Jinak my taky zakazky nehledame a chodi k nam dnes uz zejmena na zaklade osobni reference - o to jednodussi je jednani o cene. Ale pravda, ze cesta od webiku za 6tis k projektum nad 100tis trvala cca 5 let budovani osobni znacky na relativne uzce profilovanem trhu.
Souhlas, budování jména a značky je běh na velmi dlouhou trať.
Pokud si někdo myslí, že zítra začne dělat weby, do půl roku si koupí nový MacBookPro, a iPhone6+, za 8 měsíců nové BMW x6, za rok bude moci si podat přihlášku do časopisu Forbes tak se dost mýlí.
Nemá-li, alespoň elementární známosti, a nejlépe alespoň 4-5 známých majitelů firem, kteří by mu na rozjezd byli ochotni zaplatit dobře, aby mohl aspoň dělat z domu, aby mohl mít na aspoň to MHD, a díky usilovné práci se dostat za 2-3 roky na pozici, že o něm budou vědět, a budou mu volat i cizí lidi, že by chtěli od něj práci ... pak je otázka, zda je vhodná doba na to jít se tzv. udělat sám pro sebe.
Sám jsem začínal v podstatě z nuly, a byla to hodně drsná škola. Dnes to finančně ujde, ale kancelář si neplatím, protože mi nakonec přišla jako zbytečná, stačí se občas uchýlit do kanceláří klientů a spolupracujících firem. A práce z domu taky jde. A nebo jsou tu ty Coworking centra, a to považuji za excelentní řešení = a především dostatečně levné, a i representativní.
A taky si musí stanovit vlastní režim. Především eliminovat mrtvý čas, a neklesnout ve výsledku na 30Kč/hod práce....