Desktop alebo notebook (programator)

marek26

Desktop alebo notebook (programator)
« kdy: 01. 09. 2016, 22:08:01 »
pracujem ako SZCO (vyvojar) a rad by som si kupil novu masinu. cena je tak do 1700e  (chcem dat do odpisov). viac sa priklanam k desktopu, nakolko mam notebook od firmy, pre ktoru pracujem. u desktopu vidim moznost dalsieho rozsirenia, ale zas sa neda prenasat. chcem to na pracu (vyvoj) a aj na nejake hry.
dakujem vam za rady :)

JardaP .

• 11 064
    • Zobrazit profil
Re:Desktop alebo notebook (programator)
« Odpověď #1 kdy: 01. 09. 2016, 22:37:27 »
A jaka je presne otazka? Nikde nevidim otaznik.

marek26

« Odpověď #2 kdy: 01. 09. 2016, 23:16:12 »
ci by ste odporucili kupit radsej notebook alebo desktop a preco?

JardaP .

• 11 064
    • Zobrazit profil
« Odpověď #3 kdy: 01. 09. 2016, 23:58:19 »
To je ale blba otazka. Chcete s tim drepet porad na jednom miste? Kupte si desktop. Chcete s tim pobihat? Kupte si notebook. Potrebujete rozsirovat HW? Kupte si desktop. Nepotrebujete rozsirovat HW? Kupte si desktop nebo notebook.l

Nebo pokud s tim budete pobihat, ale v ramci jedne site, tak si kupte oboji a pokud hodlate vyvijet neco, co ma distribuovany kompilator, tak ho pouzijte. Muzete si tak koupit nadupany desktop a stary notebook z bazaru s dobrym displayem a klavesnici a pojede to take.

P.S.: Opravdu netusim, co je to SZCO.

« Odpověď #4 kdy: 02. 09. 2016, 07:32:47 »
Osobně jsem toto taky rešil.

Mám Lenovo ThinkPad T420:
i7 CPU
16GB RAM
Intel + NVIDIA grafarnu (tuším že tam jsou 1GB?)
1x 500GB SSD + 2TB obyc HDD na data

Když potřebuji pracovat hodím do dokyny na které mám připojené další 2 externí monitory + klavesnici a myš

ale když potřebuji, prostě to z dokyny vyndám a jedu
Když chceš, dokážeš vše!

marek26

« Odpověď #5 kdy: 02. 09. 2016, 07:40:57 »