60 let stara teorie? AI je zalozena na desitky let stare teorii, ja se diky ni mam skvele, castecne i diky tomu, ze ji moc studentu nepochopi tak neni velka konkurence ale radeji to studentum do hlavy lejt nez nelejt, treba diky tomu vyresi jiny velky problem a budou zamestnavateli, ne zamestnanci.
No a jsme u toho... Jeden o koze a druhy o voze. Teorie AI je samozrejme super, AI je ryze prakticky obor, zhusta vyuzivany v praxi a je urcite dobre, ze se uci, proti tomu vubec nic nemam.
Asi to musim znovu zopakovat: nemam nic proti teorii jako takove. Jenom rikam, ze kriteriem, co se ma ucit, je kolik procent studentu to uplatni v praxi. A taky je rozdil ucit a ucit - podle me nema smysl rvat do lidi neco jenom abych si nekam udelal carku.
Coz dost souvisi taky s tim, kolik procent studentu je vubec schopno to na pouzitelne urovni pochopit. Pokud mam na vyber dve moznosti:
1. ucit je spickove veci, ktere nepochopi, takze z toho nebudou mit pro praxi vubec nic
nebo
2. ucit je to, co jsou schopni pochopit, takze aspon neco budou moct vyuzit
tak jednoznacne spravna je imho 2.
...a uplne idealni je: dame jim zakladni kurz (veci, ktere nejsou tezke a
jsou samy o sobe vyuzitelne) a komu to pujde dobre a bude ho to bavit, at pokracuje v tezsich navaznych kurzech. Dulezite je, ze vsichni absolventi odejdou s nejakou
v praxi vyuzitelnou dovednosti - kazdy na jine urovni, ale to je logicky.
Proc bychom jejich narky meli brat vazne?
Protoze drtiva vetsina lidi jde na skolu proto, aby se naucili neco, cim se pak budou zivit.
Jo, kdyby litali peceni holubi do huby, tak at se klidne na skolach uci pro zabavu cokoli.