Ksindl je na obou stanách, jak mezi studenty, tak mezi učiteli, nemají si navzájem co vyčítat. Když má učitel nereálné požadavky nebo vyžaduje blbosti, tak se nemůže divit, že to studenti ojebávají.
To mi připomíná příhodu ze studií, kámoška z hnojárny měla udělat nějaký dendrologický průzkum parku nebo co, asi 300 stromů, ke který se zjišťovalo kolem 10 parametrů a nakonec se z toho spočítala nějaká statistika. Vyučující jim dopředu oznámil, že když to udělají správně, vyjde jim tohle a tohle. Dělala to fakt poctivě, asi týden běhala po parku, zapisovala všechno do tabulek a nakonec jí to vyšlo uplně jinak, než si vyučující představoval, byla z toho na prášky, vůbec nevěděla, co s tím. Bylo mi jí líto, tak jsem vzal její vstupní data a s lehkou pomocí generátoru náhodných čísel je přiohnul správným směrem, aby výsledky korelovaly s představami vyučujícího, pro mě asi 15 minut práce i s exportem do excelu. Koukala na mě jak z jara, chvíli měla morální dilema, jestli použít svoje reálná data, nebo moje správným způsobem randomizovaná, no nakonec tam dala ty moje. Její práce byla hodnocená jako jedna z nelepších, kdyby použila reálná data, možná by to vůbec neudělala. Ostatní studenti si data vycucali z prstu rovnou, v parku vůbec nebyli, ti to taky udělali, ale neměli tak dobré hodnocení, asi neuměli tak dobře používat generátor náhodných čísel.