...Nicméně to neznamená, že by se měla přestat učit - to si myslim, že většina lidí nechápe.
Nejde o to, ze by se nemelo ucit k cemu to je a jak to pouzit. Jde o to, ze je nesmysl ucit, jak to vymyslet.
Ber to treba tak, ze je to krumpac. Nekoho, kdo bude machat krumpacem vazne nezajima, jak se doslo k tomu, ze prave krumpac je ten idealni nastroj. Jeho zajima, jak a kdy ho pouzit. Zkus si na tom krumpaci predstavit, ze budes jeho uzivatele ucit matematicko-fyzikalni model toho jak ten krumpac funguje .... hovadina co? No a presne stejny hovadiny se ucej v ramci matik ve vsech oborech.
A hovadina je to proto, ze z tisicovky lidi ktery vylezou z ty skoly jich bude 999 tim krumpacem machat, a mozna jeden bude krumpace vymejslet.
Mám takové podezření že napřed se jazyk vytvoří a pak dodatečně si k tomu akademikové vytvoří teorii.
To neni pocit, to je fakt, byt existuji vyjimky - to jsou jazyky vymyslene vedatory, ktere v praxi nikdo nepouziva, protoze pouzitelne nejsou zcela nanic.