, 21:05:50 »
Jelikož jsem to dlouho nepotřeboval, tak jsem si to špatně zapamatoval. Nestačí pouhé dd, ale: sudo dd if=/path/to/iso/windows.iso of=/dev/sdg bs=4M; sync Jinak doporučuji nejdříve vytvořit novou tabulku oddílů na USB, třeba v gparted.

Re:Reklamace ntb: jak popsat závadu?
« Odpověď #54 kdy: 07. 01. 2014, 21:16:57 »
Jelikož jsem to dlouho nepotřeboval, tak jsem si to špatně zapamatoval. Nestačí pouhé dd, ale: sudo dd if=/path/to/iso/windows.iso of=/dev/sdg bs=4M; sync Jinak doporučuji nejdříve vytvořit novou tabulku oddílů na USB, třeba v gparted.

Já použil dd bs=4M if=/home/sonic/win.iso of=/dev/sdc && sync pod právy roota. S tabulkou oddílů jsem si zrovna nelámal hlavu, protože dd na to naláme to .iso.

Stav ntb: Po dalším zapnutí se kworker zase spustil i s parametrem acpi.

Pavel 'TIGER' Růžička

Re:Reklamace ntb: jak popsat závadu?
« Odpověď #55 kdy: 07. 01. 2014, 22:56:24 »
To je logicke, muselo by se to upravit na stalo v grubu

Re:Reklamace ntb: jak popsat závadu?
« Odpověď #56 kdy: 07. 01. 2014, 23:14:20 »
To je logicke, muselo by se to upravit na stalo v grubu

No jelikož se mi nepodařilo žádným způsobem grub zobrazit tak jsem musel zasáhnout do /etc/default/grub a když už jsem tam byl, tak jsem to tam rovnou napsal.. ;) Ještě přemýšlím, že zkusím "acpi=noirq", ale asi se vrhnu rovnou na ty okna. Zdá se, že ten prográmek winusb funguje. :-)

Re:Reklamace ntb: jak popsat závadu?
« Odpověď #57 kdy: 08. 01. 2014, 02:16:53 »
Tak jsem tam ty okna konečně hodil včetně driverů z CD, které bylo přiloženo k ntb.
Teplota je stejná jako v linuxu, drží se kolem 70°C. Ačkoliv se mi zdá, že je to méně hlučný. Při zatížení to jde zase k 85°C tak přehřívání je tam furt. To ACPI se zatím neprojevilo a ani nevím jak to přimět aby se to projevilo. Ale všiml jsem si, že když s PC nic nedělám tak je aktivita CPU minimální, narozdíl od linuxu kde nějaká aktivita byla pořád (i když kdo ví, zda se těm win grafům dá věřit), ale když něco chci tak jdou všechny jádra skoro naplno.. :-D Což jsem teda u tučňáka nežral. Pochlubím se s dojmy z win, dělat bych v tom asi nedokázal, protože by asi už nebylo co reklamovat :-D a to je to teprve čerstvá instalace..

JardaP .

  • *****
  • 11 064
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Reklamace ntb: jak popsat závadu?
« Odpověď #58 kdy: 08. 01. 2014, 03:00:16 »
A co novy BIOS?

Re:Reklamace ntb: jak popsat závadu?
« Odpověď #59 kdy: 08. 01. 2014, 12:41:39 »
BIOS jsem ještě neupdatoval a už ani nebudu. Každopádně jsem si sosnul nějakej benchmarking CPU a GPU. Při testu CPU to sice topí a snižuje se frekvence CPU, ale při testu GPU (dedikovaná) se to cca za dvě minuty vypne.. Tak že tam bude asi docela teplo. Škoda, že se neprojevilo to ACPI, ale co napíšu jim to tam taky, protože by se to časem nespíš taky projevilo :-D, bohužel na další testování není čas.. :-/

Tak že všem zúčastněným děkuji za cenné rady a postřehy. Admina bych chtěl zároveň požádat, zda nechce zvážit změnu názvu diskuze, protože se zde nachází i jiné a IMHO daleko cennější informace, než popis závady a důvodu k reklamaci. Díky moc.