Vždyť oni dělají taky jenom svoji práci. Když zavolají, tak jim slušně řeknu, že nemám o nic zájem a rozloučím se. Není potřeba více. Případně sdělím, že si nepřeji, aby mi ještě volali. Hotovo, žádná věda.
On chce být zlý na lidi, co tam pracují, aby tam nikdo pracovat nechtěl a celé odvětví zaniklo.
Vas by to nevyrusovalo? Kdyz resim neco slozitejsiho, tak mi zabere klidnei 30 minut, nez se do toho poradne dostanu a takovyto telefonat me okrade o tento cas, ne jen o tech par minut/sekund nez reknu ne a zavesim.
Delam to spis takto
1. nekdo vola - chtel bych Vam nabidnout ....
2. ujistim se, ze mluvim s marketakem
3. reknu moment ted musim na chvili polozit telefon na stul, slusne se omluvim

4. a necham ten telefon lezet na stole a delam si svoji praci
5. vetsinou trva vic jak dve minuty, nez si ten na druhe starane uvedomi, ze nic nebude, prece jsem byl tak mily

Timto zachranim aspon jednoho cloveka, ktereho uz nestihne za svoji "pracovne-obtezovaci" smenu "vytocit" ...
Jinak toto se zacina resit na urovni cele EU a vypada to, ze by meli mit tito otrapove povinnost pouzivat cisla s urcitym prefixem, takze by je melo byt mozne je odfiltrovat uz u operatora.