Pro ty kdo to chtějí dále řešit jako já, komunikace s ČTU byla vcelku věcná takže:
1) Pošlete výpověď/reklamaci na 365internet s.r.o. formou uvednou ve všeobecných podmínkách které stanovují a) e-mail b) datová schránka c) písemně (já poslal za všechny e-mail) nezáleží jestli komunikují ale z Vaší strany byla provedena nutná akce
2) Zašlete na podatelnu ČTU (
podatelna@ctu.cz) "Žádost o prošetření poskytovatele" kde uvedete podrobnosti co se stalo, odkazy na CETIN, email, atd.
Dále k tomu přidejte požadavek na "Odklad pladeb do doby vyřízení reklamace" zde doložíte email s výpovědí/reklamací a dodáte také podrobnosti (napsat volnou formou, neexistuje vzor)
3) Kontaktujte svoji banku (v mém případě monetu) a pokud jste již zaplatili tak požádejte o reklamaci platby z důvodu uvedeného výše (informace CETINu na twitteru, root.cz, email, atd.), oni to tam zaznamenají a do 30 dní se vyjádří.
ad. 1+2 Vám zajistí pokud by začli vyhrožovat sankcemi za nezaplacení tak do doby prošetření jste v ochraně ČTÚ (údajně)
ad. 3 pokud jste již zaplatili je tu šance na vrácení prostředků pokud banka uzná, že se jednalo o neoprávněné stržení platby
Informace 1)+2) jsou přímo od Českého telekomunikačního úřadu, u 3) jsem si řekl, že za pokus to stojí než jim nechat peníze na rozloučenou.
Tak hodně zdaru