Má smysl se učit Cobol?

wtf

Re:Má smysl se učit Cobol?
« Odpověď #495 kdy: 06. 11. 2014, 15:29:27 »
Cesky pripad jsem neprochazel. Probiral jsem stiznosti Indie, Lotysska a pak ten b-ckovy poslky akcni thriller a bolgy pristehovalcu do norska.


Re:Má smysl se učit Cobol?
« Odpověď #496 kdy: 06. 11. 2014, 15:45:32 »
Má smysl se učit Cobol?                                                       Má smysl se učit Cobol?                                                       Má smysl se učit Cobol?                                                       Má smysl se učit Cobol?                                                       Má smysl se učit Cobol?                                                       Má smysl se učit Cobol?

JardaP .

  • *****
  • 11 064
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Má smysl se učit Cobol?
« Odpověď #497 kdy: 06. 11. 2014, 15:56:31 »
Má smysl se učit Cobol?                                                       Má smysl se učit Cobol?                                                       Má smysl se učit Cobol?                                                       Má smysl se učit Cobol?                                                       Má smysl se učit Cobol?                                                       Má smysl se učit Cobol?

Tak na to se zatim v Bibli najit odpoved nepodarilo. Zda se, ze Barnevernet se zatim take nevyslovil, pouze v pripade, ze nutis deti, aby se ucily COBOL, tak ti je odebere.

wtf

Re:Má smysl se učit Cobol?
« Odpověď #498 kdy: 06. 11. 2014, 15:56:43 »
jedna zpráva z dneška: Kvůli odebrání dětí Češce kritizoval Norsko výbor europarlamentu

z toho nic nebude. zapadoevropsky tisk prevzal zpravu o posileni norskych ozbrojenych sil na blizkem vychode a taky tu o predpokladanem teroristickem utoku v pristim roce. takze jednoznacne se ted stavi do role obeti a budou s ostatnimi hrat victim blaming hru jeste kdyz ani nejsou tou victim a taky tim kolik maji kde vojaku a jak jsou klicovi. takze nejaky vokurka nebo vomacka z horni dolni bananove republiky si maximalne tak bude moct jit stoupnout zpatky ke korytku a mlaskat z hlasita. nic jineho povolene nema.

Re:Má smysl se učit Cobol?
« Odpověď #499 kdy: 06. 11. 2014, 17:20:15 »
Tak na to se zatim v Bibli najit odpoved nepodarilo.
Protože jste Leninovi skočili na špek, že svatá Písma nepotřebují výklad a jsou plně srozumitelná každýmu joudovi. Ve skutečnosti Písma odpověď obsahují, ale dostupnou jenom mudrcům:

Cobol se v hebrejštině píše קובול, takže KOOF+WAW+BET+LAMED = 100+6+2+6+30 = 144 = 12^2

Takže znalým už je jasno a pro neznalé poslední díl skládačky:

Citace
A viděl jsem jiného anděla, vystupujícího od východu slunce, majícího pečet Boha živého. Kterýž zvolal hlasem velikým na ty čtyři anděly, jimž dáno, aby škodili zemi a moři,
Řka: Neškoďte zemi, ani moři, ani stromům, dokudž neznamenáme služebníků Boha svého na čelích jejich.
I slyšel jsem počet znamenaných, sto čtyřidceti a čtyři tisíce jich znamenáno ze všech pokolení synů Izraelských.

Citace
Tedy pohleděl jsem, a aj, Beránek stál na hoře Sion, a s ním sto čtyřidceti a čtyři tisíce majících jméno Otce jeho napsané na čelích svých.
A slyšel jsem hlas s nebe, jako hlas vod mnohých, a jako hlas hromu velikého. A hlas slyšel jsem těch, kteříž hrají na harfy své.
A zpívali jakožto píseň novou, před trůnem, a před těmi čtyřmi zvířaty, a před těmi starci, a žádný nemohl se naučiti té písni, jediné těch sto čtyřidceti a čtyři tisíce, kteříž jsou koupeni z země.
Totoť jsou ti, kteříž s ženami nejsou poškvrněni; nebo panicové jsou. Tiť jsou, kteříž následují Beránka, kamž by koli šel; tiť jsou koupeni z lidí, provotiny Bohu a Beránkovi

Citace
A ten, kterýž mluvil se mnou, měl třtinu zlatou, aby změřil město i brány jeho i zed jeho.
Položení pak města toho čtverhrané jest, jehož dlouhost tak veliká jest jako i širokost. I naměřil toho města tou třtinou dvanácte tisíců honů; dlouhost pak jeho, i širokost, i vysokost jednostejná jest.
I změřil zed jeho, sto čtyřidceti a čtyři loktů, měrou člověka, kteráž jest míra anděla.


Re:Má smysl se učit Cobol?
« Odpověď #500 kdy: 06. 11. 2014, 17:31:47 »
500!                                                    500!                                                    500!                                                    500!                                                    500!                                                    500!                                                    500!

JardaP .

  • *****
  • 11 064
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Má smysl se učit Cobol?
« Odpověď #501 kdy: 06. 11. 2014, 17:56:41 »
Tak na to se zatim v Bibli najit odpoved nepodarilo.
Protože jste Leninovi skočili na špek, že svatá Písma nepotřebují výklad a jsou plně srozumitelná každýmu joudovi. Ve skutečnosti Písma odpověď obsahují, ale dostupnou jenom mudrcům:

Cobol se v hebrejštině píše קובול, takže KOOF+WAW+BET+LAMED = 100+6+2+6+30 = 144 = 12^2

Aha, takze nema, jinak by vyslo 42.

Re:Má smysl se učit Cobol?
« Odpověď #502 kdy: 06. 11. 2014, 18:13:27 »
Hádám, že tento článek je asi zasvěcený a objektivní: http://andrejruscak.blog.idnes.cz/c/400489/Jak-se-co-v-Norsku-dela-dil-treti-Barnevernet.html

Na tento článek jsem narazil také a přijde mi, že tu představu wtf o institucionalním zotročení moc nepodporuje. Barnevernet je tu popsána jako decentralizovaná a nejednotná organizace, skrz kterou jednají různé skupiny. Tedy nic, co by moc připomínalo nějaké shora řízené zotročování. Spíše mi to připomíná boj zájmových skupin.

Nevím, z jakých zdrojů wtf čerpal, ale jeho příspěvky mi trochu připomínají anarchistickou rétoriku. S anarchismu nakloněnými weby jsem udělal zajímavou zkušenost, když se vyklízela Milada. Tehdy jsem si mohlo porovnat to, co se dělo, s tím, jak o tom informovaly. A bylo docela zajímavé sledovat, že ohýbání reality jim vůbec nebylo cizí. Takže v tom se od jiných medií vůbec nelišili, prostě účel světí prostředky. Ale to spíše jen tak pro zajímavost ...

Lenin POWER!

  • ****
  • 434
  • Nekecat a delat!
    • Zobrazit profil
    • Tribut Leninovi
    • E-mail
Re:Má smysl se učit Cobol?
« Odpověď #503 kdy: 06. 11. 2014, 20:51:27 »
Přijde mi, že máš mnohem větší problém osobnosti než Blek.

- Jednak neumíš uznat chybu.
Umim, jen mam jine meritko na to co je anebo neni chyba. Kdyz jsem byl na vojne tak jsem rozflakal obe dve helikoptery co mel utvar k dispozici. Prvni jsem machroval nizkym letem nad silnici a srazil se s v3s - mel jsem vedet ze kluci kradou nakladak a jezdi s nim chlastat a druhou jsem rozflakal pri nocnim letu kdyz jsem prevazel kluka se slepakem k doktorovi - spatne mi vyznacili misto pristani, mel jsem vedet ze doktori jsou hovada ktery nevi ze helikoptera neni velka jako auto.

Chyba je tvrdit, že tvá víra je logicky odůvodnitelná.
Taky ze je, precti si treba dopis Zidum. Tam neuci slepou viru v Jezise.

"víra se nedá odůvodnit nebo logicky dokázat. Prostě těm věcem věříš." To má logiku.
To je v naprostem protikladu s bibli.

- Jednak se sem chodíš vytahovat svým pindíkem: mám na mysli tvou představu, že ten, kdo má firmu, je víc, než ten kdo pracuje na HPP.
Je vic. Dokazal se postavit na vlastni nohy a vytvoril pracovni mista pro ty co to nedokazou.

Re:Má smysl se učit Cobol?
« Odpověď #504 kdy: 06. 11. 2014, 20:55:08 »
Na tento článek jsem narazil také a přijde mi, že tu představu wtf o institucionalním zotročení moc nepodporuje. Barnevernet je tu popsána jako decentralizovaná a nejednotná organizace, skrz kterou jednají různé skupiny.

To, že taková organizace v norském systému existuje a že funguje způsobem, kterým funguje, je ale samo o sobě vypovídající:

Na mě to dělá dojem, že děti v Norsku patří v první řadě společnosti, a společnost za určitých podmínek děti půjčuje rodičům.

(Je pravda, že u nás také společnost zasáhne, pokud rodič pravidelně nutí dítě chodit v připínáčkách, ale v tomto případě dítě trpí objektivní újmou (pokud odhlédneme od možnosti, že dítě je takto připravováno na profesi fakíra).
Naopak představa, že dítě utrpí obědem v restauraci, je poměrně subjektivní názor.
Filip Jirsák: "Úplně stejně se ale jedná o podvod, když uživatel zamlčí provozovateli webu, že blokuje reklamu."

Lenin POWER!

  • ****
  • 434
  • Nekecat a delat!
    • Zobrazit profil
    • Tribut Leninovi
    • E-mail
Re:Má smysl se učit Cobol?
« Odpověď #505 kdy: 06. 11. 2014, 20:56:35 »
Jenomže interpretace bible založená na takovémto algoritmu je absolutně gumová.
Jde o to, že tu tvrdíš, že existuje jediný výklad bible (ten tvůj), a že k němu může dospět každý blbec. S tvým algoritmem vyloží 10 právníků věřících každý verš 30ti způsoby.
Neni absolutne gumova, je gumova jen v mezich ktere bible dovoluje. To je zasadni vyhoda oproti SZ - JE TO SVOBODA. Muzes to realizovat mnoha zpusoby.

JardaP .

  • *****
  • 11 064
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Má smysl se učit Cobol?
« Odpověď #506 kdy: 06. 11. 2014, 21:07:51 »
Hele Lenine, tajhle hledaji pilota helikoptery: http://www.helijobs.net/2014/09/queens-helicopter-captain-united-kingdom/

Jinak gumovost Bible zavisi na vykladu a ten se s dobou meni a kazdy si muze udelat svuj, podle vlastniho vkusu.

Re:Má smysl se učit Cobol?
« Odpověď #507 kdy: 06. 11. 2014, 21:28:08 »
Na mě to dělá dojem, že děti v Norsku patří v první řadě společnosti, a společnost za určitých podmínek děti půjčuje rodičům. [...] Je pravda, že u nás také společnost zasáhne, pokud rodič pravidelně nutí dítě chodit v připínáčkách, ale v tomto případě dítě trpí objektivní újmou [...] Naopak představa, že dítě utrpí obědem v restauraci, je poměrně subjektivní názor.
Tady sis ale odpověděl sám. U nás zdaleka nejde jenom o připínáčky, ale třeba by imho sociálce dost vadilo, kdyby děti lítaly v zimě nahý. Nebo jiný věci, který se můžou v jiných (chudších) zemích běžně dít, takže jak je to s tou "objektivitou"? Kde je hranice mezi tím, co dítěti "objektivně" škodí a co je jenom "subjektivní" názor, že by mu to mohlo škodit?
 
Může být (hypotéza!) že v Norsku mají prostě jiný měřítka na to, co je trápení dítěte. To ale samo o sobě neznamená, že je to nějaký zrůdný systém, ani že by si tam stát přivlastňoval děti víc, než to dělá u nás, prostě jenom může mít jinou míru na to, co je a co není důvodem k převzetí zodpovědnosti státu za výchovu dítěte.

(inteligentní čtenář pochopil, že jsem se Norska ani nezastal, ani ho neodsoudil)

Úplně jiná kapitola pak je, jak probíhají ta řízení před soudy atd.

txt

Re:Má smysl se učit Cobol?
« Odpověď #508 kdy: 06. 11. 2014, 21:45:39 »
(inteligentní čtenář pochopil, že jsem se Norska ani nezastal, ani ho neodsoudil)
Nechť nejsem kdoví jak inteligentní. Ale pochopil jsem to. Zároveň můžou existovat inteligentní jedinci, co to nepochopěj ;-)


wtf

Re:Má smysl se učit Cobol?
« Odpověď #509 kdy: 06. 11. 2014, 21:52:26 »
Citace
A viděl jsem jiného anděla, vystupujícího od východu slunce, majícího pečet Boha živého. Kterýž zvolal hlasem velikým na ty čtyři anděly, jimž dáno, aby škodili zemi a moři,
Řka: Neškoďte zemi, ani moři, ani stromům, dokudž neznamenáme služebníků Boha svého na čelích jejich.
I slyšel jsem počet znamenaných, sto čtyřidceti a čtyři tisíce jich znamenáno ze všech pokolení synů Izraelských.
ze kdy a od koho je ten preklad? ja tusil, ze pripisovat britanii autorstvi zelene ideologie by bylo predcasne a kratkozrake na to nema dostatecne suchy, strohy obchodne-hospodarsky regionalne-sobecky obsah.

ale jinak hezke videt, ze se pise i o me. tuhle jsem pocital kolik by stalo anihilovat atmosferu a hydrosferu na to, aby zde zavladlo rajskoplynne peroxidove peklo :-)