RE. Mirek Prýmek:
Neříkám, "mám nárok" na to, aby mi nemazali účet nebo doručili zprávu, že se mi chystají smazat účet nebo obnovili data ze zálohy.
Říkám, jsem zklamaný z toho, že firma Seznam dělá takové chyby a že nemají zájem spolupracovat na jejich vyřešení.
Tuto diskuzi jsem zakládal, abych si trochu poplakal nad ztrátou svých iluzí, abych varoval lidi kteří na tom mohou být podobně jako já, abych se dozvěděl víc fungování záloh, kdyby tu byl někdo kdo má se Seznamem v této oblasti zkušenosti, případně kdyby se tu objevil někdo, kdo by na to měl v Seznamu vliv, aby se postaral o nápravu.
Každý kdo má účet na Seznamu, má ve filtrech přeposílání "všech zpráv" na jiný účet a spoléhá na to, že mu doručí zprávu o hrozícím smazání je ohrožen ztrátou dat, protože informační mail mu nebude přeposlán, a když mu schránku smažou, nebudou mu chtít obnovit data.
Nápravou v tomto případě myslím postup, kdy zpráva o hrozícím smazání účtu obchází nastavení filtrů, tedy i přeposlání této zprávy.
Nápravou myslím i možnost obnovení dat ze zálohy. (Stále totiž nevěřím, že opravdu nemají žádnou zálohu těch dat).
Mě se to naštěstí příliš nedotklo, protože všechny důležité zprávy mám uložené na účtu, kam si je přeposílám, ale bude dost těch, kteří to tak nedělají.
To poslední co bych v této diskuzi chtěl řešit je názor, že jsem debil, protože jsem si dovolil něco očekávat od služby, která je zadarmo.
Snad se Mirek Prýmek nebude zlobit, když na tento subtopic až offtopic nebudu reagovat.
Každopádně by mě zajímal názor nějakého insidera ze Seznamu jak to skutečně mají s těmi zálohami. Možná že opravdu zašli ve své deduplikaci tak daleko, že ta data mažou z ostrého umístění, z aktivních záloh i z historických záloh najednou (upřímně, nevěřím). Teď mě napadlo, "Co když žádné zálohy nemají".
