Proč tolik matematiky?

dfgzx

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #30 kdy: 22. 06. 2014, 20:43:15 »
proste nevymyslet znova kolo, ale aspon tusit jak to kolo uvnitr funguje. mel bych pouzit cizi libku a nedelat svoji zbytecne.
ale pak kdyz libka nedostacuje tak pridat svoje funkce.
tak to ma byt.

reuse and rethink


joujou

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #31 kdy: 22. 06. 2014, 21:00:36 »
Uprimne. Matematiku jsme u maturity nemel. Na VS zamereni IT jsem mel nasledne problem neco spocitat. Vse se dalo doucit s trochou pile.

Matiky je na muj vkus na VS mel hodne, ja se zamerenim na telekomunikace a spravu Linux serveru jsem se az moc napocital, neberu ty co se zamerili na programovani, naprikat logickych prvku.

Studenti by meli mit vice moznosti volby, kazdy jsme jiny, nelze vytvorit nejakou osnovu a vsechny podle toho ucit.
Tohle tema je posledni dobou az moc zhave, moderni lidi (hlavne mladi, nova generace) si uvedomuji ze ucit stejnym stylem stale v takhle rychle menici se spolecnosti nelze. Soucit vsem co jsou nebo jsou na VS. Uzil jsme si sve. Respekt samoukum.

dsfasdfasdf

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #32 kdy: 22. 06. 2014, 21:17:17 »
Uprimne. Matematiku jsme u maturity nemel. Na VS zamereni IT jsem mel nasledne problem neco spocitat. Vse se dalo doucit s trochou pile.

Matiky je na muj vkus na VS mel hodne, ja se zamerenim na telekomunikace a spravu Linux serveru jsem se az moc napocital, neberu ty co se zamerili na programovani, naprikat logickych prvku.

Studenti by meli mit vice moznosti volby, kazdy jsme jiny, nelze vytvorit nejakou osnovu a vsechny podle toho ucit.
Tohle tema je posledni dobou az moc zhave, moderni lidi (hlavne mladi, nova generace) si uvedomuji ze ucit stejnym stylem stale v takhle rychle menici se spolecnosti nelze. Soucit vsem co jsou nebo jsou na VS. Uzil jsme si sve. Respekt samoukum.

mene matematiky = blbejsi a blbejsi dalsi generace

nojono1

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #33 kdy: 22. 06. 2014, 21:30:15 »
Otázka je, kam až to půjde..ten pád
na VŠ vstupuje snad 80 procent populačního ročníku, je jasné, že to jsou často lidé hluboce pod IQ 100
znalost češtiny nula, matiky na školách moc, moderní mladý člověk si přece vše najde, každý jsem originál, tedy si každý vytvoříme své osnovy...bla bla bla...
stejně jsou na školách všech stupňů pedagogové blbci, povinná maturita hrůza hrůzoucí

časem budeme takový skansen, na jednoduché práce třeba točení klikou vlevo a pak vpravo
protože na náročnější věci nebudeme už mít...

dfgzx

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #34 kdy: 22. 06. 2014, 21:35:28 »
Otázka je, kam až to půjde..ten pád
na VŠ vstupuje snad 80 procent populačního ročníku, je jasné, že to jsou často lidé hluboce pod IQ 100
znalost češtiny nula, matiky na školách moc, moderní mladý člověk si přece vše najde, každý jsem originál, tedy si každý vytvoříme své osnovy...bla bla bla...
stejně jsou na školách všech stupňů pedagogové blbci, povinná maturita hrůza hrůzoucí

časem budeme takový skansen, na jednoduché práce třeba točení klikou vlevo a pak vpravo
protože na náročnější věci nebudeme už mít...

videl's tu scfi komedii nejak jako debilityland.


nojono1

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #35 kdy: 22. 06. 2014, 21:39:39 »
ne

Nekdo

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #36 kdy: 22. 06. 2014, 22:07:17 »
Co porad vseci maji s tou znalosti cestiny, ja bych strilel u zdi ceske autory necitelne anglicke dokumentace v programech. Takhle to vypada, ze z nas bude velmoc ve vyvozu gramatickeho nacizmu.

joujou

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #37 kdy: 22. 06. 2014, 22:15:51 »
Co porad vseci maji s tou znalosti cestiny, ja bych strilel u zdi ceske autory necitelne anglicke dokumentace v programech. Takhle to vypada, ze z nas bude velmoc ve vyvozu gramatickeho nacizmu.

Cesi maji celkove spatnou anglictinu jako narod... Cestina mne nezajima, nemam ani ceskou klavesnici...

Vice Aj do skoly mene matiky, cestiny...

Bla

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #38 kdy: 22. 06. 2014, 22:24:25 »
Proč tolik matematiky?
Ti kdo se věnují matematice jsou nadlidi a ti, kteří se matematice nevěnují, jsou podlidi.
Protože matematika tříbí mysl, pokud se bude 10 let věnovat matematice, pak se i chirugem staneš po přečtení jedné příručky.
Třeba když chceš složit zkoušku z databází, můžeš se buď dvanáct hodin věnovat integrálům, přečteš si první kapitolu o databázích a zbytek si dopočítáš nebo se budeš učit dvanáct hodin.

Alespoň takhle nějak to tu bylo řečeno a já s tím souhlasím, matematiku jsem měl na VŠ šest let a proto jsem lepší než všichni ti, kteří jí měli jen pět let. Ti, co měli matematiku jen tři roky, jsou jen naprostý nýmandi, který mi tak můžou mejt záchod.

joujou

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #39 kdy: 22. 06. 2014, 22:36:38 »
Proč tolik matematiky?
Ti kdo se věnují matematice jsou nadlidi a ti, kteří se matematice nevěnují, jsou podlidi.
Protože matematika tříbí mysl, pokud se bude 10 let věnovat matematice, pak se i chirugem staneš po přečtení jedné příručky.
Třeba když chceš složit zkoušku z databází, můžeš se buď dvanáct hodin věnovat integrálům, přečteš si první kapitolu o databázích a zbytek si dopočítáš nebo se budeš učit dvanáct hodin.

Alespoň takhle nějak to tu bylo řečeno a já s tím souhlasím, matematiku jsem měl na VŠ šest let a proto jsem lepší než všichni ti, kteří jí měli jen pět let. Ti, co měli matematiku jen tři roky, jsou jen naprostý nýmandi, který mi tak můžou mejt záchod.

Dobrej si.

Jenda

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #40 kdy: 22. 06. 2014, 22:37:55 »
Dalsi katastrofa byl projekt pro energeticky koncern. My normalni lide si myslime, ze den ma 24 hodin.
Aha, tak takhle vzniká software, který se neumí vypořádat s přestupnou sekundou.

AdmimRoot

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #41 kdy: 22. 06. 2014, 23:52:52 »
Ahoj, chtěl bych se vás zeptat na názor ohledně technických univerzit a matematiky. Chápu, že pokud si chci něco spočítat, tak se mi hodí, ale není lepší ten čas věnovat praktickým výpočtům? Kdybych to bral třeba podle IT VŠ, tak je tam plno matematiky, kterou pak už nevyužiju, ne? Tak proč tolik času se jí věnuje a jaký to má smysl? Díky.
Tak se pta jenom B L B aneb I Di oT a VOT treba pak i O.S.El

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #42 kdy: 23. 06. 2014, 00:17:05 »
I kdyby jen 4% psalo animacni soft a hry, pak tu mas 4% co pisi AI a simulace, 4% co pracuji se signaly, proudy, 4% co pisi ekonomicky zamerene programy na vypocet kde ceho, treba budouciho odbytu vyrobku, 4% co pisi sifrovaci nastroje, sifry, protokoly napr pro BTC nebo to zkousi louskat, 4% ja nevim co
Ve čtvrtek jsem byl u nás na fakultě na bezvadné přednášce Šimona Urbánka z AT&T (http://simon.urbanek.info/). V research oddělení mají prý asi 150 lidí. Kolik na těchto 150 výzkumníků připadne v celé AT&T nejrůznějších programátorů, techniků, správců sítí, bezpečnostních analytiků atd. nechám na posouzení laskavého čtenáře...

Zbyvajicich 76% jsou delnici nahraditelni opickama z Indie.
Takže o tom, že se do Asie outsourcují matematické výpočty, jsi neslyšel? Ale informace o tom, že nejlepší výsledky v matematice má Hong Kong a Jižní Korea, se k tobě určitě dostala, že jo?

Ten argument na stránce 2 je IMHO logický klam, protože se stejným způsobem dá ospravedlnit i „Proč se mám nazpaměť naučit to, co autorovi učebnice vyplivlo cat /dev/urandom | tr -dc a-zA-Z0-9 | head -c 2048“ - určitě se ti to někdy může hodit
Celý ten článek jenom říká, že hodit se může cokoli a cokoli zná člověk navíc, rozšiřuje jeho možné uplatnění. Dal by se klidně použít k obhajobě toho, jak je supr učit se sociologii. Protože člověk nikdy neví, jestli se mu v budoucnosti nebude při designování produktů hodit znalost teorie referenčních skupin nebo třeba Luckmannova Sociální konstrukce reality.

Je tam jedna moc pěkná věta, která celkové ladění článku vystihuje: Vytrhnout z kontextu jednu dílčí věc a ptát se, k čemu ji v životě budeme potřebovat, je nesmyslné a demagogické.

Přesně tak! Ptát se, k čemu mi bude znalost Sociální konstrukce reality, je demagogie. Nikdy předem nevíme, k čemu se nám v budoucnosti může hodit!

znalost češtiny nula
Tak aspoň třeba začínají větu velkým písmenem a končí tečkou...

Nekdo

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #43 kdy: 23. 06. 2014, 00:32:45 »
Citace
Zbyvajicich 76% jsou delnici nahraditelni opickama z Indie.
Takže o tom, že se do Asie outsourcují matematické výpočty, jsi neslyšel? Ale informace o tom, že nejlepší výsledky v matematice má Hong Kong a Jižní Korea, se k tobě určitě dostala, že jo?

Mirku Mirku......kde pisu neco o Hong Kongu a Jizni Korei? Psal jsem o opickach z India co nakodi v jave appku podle zadani nebo opisuji CAPTCHU. Excelence studentu z Japonska, Jizni Koree a Ciny si je vedom kazdy kdo ma zakladni prehled o vtipcich. 

Citace
SKILL LEVEL: ASIAN

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #44 kdy: 23. 06. 2014, 00:32:58 »
Takže jako vzdělání to chápu, ale ten pohled, že bez toho jsem opice, je zvláštní.
Není na tom nic zvláštního. Kdo se učí sociologii, ten tráví čas tím, že jenom tak sedí v křesle s blokem a uvažuje nad tím, kde je díra na trhu. Sociologie mu pomáhá pochopit a předvídat trendy ve společnosti a nadesignovat produkty, které se budou dobře prodávat, a potom je i úspěšně marketovat.

Po měsících sezení v křesle, analyzování sociologických průzkumů a nejrůznějších zdrojů informací o společnosti, přijde AHA! efekt - produkt je vymyšlený. Zbývá už jenom najmout si pár opiček z MFF a ČVUT, které mi ten produkt vytvoří podle mých instrukcí, a shrábnout veškerý zisk. Opičkám z MFF stačí lehce nadprůměrný plat, veškeré ambice si totiž naplňují na netu psaním o tom, jací jsou nadlidi. Prostě ideální opička pro pásovou výrobu.