Zkušenosti s internetovým bankovnictvím

hmmmw

Re:Zkušenosti s internetovým bankovnictvím
« Odpověď #105 kdy: Dnes v 08:37:46 »
Několikrát tu bylo zmíněné, že SMS už banky nepodporují.
Zatím to podporuje většina bank (možná všechny).
Na požádání je možné používat SMS jako dvoufaktor minimálně u
Česká spořitelna
ČSOB
Airbank
Reiffeisen

Zcela SMS zrušila nejspíše jen
Moneta
(ale je to bez záruky, nutné si ověřit aktuální stav)

Je ještě pořád dost velká základna uživatelů co buď nemá smartphone a nebo nechce autorizační aplikace používat.
A banka samozřejmě nechce ani o tyto klienty přijít.

U ČSOB zavedli od 1. září, že bude potvrzování transakcí v Internetovém bankovnictví SMSkou zpoplatněno částkou 2,50 Kč dle aktuálního sazebníku. Zrušil jsem tam účet, a bance teda bylo fuk, že o klienta přišla.
A dal jsi jim předem na srozuměnou, proč tam účet hodláš zrušit? Docela si dovedu představit, že by ti v takovém případě ten poplatek možná i odpustili, kdyby věděli, proč chceš odejít. Myslím, že zákaznická zpětná vazba je vždycky důležitá, nejen u bank - jedině tak se dá něco změnit k lepšímu.

Samozřejmě. Jako důvod, mimo jiné napsali "S rozesíláním SMS jsou ovšem spojené náklady, které v poslední době narostly natolik, že jsme byli nuceni je promítnout i do našeho sazebníku." Což jsem jim označil jen za pokus vydělat, neboť ceny SMS skrz bránu se v takových hodnotách nepohybují, obzvláště pro banky. Opravdové ceny mi samozřejmě nesdělili, "protože se jedná o citlivé obchodní informace."

Na sdělení, že tedy zruším účet mi řekli, že musím dorazit na pobočku. Tak jsem tam dorazil. Tam paní na přepážce jen tak zminila, že jsou schopni nastavit poplatky i individuálně  ;D

Co mi připadá zajímavé, že mohli správně předpokládat, že si v rámci své životní etapy budu brát hypotéku, ale oni raději kvůli dvěma kačkám přijdou o párset tisíc až miliony.


Re:Zkušenosti s internetovým bankovnictvím
« Odpověď #106 kdy: Dnes v 08:41:21 »
@hmmmw: Super. Až je pošle k šípku víc lidí (jako že pošle), třeba se jim rozsvítí. Zase z druhé strany je fakt, že korporáty občas uvažují poněkud specificky, takže se třeba pletu. Ale určitě je třeba tu vazbu dávat a nenechat jim to projít jen tak.

Re:Zkušenosti s internetovým bankovnictvím
« Odpověď #107 kdy: Dnes v 10:14:32 »
@hmmmw: Super. Až je pošle k šípku víc lidí (jako že pošle), třeba se jim rozsvítí. Zase z druhé strany je fakt, že korporáty občas uvažují poněkud specificky, takže se třeba pletu. Ale určitě je třeba tu vazbu dávat a nenechat jim to projít jen tak.

Vazne si myslis ze akykolvek korporat, vratane bank, riesi feedback od jedneho cloveka? Tie rozne formulare tam nikto necita, nejaky robot to skategorizuje a to je vsetko. To iste ked to tam za teba vyplni ta pani na pobocke, ktora tiez len vyplni nejaky formular na zrusenie uctu s kolonkou dovod zrusenia, ktora mozno zostane prazda alebo tam napise to co z teba vypadne.

Korporaty riesia az pri pravidelnych vyrocnych/stvrt rocnych spravach ze zrazu maju o x/xx percent menej zakaznikov (resp stagnuju, lebo pocet prichadzajucich sa rovna odchadzajucim). Vtedy sa vedia pozriet na feedback, dovtedy sa k tomu stavaju stylom "collect now, (maybe) process later".

hmmmw

Re:Zkušenosti s internetovým bankovnictvím
« Odpověď #108 kdy: Dnes v 10:40:41 »
@hmmmw: Super. Až je pošle k šípku víc lidí (jako že pošle), třeba se jim rozsvítí. Zase z druhé strany je fakt, že korporáty občas uvažují poněkud specificky, takže se třeba pletu. Ale určitě je třeba tu vazbu dávat a nenechat jim to projít jen tak.

Vazne si myslis ze akykolvek korporat, vratane bank, riesi feedback od jedneho cloveka? Tie rozne formulare tam nikto necita, nejaky robot to skategorizuje a to je vsetko. To iste ked to tam za teba vyplni ta pani na pobocke, ktora tiez len vyplni nejaky formular na zrusenie uctu s kolonkou dovod zrusenia, ktora mozno zostane prazda alebo tam napise to co z teba vypadne.

Korporaty riesia az pri pravidelnych vyrocnych/stvrt rocnych spravach ze zrazu maju o x/xx percent menej zakaznikov (resp stagnuju, lebo pocet prichadzajucich sa rovna odchadzajucim). Vtedy sa vedia pozriet na feedback, dovtedy sa k tomu stavaju stylom "collect now, (maybe) process later".

Já si myslím, že jednoho člověka v rámci procesů na pobočce řeší. Jen musí být ten člověk zajímvý. Mě tam holt pouze chodila výplata a žádné produkty jsem nevyužíval. Že by třeba jednou u nichy bylo hypo, rozpoznat nedokázali nebo jim to nepřišlo zajímavé.

Stejně tak to funguje u operátora, kdy umí řešit i odcházejícího jednotlivce, a snaží se jej udržet.
« Poslední změna: Dnes v 10:42:29 od hmmmw »