Konec poskytovatele 365internet.cz

ByCzech

  • *****
  • 1 848
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #30 kdy: 06. 10. 2022, 01:29:06 »
Smlouva mi skončila 30. 9. 2022. Do 15. 10. 2022 mám zaplatit fakturu na další rok. Smlouvu nemůžu vypovědět z důvodu neplnění, protože mi internetové připojení funguje. Jak dokážu, že mi 365internet neposkytuje připojení, když mi připojení funguje?

Já vám asi nerozumím. Pokud vám smlouva skončila, nemusíte proto nic vypovídat. Prostě si najděte jiného poskytovatele a uzavřete smlouvu s ním a vyřešeno. Nemusíte nic dokazovat. Prostě smlouva skončila.


Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #31 kdy: 06. 10. 2022, 08:36:45 »
Vcera vecer sel jeste web 365internet cz. Husty, neseriozni, ze drzne poslou email, ze jsou dal poskytovatel internetu a pak to vse vypnou. Psal jsem jim vcera email, jeste kvuli modemu a ano neprislo uz nic, ani potvrzeni prijeti pozadavku. Z toho jsem hned usoudil, ze neni v poradku a ze nejspis je uz podpora vypnuta  >:(

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #32 kdy: 06. 10. 2022, 08:55:27 »
Tušil jsem, že ty stránky v noci vypnou! Pro ty kdo by chtěli přikládám Všeobecné Obchodní Podmínky, Souhlas se zpracování údajů, Ceník služeb (poslední) a typ rozhraní. Stáhl jsem i archiv a vše ostatní co tam měli v PDF ale vzhledem k limitu nelze nahrát. Osobně jsem včera ještě na jejich e-mail zaslal výpověď s požadavkem vrácení peněz (o čem silně pochybuji). Dneska budu řešit s ČTU a zřejmě se budu muset přihlásit jako věřitel. Pokud bude podrobné info tak dodám.


Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #33 kdy: 06. 10. 2022, 09:13:35 »
Prikaz na placeni internetu zrusen. Jsem u nich totiz byl dne 22.09. (14 dnu zpet) na adrese Ve zlibku 1849/2a, Praha 9 - Horni Pocernice, 193 00. Kancelar, jedna pani. Mel jsem domluveno, ze od nich koupim router, ten jsem zaplatil a vyzvedl. S tim ze mi ho pujci v ramci poruchy, tedy ze kdyz ho vratim do 30ti dnu, vrati mi penize zpet na ucet :)
Takze ted uz router si mohu ponechat, penize by mi nejspis nevratili (kdyz neplati Cetinu a jeste zmizeli) a byl bych blazen jim tam s tim jet. Nula od nuly pojde. Nezaplatim pak jeste za rijen cca 500czk, coz je 2x 500 a tim budeme da se rict srovnany  ;)

Jen mohli to seriozne dat vedet a nebo mi to rict kdyz uz jsem neco tak resil.
Lze chapat ze doba nepreje, muzou dalsi mensi provideri krachovat, ale nekdo to alespon oznami a vyrovna a nekdo zmizne. Na email uz nereaguji.
Tel, kdo si chcete zavolat primo je 910 104 365 a nebo zkuste jeste osobne tu kancelar v Pocernicich  :D



Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #34 kdy: 06. 10. 2022, 10:05:52 »
910 104 365

1 – stisknete pro rizeni nove sluzby
2 – stiskente pro technickou podporu

V navaznosti na vyjadreni Cetin o preruseni internetu od listopadu, pripravujeme vyjadreni.
Konec, nedovolal jsem se k nahlaseni nebo reseni ani na jednu moznost  :(


Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #35 kdy: 06. 10. 2022, 10:25:10 »
Tak já už se převádím. Nakonec jsem si vybral giganet.
Převod zdarma. Převodní kód zjistili sami a zítra v 17:00 budu u nich.
A IPv6 mají taky zdarma.

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #36 kdy: 06. 10. 2022, 10:25:46 »
Já zažádal k metronetu, potvrdili, že od 365internetu nic nepotřebují a všechno si domluví s CETINem.

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #37 kdy: 06. 10. 2022, 10:48:12 »
Budete platit roční poplatek? Třeba zrovna u 365 jsem se nechal chytit na roční platbu - aktivace 2 měsíce nazpět :-/

Tak já už se převádím. Nakonec jsem si vybral giganet.
Převod zdarma. Převodní kód zjistili sami a zítra v 17:00 budu u nich.
A IPv6 mají taky zdarma.

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #38 kdy: 06. 10. 2022, 10:54:02 »
one282: aha, to je smula, ja u nich platil rok predem ale to byl rok 2018 a vse v pohode, super domluva, nebyl problem. Dokonce i levneji tu dobu sel mimo nabidku domluvit router, co posilal jen Cetin do ISP.
Ted nad tim vaham taky, mensi ISP muze mit brzo problemy, tedy nerikam ze kazdy, ale ty co funguji kratce napr od roku 2019, 2020. Takze koukam trochu i ty co funguji delsi dobu a nebo kde se neplati na ten rok.
Metronet je urcite zajmave, stoji za pozornost, ale sleduji ho kratce, kdyz se objevil na original webu Cetinu, takze uplne nevim zda bych jim chtel zaplatit na rok dopredu v teto dobe. Jindy bych se nebal, vetsinou u ISP ten 1 - 2 roky vydrzis.

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #39 kdy: 06. 10. 2022, 10:54:31 »
Já do toho jdu. Dle historie je to stabilní firma. A při roční platbě je tam nějaká sleva.


Budete platit roční poplatek? Třeba zrovna u 365 jsem se nechal chytit na roční platbu - aktivace 2 měsíce nazpět :-/

Tak já už se převádím. Nakonec jsem si vybral giganet.
Převod zdarma. Převodní kód zjistili sami a zítra v 17:00 budu u nich.
A IPv6 mají taky zdarma.

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #40 kdy: 06. 10. 2022, 11:02:20 »
Pro ty kdo to chtějí dále řešit jako já, komunikace s ČTU byla vcelku věcná takže:

1) Pošlete výpověď/reklamaci na 365internet s.r.o. formou uvednou ve všeobecných podmínkách které stanovují a) e-mail b) datová schránka c) písemně (já poslal za všechny e-mail) nezáleží jestli komunikují ale z Vaší strany byla provedena nutná akce

2) Zašlete na podatelnu ČTU (podatelna@ctu.cz) "Žádost o prošetření poskytovatele" kde uvedete podrobnosti co se stalo, odkazy na CETIN, email, atd.
Dále k tomu přidejte požadavek na "Odklad pladeb do doby vyřízení reklamace" zde doložíte email s výpovědí/reklamací a dodáte také podrobnosti (napsat volnou formou, neexistuje vzor)

3) Kontaktujte svoji banku (v mém případě monetu) a pokud jste již zaplatili tak požádejte o reklamaci platby z důvodu uvedeného výše (informace CETINu na twitteru, root.cz, email, atd.), oni to tam zaznamenají a do 30 dní se vyjádří.

ad. 1+2 Vám zajistí pokud by začli vyhrožovat sankcemi za nezaplacení tak do doby prošetření jste v ochraně ČTÚ (údajně)

ad. 3 pokud jste již zaplatili je tu šance na vrácení prostředků pokud banka uzná, že se jednalo o neoprávněné stržení platby

Informace 1)+2) jsou přímo od Českého telekomunikačního úřadu, u 3) jsem si řekl, že za pokus to stojí než jim nechat peníze na rozloučenou.

Tak hodně zdaru
« Poslední změna: 06. 10. 2022, 11:06:42 od Martin-2 »

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #41 kdy: 06. 10. 2022, 11:13:11 »
Ano, z pohledu historie, by to mělo být vše OK. Rozhodně žádný nováček na trhu. Určitě nad tím budu také uvažovat.

Já do toho jdu. Dle historie je to stabilní firma. A při roční platbě je tam nějaká sleva.


Budete platit roční poplatek? Třeba zrovna u 365 jsem se nechal chytit na roční platbu - aktivace 2 měsíce nazpět :-/

Tak já už se převádím. Nakonec jsem si vybral giganet.
Převod zdarma. Převodní kód zjistili sami a zítra v 17:00 budu u nich.
A IPv6 mají taky zdarma.

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #42 kdy: 06. 10. 2022, 11:43:23 »

1) Pošlete výpověď/reklamaci na 365internet s.r.o. formou uvednou ve všeobecných podmínkách které stanovují a) e-mail b) datová schránka c) písemně (já poslal za všechny e-mail) nezáleží jestli komunikují ale z Vaší strany byla provedena nutná akce


uváděl jsi do výpovědi nějaký důvod, datum a odkaz na výpovědní lhůtu, nebo jen obecná formulace - podávám výpověď smlouvy xxxx ??

Wxp

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #43 kdy: 06. 10. 2022, 12:14:41 »
3) Kontaktujte svoji banku (v mém případě monetu) a pokud jste již zaplatili tak požádejte o reklamaci platby z důvodu uvedeného výše (informace CETINu na twitteru, root.cz, email, atd.), oni to tam zaznamenají a do 30 dní se vyjádří.

ad. 3 pokud jste již zaplatili je tu šance na vrácení prostředků pokud banka uzná, že se jednalo o neoprávněné stržení platby
To funguje jen u platby kartou, ne? Mně z Fia napsali, ať rychle podám TO, aby si PČR u nich "vyžádala" blokaci financí na jejich účtu.

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #44 kdy: 06. 10. 2022, 12:46:52 »

1) Pošlete výpověď/reklamaci na 365internet s.r.o. formou uvednou ve všeobecných podmínkách které stanovují a) e-mail b) datová schránka c) písemně (já poslal za všechny e-mail) nezáleží jestli komunikují ale z Vaší strany byla provedena nutná akce


zdravím, ještě se vrátím k pojmu "výpověď/reklamaci" - tím myslíte poslat výpověď a reklamaci (tj 2 samostatné maily), nebo je přípustné poslat výpověď a reklamaci najednou? Pokud tomu dobře rozumím, tak reklamaci je nutné poslat, aby bylo možno poté podat požadavek na "Odklad plateb do doby vyřízení reklamace" na ČTU? Do reklamace je vhodné uvést co? přesměrování provozu na Cetin, i když 365internet tvrdí, že je stále poskytovatel?
V těchto věcech moc zběhlý nejsem a nechtěl bych udělat nějakou zbytečnou chybu...