Společná komunikace v rámci firmy

Společná komunikace v rámci firmy
« kdy: 12. 01. 2014, 22:05:30 »
Resim mensi problem. Na firme je tendence vse psat na listecky a davat sefovi na pult. Prusvih pokud se vsak nejaky ztrati. Muzete mi doporucit nejaky programek nebo vychytavku, ktera by to resila v digitalni podobe? Idealne nejaky vitrulani box, do ktereho by se to posilalo bud jako sms, mms nebo nejakou aplikaci, aby tam mohl kdejaky kolega pridat text ci foto, ale upravovat prispevek mohl pouze sef. Videt text by meli vsak vsichni zamestnanci. "SMS poslat vsem" moc uspech nema, spolecny email taky moc nezabral.

V praci pouzivame PC, tablety, telefony s Windows Mobile - Android a iPhony.

 
« Poslední změna: 14. 01. 2014, 15:02:13 od Roman Bořánek »


lukas016

Re:Spolecna komunikace
« Odpověď #1 kdy: 12. 01. 2014, 22:20:28 »
Z casti by Vasim poziadavkam mohol vyhovovat nejaky system pre zasielanie poziadavok.

Nejake najde tu :
http://blog.neweb.co/9-free-open-source-ticket-systems/

Re:Společná komunikace v rámci firmy
« Odpověď #2 kdy: 16. 01. 2014, 14:51:21 »
Docela dobry je https://trello.com/ Jestli vam bude vyhovovat, to uz musite posoudit sami :)

Jinak ruznych tiketovacich systemu jsou mraky, ale co jsem to tak prochazel, vetisnou je to desnej moloch, clovek se mori s instalaci a pak zjisti, ze mu to v necem nevyhovuje... Skoro bych rekl, ze v tehle oblasti cim jednodussi reseni, tim lepsi...

dick

Re:Společná komunikace v rámci firmy
« Odpověď #3 kdy: 16. 01. 2014, 15:01:34 »
predstavujeme novinku prichazejici z USA: e-mail!! Je to jako posta, listecky, ... ale cele elektronicky.
Posledni dobou se to zacina obevovat i v ceskem prostredi.

Lol Phirae

Re:Společná komunikace v rámci firmy
« Odpověď #4 kdy: 16. 01. 2014, 15:14:17 »
Jinak ruznych tiketovacich systemu jsou mraky, ale co jsem to tak prochazel, vetisnou je to desnej moloch, clovek se mori s instalaci a

Ano, a někteří si za to ještě nechají platit - osobně jsem neviděl nic otřesnějšího, než sračku galaktických rozměrů jménem JIRA>:( >:( >:(


Hmmm

Re:Společná komunikace v rámci firmy
« Odpověď #5 kdy: 16. 01. 2014, 15:17:32 »
predstavujeme novinku prichazejici z USA: e-mail!! Je to jako posta, listecky, ... ale cele elektronicky.
Posledni dobou se to zacina obevovat i v ceskem prostredi.

"spolecny email taky moc nezabral."

Makovec

Re:Společná komunikace v rámci firmy
« Odpověď #6 kdy: 16. 01. 2014, 15:23:23 »
Jinak ruznych tiketovacich systemu jsou mraky, ale co jsem to tak prochazel, vetisnou je to desnej moloch, clovek se mori s instalaci a

Ano, a někteří si za to ještě nechají platit - osobně jsem neviděl nic otřesnějšího, než sračku galaktických rozměrů jménem JIRA>:( >:( >:(

Málokdy s Lol Phirae souhlasím, ale pod toto tvrzení bych se podepsal i vlastní, vzteky vypocenou, krví.

Re:Společná komunikace v rámci firmy
« Odpověď #7 kdy: 16. 01. 2014, 15:28:17 »
Pokud bude mít každý v firmě svůj e-mail tak mu tam "lístečky" , e-maily zůstanou pořád jako v cloudu.
Tím pádem se nemůže vymlouvat, že to poztrácel ........

Další varianta, kterou jsme ve firmě spíš zamítli, líbila se jen šéfovi a nevím jak to přesně pobrali ostatní je google kalendář.
Ale je přehled ke kdo je, že příští týden jde k zubaři atd.

Případně na webovce zprovozněte nějakou návštěvní knihu.


Lol Phirae

Re:Společná komunikace v rámci firmy
« Odpověď #8 kdy: 16. 01. 2014, 15:38:03 »
Ad původní dotaz - no nevím, chtělo by to nějak lépe specifikovat, co to přesně má dělat... Když tam nahodíte třeba vhodně phpBB s vhodně nastavenými právy, tak to takhle obecně popsanou funkci bude splňovat taky.

dword

Re:Společná komunikace v rámci firmy
« Odpověď #9 kdy: 16. 01. 2014, 16:13:04 »
Nam se osvedcil http://www.redmine.org/

Tonda

  • *****
  • 557
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Společná komunikace v rámci firmy
« Odpověď #10 kdy: 16. 01. 2014, 21:46:34 »
Jinak ruznych tiketovacich systemu jsou mraky, ale co jsem to tak prochazel, vetisnou je to desnej moloch, clovek se mori s instalaci a

Ano, a někteří si za to ještě nechají platit - osobně jsem neviděl nic otřesnějšího, než sračku galaktických rozměrů jménem JIRA>:( >:( >:(

Málokdy s Lol Phirae souhlasím, ale pod toto tvrzení bych se podepsal i vlastní, vzteky vypocenou, krví.
Co máte proti JIRA? Používáme to v práci a přijde mi to celkem fajn. Nepopulární je tu spíš HP ALM.

Re:Společná komunikace v rámci firmy
« Odpověď #11 kdy: 16. 01. 2014, 22:08:35 »
Ad původní dotaz - no nevím, chtělo by to nějak lépe specifikovat, co to přesně má dělat... Když tam nahodíte třeba vhodně phpBB s vhodně nastavenými právy, tak to takhle obecně popsanou funkci bude splňovat taky.
Pod to bych se podepsal, phpBB vyzkoušejte. Vcelku jednoduché na nastavení, a pokud tam nemáte šílené požadavky na strukturování fór a / nebo množství uživatelských a moderátorských oprávnění, tak se to dá i slušně nastavit.
( Např. že do daného fóra mohou uživatelé pouze zapisovat a číst - bez možnosti editace již napsaných příspěvků - vhodné, aby pak neprobíhaly hádky ve stylu : "ale to to tam předtím nebylo" a ať si každý nastaví "sledování fóra" - pošle se mu email, pokud tam někdo vloží příspěvek ) Navíc si phpBB pamatuje, jestli jste si již danou zprávu prohlédl, takže pohledem na fórum, snadno zjistíte, jestli už tam náhodou někdo něco nepostnul - většinou ( záleží na zvolené šabloně phpBB ) jsou fóra s neprohlédnutými zprávami barevně odlišena.

Lol Phirae

Re:Společná komunikace v rámci firmy
« Odpověď #12 kdy: 16. 01. 2014, 22:30:00 »
Co máte proti JIRA?

Krom toho, že
- je to neuvěřitelně pomalé ("překvapivě", u Javy)
- neuvěřitelně neergonomické a pro uživatele nepochopitelné rozhraní
- zásadně to zakazuje jakékoliv kešování čehokoliv, takže pokud před to nehodíte něco jako Varnish, tak to bude pomalé při každé akci v té hrůze
- je to zabugované (*) takovým způsobem, že něco takového příčetný člověk nemůže vůbec vypustit mezi lidi, natož si za to účtovat peníze, tak celkem nic.

(*) Naposled jsem s tím přišel do styku ve verzi 4.2.x, kde
- nefungovaly přílohy ani ve FF, ani v Chromu (po "uploadu" to hodilo hlášku, že jsem žádný soubor nenahrál)
- absolutně nepoužitelné tlačítko zpět (ve 100% případů vedle k hlášce prohlížeče, zda chci znova odeslat data)
- jakékoliv akce v ticketu zaplevelily daný ticket takovým množstvím zcela zbytečných nových komentářů s neuvěřitelně zmršeným formátováním, že se to stalo prakticky nečitelné
- několik "funkcí" končilo tím, že mě to hodilo výzvu k nainstalování Javy v6, protože v7 je prý zastaralá
- příšerná wiki syntaxe pro formátování kódu
- zoufale nepoužitelná nápověda
- mnoho dalších "drobností", na které jsem už zaplaťpámbů zapomněl

Shrnutí: Totální POS, ani pětimetrovejma vidlema.

Petr H.

Re:Společná komunikace v rámci firmy
« Odpověď #13 kdy: 16. 01. 2014, 22:36:14 »
Tady je zběžný přehled sw pro správu issue -- http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_issue-tracking_systems.

Dobré zkušenosti mám se systémem Trac - snadno se instaluje a spravuje. Jira je sice cool a sexy, ale jak napsali jiní -- dokáže být poměrně líná ... a navíc stojí $$.

Lol Phirae

Re:Společná komunikace v rámci firmy
« Odpověď #14 kdy: 16. 01. 2014, 22:43:49 »
No, jinak k těm konstruktivním návrhům krom phpBB již zmíněný trac (velmi jednoduché), pro náročnější pak třeba ten redmine.