Z webu 365internet:
Sdělení ke službě internetového připojení
Společnost Cetin, která je naším dodavatelem a na jejíž infrastruktuře provozujeme naše přípojky odstoupila od Velkoobchodní smlouvy z důvodu neplacení k datu 31.10.2022. Bohužel bez dalšího přistoupila dne 5.10.2022 i k jednostrannému kroku a to přepojení zákazníků do své sítě. V současné době probíhají jednání s dalšími partnery o zajištění provozu. Naší prioritou je zachovat kvalitu a cenové podmínky a v případě ročních plateb zároveň zajistit plnění dle uhrazené faktury. Tento jednostranný krok, nás mrzí. Společnost 365internet se nikdy nevyhýbala svým závazkům, po celou dobu jednání jsme hradili část faktur.
Společnost Cetin jsme již během včerejška opakovaně žádali o zapojení služeb zpět na naši infrastrukturu a zajištění přístupů do systémů pro správu všech přípojek, avizovali jsme, že probíhají jednání a rovněž den před odpojením byla provedena další platba. Přesto jsme nedosáhli zapojení.
Jsme vaším poskytovatelem a pracujeme na zajištění plnění dle smlouvy. Finální řešení pro vás budeme mít během několika dní.
Je nám jasné, že v kontextu situace kolem dodavatelů energie, se jedná o velmi citlivé téma a jistě mnoho z vás znervoznělo a má obavu, že přijde o internet. Naše řešení, které připravujeme vám zajistí další fungování, doporučujeme nepřijímat ihned první nabídku.
Jan Ivanko, jednatel