11
Odkladiště / Re:Zkušenosti s internetovým bankovnictvím
« Poslední příspěvek od hmmmw kdy Dnes v 10:40:41 »@hmmmw: Super. Až je pošle k šípku víc lidí (jako že pošle), třeba se jim rozsvítí. Zase z druhé strany je fakt, že korporáty občas uvažují poněkud specificky, takže se třeba pletu. Ale určitě je třeba tu vazbu dávat a nenechat jim to projít jen tak.
Vazne si myslis ze akykolvek korporat, vratane bank, riesi feedback od jedneho cloveka? Tie rozne formulare tam nikto necita, nejaky robot to skategorizuje a to je vsetko. To iste ked to tam za teba vyplni ta pani na pobocke, ktora tiez len vyplni nejaky formular na zrusenie uctu s kolonkou dovod zrusenia, ktora mozno zostane prazda alebo tam napise to co z teba vypadne.
Korporaty riesia az pri pravidelnych vyrocnych/stvrt rocnych spravach ze zrazu maju o x/xx percent menej zakaznikov (resp stagnuju, lebo pocet prichadzajucich sa rovna odchadzajucim). Vtedy sa vedia pozriet na feedback, dovtedy sa k tomu stavaju stylom "collect now, (maybe) process later".
Já si myslím, že jednoho člověka v rámci procesů na pobočce řeší. Jen musí být ten člověk zajímvý. Mě tam holt pouze chodila výplata a žádné produkty jsem nevyužíval. Že by třeba jednou u nichy bylo hypo, rozpoznat nedokázali nebo jim to nepřišlo zajímavé.
Stejně tak to funguje u operátora, kdy umí řešit i odcházejícího jednotlivce, a snaží se jej udržet.