Díky moc za Vaše odpovědi, moc si toho cením.
Padla otázka, kolik věnuju času studiu, dobře.
První semestr jsem odchodil všechny přednášky + všechny cvika, všechny projekty a protokoly jsem dělal poctivě.
Nevim, přípravou týdně jsem zabral 15-20 hodin? Tak nějak, každopádně po tom všem jsem opravdu, ale opravdu už neměl ani chuť jít a něco bastlit...
Teď už na všechno nechodím, třeba na BESO, kde prostě pozornost udržet fakt nemůžu (přednášky).
Občas jsem sice sedl k FPGA a něco s tím zkoušel, ale rozhodně to nebyl takový rush za informacemi jako na střední škole.
Střední byla fajn, učili nás ASM I51, umím s PLC od Teca (Mosaic), regulace, byla tam i spousta učitelů vyloženě z praxe, tak se člověk naučil opravdu zajímavé věci.
Hlavně jsem seděl kolikrát do večera s někým v labině a bastlilo se, měřilo, programovalo, prostě jsem si našel svoje.
Padl i dotaz, co studuji, tak se podržte je to "sdělovačka".
Jako tady vím, že je matika kolem antén, EMC, zpracování signálu a komunikací hardcore, ale právě matika je to na čem vyletím.
Ne, že bych neměl na střední základy, spíš jsem neměl matematiku jakou si zažili gymnazisté, tak teď docela ztrácím.
Hlavně matika mě ukrutně nebaví, vím, že ji potřebuju, chtěl bych umět, ale mám k ní takový odpor, že se to vždycky nějak naučím a jdu to "zkusit".
A především, možná to někdo znáte, mám poruchu kompulzivního opravovače, kdy velice rád opravuju své dobré výsledky na špatné, protože mi přijdou moc absurdní
Minulý semestr jsem se učil na zkoušku dva týdny poctivě každý den, propočítal jsem celou sbírku, prošel přednášky a skripta, na druhý termín jsem stejně neuspěl.
Zkusil jsem tedy "nahecovat" třetí poslední, neučil jsem se, no a dopadlo to, že jsem napsat zkoušku aspoň na to Ečko....
Jako nevim no, tohle mě docela motivuje, ale téma o matematice už tu je, tak nemá smysl to rozebírat... potřeba je, musím se do ní asi zakousnout.
Snad jsem nikoho tématem nepohoršil, díky za Vaše názory.