Valná většina absolventů, které jsem poznal - včetně mě - na VŠ opisovala, lhala a různými způsoby si zjednodušovala povinnosti. A vyučující: ti svá místa získali zrovna tak. A možná je to tak správně.
Pak se člověk diví, že to (nejen) tady vypadá tak, jak to tu vypadá. Všude nalezlý podfukáři, lháři, podvodníci co se snaží všechno vošulit co to de, jen aby z toho něco káplo. Proč dělat něco poctivě, já si na svý přišel a po mě potopa. Dnes už chápu, proč se třeba dálnice dělaj z pneumatik. Konec konců proč ne, když to jde.
to bys musel zacit u pravniku a zakonodarcu.
kuprikladu dle matematickych axiomu jsou vsechny dosud vynesene rozsudky neplatne.
vynasi je soudci vylouceni. coz je duvod pro zmatecni zalobu.
vylouceni jsou proto, protoze soucasne pri vyneseni rozsudku nepodali zalobu na neplatnost zakona o soudech.
zakon o soudech porusuji svym rozsudkem.
a jak?
podle nalezu ustavniho soudu se totiz pozaduje obecna logika.
jenze samotna podstata pravniho vykladu - meritu - zavadi parametrizovany paradox.
v obecne logice jde o kontradikci ze ktere dokazes protichudna tvrzeni za ekvivalentni.
jenze rozsudek neni protichudny a vzdy obsahuje jen jedno zaujate tvrzeni.
tim je dokazane, ze odporuje obecne logice a je pouzita logika extensionalni.
konec dukazu.
pak to tady ma vypadat, kdyz zakony nedokaze dodrzet ani soud,
protoze zakonodarny sbor produkuje to co produkuje.
je potreba se smirit s tim, ze je to tu rozsirena verze egoismu - prospech blizke skupiny.
a z ni vyplyvajici kooperativni multiplayer, ktery skolsky system svym zpusobem potlacuje.
a potlacuje je ho proto, protoze je zde opet dalsi systemovy paradox v podobe monetarizace pusobeni v ramci toho kooperativniho multiplayeru a systemu dela dobre, kdyz ty se mas blbe a musis na tu kooperaci vynalozit vyssi naklady.