(iterativní model, OpenUP, Scrum a tyhle srandy), ale z praxe ne (školní projekty nepočítám).
Docela se divím, že se někdo nechytnul tohodle. Nějaký ten scrum master nemusí být špatná práce pro někoho, koho práce s lidma baví a naplňuje. Kombinace prezentačních dovedností a nějaké té technické znalosti není úplně častá, v kombinaci s jazyky je to ještě zajímavější. Existují scrum masteři, kteří technice nerozumí vůbec a umí jenom kecat, mlžit a tvářit se cool. V téhle oblasti asi nebude těžký být jednooký mezi slepými králem. To "umím všechno a nic" by v tomhle segmentu nebylo mínus, ale naopak - hluboké znalosti se neočekávají, široký přehled je velké plus.
Otázkou je, kde se to naučit prakticky (knížky nestačí, to je jenom letmý začátek), kdo tě k něčemu takovému pustí. Pokud si to teď můžeš dovolit (časově, finančně), co zkusit nějaký internship na dva týdny, měsíc? Nebo ještě existuje šance jít do nějaké korporace, která po člověku s tvými schopnostmi skočí vždycky (IBM apod.) s tím, že se na to nebudeš citově vázat a jde ti hlavně o to, abys měl nějakou praktickou zkušenost do CVčka. Když tě to tam bude bavit a zůstaneš, tím líp, ne?
Ale každopádně je mi smutno z každýho učitele, který ze školství odchází. Učitelů IT dvojnásob. Nebyla by cesta pokračovat v oblasti vzdělávání nějak aspoň "napůl"? Ne třeba jako vyloženě učitel, ale zkusit najít pozici nějakého "evangelizátora technologií" pod jánevím třeba CZ.NIC? Hrát si s nějakýma těma arduinama, IoT a kýhočerta a připravovat spešl programy pro střední školy? To by pro člověka s tvou zkušeností mohlo být docela terno, ne? (pokud teda tě to učení aspoň trochu bavilo a nezískal jsi k němu vyloženě odpor
) Co vím, pracuje na nějakém takovém programu pro školy Martin Malý - super člověk, zapálenej, bezprostřední. Pokud bys chtěl jít tímhle směrem, zkus ho zkontaktovat, jestli by pro tebe neměl nějaký tip. Peníze ve vzdělávání jsou, když se to vezme za správný konec.