VŠ z trochu jiného úhlu

PanKapitanRUM

Re:VŠ z trochu jiného úhlu
« Odpověď #1605 kdy: 04. 03. 2013, 22:31:07 »
Přečteno: 58 036  ::)
>100 stránek
>1604 postů

Je Vám jasné, že se začínáme blížit do bodu, kdy se spotřeba času na toto téma vyrovná době, za kterou byl napsán první MS DOS, se kterým udělal Bill díru do světa?  ::)


Re:VŠ z trochu jiného úhlu
« Odpověď #1606 kdy: 04. 03. 2013, 22:49:35 »
Je Vám jasné, že se začínáme blížit do bodu, kdy se spotřeba času na toto téma vyrovná době, za kterou byl napsán první MS DOS, se kterým udělal Bill díru do světa?  ::)

Však si tady ještě chvilku blbněte, ale v jedenáct zhasnu a jde se spát!

student

Re:VŠ z trochu jiného úhlu
« Odpověď #1607 kdy: 04. 03. 2013, 23:43:17 »
Bezva. Tak to já umím podobně řešit zcela libovolný problém - prostě si počkám, až bude k dispozici patřičném orakulum. A dokud nebude, budu prostě čekat. Výhodou je, že tímto způsobem umím řešit i problémy, které jsou prokazatelně neřešitelné ani teoreticky.
Orakula prinajmensom nesplnaju moje predpoklady, precitaj si moj prispevok este raz a pripadne napadni predpoklady (proti tomu by som nic nemal; proti tomuto nieco mam ;) ).

P.S. doporučuji úvahu zaměřit směrem k pojmu "stavový prostor". To totiž není to samé jako popsaná část pásky.
Nechapem, na co tymto reagujes a teda preco to sem vobec pises.

Re:VŠ z trochu jiného úhlu
« Odpověď #1608 kdy: 04. 03. 2013, 23:52:12 »
Už je dávno po jedenácté, všichni spát!

A ruce na peřinu!

PanKapitanRUM

Re:VŠ z trochu jiného úhlu
« Odpověď #1609 kdy: 05. 03. 2013, 00:10:10 »
A ruce na peřinu!

Šššštttěěětiinnááááčččč !  ;D


Re:VŠ z trochu jiného úhlu
« Odpověď #1610 kdy: 05. 03. 2013, 00:13:20 »
Dědkové jedni plesniví! Zítra is mě nepřejte.

PanKapitanRUM

Re:VŠ z trochu jiného úhlu
« Odpověď #1611 kdy: 05. 03. 2013, 00:17:51 »
 ;D ;D

Re:VŠ z trochu jiného úhlu
« Odpověď #1612 kdy: 05. 03. 2013, 16:52:57 »
Hergot, pár dní to nesleduju a tu stovku sem prošvih! Ste mě nas... štvali. Ale tak zapiju aspoň tu stoosmičku. To je taky kulatý  :P

Ale z5 k tématu.
Měli bychom si vzít příklad z Cimrmana. Ve školách povinně zavést separaci průtokových poznatků.
Jelikož učiva je tolik, že z toho má každej guláš a ve výsledku si nic nepamatuje. Takhle by si musel pamatovat aspoň 1/10 učiva. A hned by se zvedla odbornost našich absolventů...  :D

Dále by bylo vhodné zavést trestání učitele učitelem. Pokud učitel zjistí, že jeho žáci podávají mizerné výsledky, alespoň týden si nezapálí viržinko (případně jointa).

No a co se týče uplatnění absolventů ve firmách, tak dokud bude hlavním kritériem sociální dovednost (lidově řiťolezectví), tak se nic k lepšímu nezmění.

Hovgh

Jose D

  • *****
  • 912
    • Zobrazit profil
Re:VŠ z trochu jiného úhlu
« Odpověď #1613 kdy: 10. 03. 2013, 04:12:22 »
No a co se týče uplatnění absolventů ve firmách, tak dokud bude hlavním kritériem sociální dovednost (lidově řiťolezectví), tak se nic k lepšímu nezmění.
Pred casem jsem par pohovoru absolvoval a vetsinou "hard" skilly se resily vic nez "soft".. Ale  koukal jsem na to z pozice uchazece tak nevím..

txt

Re:VŠ z trochu jiného úhlu
« Odpověď #1614 kdy: 10. 03. 2013, 15:53:58 »
No a co se týče uplatnění absolventů ve firmách, tak dokud bude hlavním kritériem sociální dovednost (lidově řiťolezectví), tak se nic k lepšímu nezmění.
Pred casem jsem par pohovoru absolvoval a vetsinou "hard" skilly se resily vic nez "soft".. Ale  koukal jsem na to z pozice uchazece tak nevím..
Omlouvám se za anglicismy, v tomto případě mi připadají výstižné.
Ano hard skill je "core bussiness". Nicméně co jsem měl možnost poznat tak na IT oborech na ekonomkách se to se soft skillem přehání (a hard skillu je nedostatek), zatímco na technice se jede hard skill a to prostředí je opravdu silně antisociální, až patologicky. Drtěj se rovnice, algoritmy, ale zrealizovat smysluplný týmový softwarový projekt by byl problém. Když máte štěstí, cvičícího dělá programátor lopata který byl někdy i v praxi. Častěji však to dělá osoba která si dělá doktorát na aplikaci nějakých specifických algoritmů. O tom že existuje něco jako analytické modelování (viz skripta na objects.cz) vám akademické božstvo pomlčí.

Re:VŠ z trochu jiného úhlu
« Odpověď #1615 kdy: 10. 03. 2013, 23:12:56 »
Napsal jsem to blbě. Měl jsem na mysli hlavně kariérní postup.

Komo

Re:VŠ z trochu jiného úhlu
« Odpověď #1616 kdy: 24. 12. 2013, 02:18:08 »
Budete este pokracovat?
Dlhe zimne vecery su na citanie podobneho balastu ako stvorene, uzasna forma prokrastinacie ktora az taka prokrastinacna byt nemusi

bylhodny

Re:VŠ z trochu jiného úhlu
« Odpověď #1617 kdy: 24. 12. 2013, 12:10:00 »
Jakej balast? Jestli sem přišel někdo trochu na úrovni, tak se dá pokračovat. Ještě zdaleka nebyl konec a většina lidí psala blbosit. Školy jsou pro lidi, kteří píší blbosti a to je chyba!

Komo

Re:VŠ z trochu jiného úhlu
« Odpověď #1618 kdy: 24. 12. 2013, 18:17:02 »
No balastu.
Normalne, ta cast ktora mozno az tak uplne k teme nieje ale je celkom zaujimava a vtipna.

SCP

Re:VŠ z trochu jiného úhlu
« Odpověď #1619 kdy: 05. 01. 2014, 22:40:05 »
Autor je psychopat bez špetky reflexe. Nikdo, kdo tuší jak operační systém funguje, vůbec nemůže čekat že ho dneska napíše jeden člověk. Možná zavadeč dneska uděláš v jednom, jinak vůbec, adios, zapomeň. Oproti tomu prvních několik
cisco certifikátů je naprostá sranda. Takové vymyšlené bláboly už jsem dlouho nečetl. Ze školy lezou lidi se znalostmi řešení problémů. Nikdo nebude absolventy připravovat speciálně pro Vaši firmu / podnikání, abyste si mohli večer pocrhochtat.
Vysoké školy nejsou líhně zaměstnancům a firmy do nich MUSÍ něco investovat a zákazník to MUSÍ zaplatit, protože to jsou reálné náklady. Prostě IT není pro každého a operační systém nestojí měsíc práce neprogramátora typu PHPčkář (český evergreen)
za 25 tisíc v hrubém. Howgh.