reknu to asi takhle.
V analyze u nas ve 3 semestru dokazal docent na tabuli vetu Gausse-Ostrogradskeho. A take jsem meli v matematicke statistice ty Cebysevovy nerovnosti.
V praxi jsem pak navrhoval a konstruoval filtracni systemy a programoval podnikove informacni systemy a vubec nikdy jsem ty veci uvedene nahore nepotreboval. proto tvrdim, matika je na vysoke skole k nicemu.
Navic po me hned v prvnim zamestnani chteli neco, co me na vysoke skole nenaucili. Byl jsem z toho otraveny. Ale jak sla ta leta, tak jsem se setkaval v praxi stale znova a porad s problemy, ktere me na vysoke skole nenaucili. Vlastne to bylo jen zridka kdy se osud trefil a to same shodne tvrdili moji kolegove. A tak jsem se znova zamyslel a rekl jsem, si, ze to asi bude trochu problem, aby se na vysoke skole naucil kazdy to, co on sam bude v praxi potrebovat. A hned me napadlo, ze proste kazdy student bude mit svuj osobni studijni plan, ve kterem se bude ucit prave to, co bude pak v praxi poterbovat. Ted uz mam jenom ten problem, jak se to dopredu uhadne , ale to bude pro autora blogu urcite hracka.