Nechápu jednu věc - vyměnili disk a nenainstalovali operační systém? To tam jako dali prázdný disk?
[§ 2106 odst. 2] Neodstraní-li prodávající [podstatné] vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.
Málokdo tu skutečně ví něco o právu, ale Stenovi bych věřil.
Ale nepodcenil bych to, že jde zřejmě o velmi pochybnou firmu. Takže jde o to, jestli se nemůžou lhaním vykroutit z toho, že výrobek neopravili a že za dokončení opravy žádali 600 Kč.
"Neopravu" můžeš prokázat různými způsoby-
- možná dali písemně, že systém nahrají jedině za 600 Kč?
- byla jsi tam se svědkem, který viděl, že notebook nenaběhl a oni jej přesto uvést do provozuschopného stavu?
- disk, který ti dali je skutečně prázdný - můžeš to ověřit tak, že nabootuješ z flashdisku, a disk prohlédneš.
Jinak s nejakou instalaci bych se ne...., snazil bych se toho zbavit vracenim prodejci. A zkouset s jinym HD uz vubec ne. Dala za to prachy, je to v zaruce, tak co ma co delat nejaky debuging? A oni tam pak najdou nejaky skrabanec a jeste reknou, ze tim prichazi o zaruku a ze si to znicila sama.
Plně souhlasím.
Žádné zásahy do notebooku, jenom zapnout, maximálně zkusit boot z flashdisku.
Teprve jestli budeš muset je dát k soudu, dáš notebook soudnímu znalci a požádáš ho o posudek.