I. Nový - problém kuponovky byl v tom, že zas jen pár vyvolených mělo správné info o tom, kam do čeho investovat, často právě ty bývalé ztruktury, které do toho viděly a byly u lizu, přičemž uspořádaly divadlo pro lidi a nechaly jim milostivě pár drobtů, aby měli lidi pocit, že se může zapojit každý.
K výměně vládnoucích elit, skutečné vládnoucí elity žádné volby nevymění. Zas jen divadlo pro lidi.
Ale jakou tohleto všechno má souvislost s SW pro odhad počtu shromážděných lidí mi není jasné.
To problém kupónovky vůbec nebyl, protože to nikdo nevěděl a nemohl vědět.
U nás na dědině největší zisk měla skoro devadesátiletá babička, která na kupónové privatizaci vydělala 300 000 Kč, protože si řekla, že lidé čokoládu budou jíst vždy, tak vše investovala do čokoládoven, které pak koupilo Nestle.
Smysl kupónovky nebylo vydělat, ale zbavit stát ekonomické funkce a zodpovědnosti za hospodářské výsledky jednotlivých podniků, nic více nic méně.
Volby v USA vyměnily elity, protože třeba umělci, novináři, ratingové agentury a další, co se angažovali za Clintonovou ztratili kredit. Už jim lidé nebudou věřit, což se rovná výměně elit. Už nějaký levičák si může pouštět hubu na špacír a nikdo ho nebude brát vážně, protože se zjistilo, že se toho lidi už nebojí. Média hlavní stoky jsou nyní bezzubá.
Například u nás ČSSD prohrála volby kvůli Sobotkovi, nikdo u něj nemá jistotu, že se tajně nebude vozit uprchlíky a že se nepodvolí eurokratům. Proto levicoví voliči raději volili Babiše. Lidi vědí co je důležité, bez ohledu na propagandu. Propaganda je něco jako reklama, je na věci, co lidi ve skutečnosti nepotřebují.