Obsah sdělení bych neřešil. Do formuláře bude asi nejlepší napsat, jaký operační systém využíváte, jak vypadá vše v průběhu závady a důvody, proč si myslíte, že se jedná o chybu hardware. Co vím, tak ASUS neříká nic o typu operačního systému, který by měl být na PC nainstalován, já od nich mám dokonce notebook s nálepkou "Ubuntu certified" a formulář bych musel využít také. Navíc si myslím, že každý počítač by měl být schopen dlouhodobě vydržet stoprocentní zátěž. Jen z Vašeho příspěvku nevím, jestli přehříváním myslíte "permanentně hučící turbínu" nebo jestli se Vám notebook vypne v průběhu práce z důvodu vysoké teploty procesoru.
Ale jestli můžu doporučit, tak po zkušenostech s mým notebookem a po zjištění, jakým způsobem společnost ASUS funguje od jednoho opraváře, co tam kdysi pracoval bych si koupil notebook jakékoliv jiné značky. (Vím o spokojených uživatelích HP). Je to rozhodně jednodušší, než řešit, proč se notebook vypíná a několikrát jej díky tomu reklamovat.