RE. rooobertek:
V té době to samozřejmě nikdo ani neřešil. Nepředpokládalo se, že když si někdo zřizuje účet, že se k němu nebude přihlašovat a bude si maily jen přeposílat jinam.
Ale míříš do nesprávných vod. Mě nevadí, že existuje povinnost uživatele se alespoň jednou za 6 měsíců přihlásit. Mě trochu vadí, že mi nedoručili upozorňující mail, protože zavedli úžasnou funkci, kdy tato upozornění neprochází filtrama a tudíž mi nebyly přeposlány. Že o téhle fičůře neinformovali. A hlavně mi vadí, že smažou data a nemají zálohu aby je mohli dva dny potom obnovit. To mi fakt vadí.
Pokud se setkali s problémy, kdy si lidé udělali přes filtry whitelist a tyhle zprávy jim to mazalo, tak to přeci mohou řešit tak, že těch zpráv pošlou víc. Jedna může obejít pravidla a další půjde podle pravidel, třetí můžou poslat třeba na ten kontaktní email. Prostě tohle řešení považuji za chybné a může potrápit hodně lidí.
Re. Mirek Prýmek:
Naprosto nesouhlasím s názorem, že pokud je něco zadarmo, že se mám spokojit s tím, že si můžou dělat cokoliv.
Když to přeženu např: Budu v obchodním domě nabízet, že zdarma pohlídam děti. Rodiče se vrátí, "Kde je dítě?", "Bylo to zdarma, co byste chtěli...."
Nikde nezmiňuji, že mám právo na xxxx, zde jde pouze o hluboké znepokojení a upozorňuji na špatné fungování nečeho, pro nezanedbatelné množství lidí relativně podstatného. Pokud si to přečte někdo, kdo se podle toho zařísí a pomůže mu to vyhnout e stejné situaci, pak fajn, můj příspěvek účel splnil.
Pokud si to přečte někdo ze seznamu, chytí se za nos a zasadí se o nápravu, tím lépe.