12
« kdy: 27. 04. 2024, 20:10:54 »
Tolik zábavy v 1 threadu. Lepší copywriter dneska bere 1200/h a pod., po tom, co se objevila AI se mi zdá, že snad ještě zdražili. Dobrý copywriting umí vyvolat emoce, prodat, pomůže vyhrát volby. Jakpak tohle udělá AI? AI je perfektní na klišé texty typu "digital innovation solution". AI je skvělá, pokud chcete být stejní jako všichni ostatní. Ale když se chcete odlišit - a to jediné prodává - co pak?
K programování. ChatGPT4 není marný (prosímvás, už nechci slyšet o 3.5, je to strašně zastaralé). Ale jak AI pochopí, co chce zákazník? Kdo vyřeší 10 % chyb, které trvá opravit 90 % času? AI určitě ne. Leda tak AGI. Jenže mozek (=AGI) není blbá neurální síť, co doplňuje slova. Technologie mozku je úplně jinde. Je např. zajímavé, jak se v našem těle prolíná HW a SW dohromady, takže se mezi nima stírá hranice. V mozku jsou různé oblasti (moduly) s různými úkoly atd. Vědomí je záhada (snad nějaký loop? Interní model světa?). K tomu máme hodně daleko.
Generativní vs jiná AI: opakovaně se setkávám s tím, že velké firmy generativní AI nezajímá (až na např. marketing, audio, programování). Spíš je zajímá analýza dat s pomocí AI, predikce a pod.