UPC a ukončení smlouvy

surfar

UPC a ukončení smlouvy
« kdy: 02. 01. 2014, 10:29:28 »
Zdravim vsechny!

Jake mate zkusenosti s ukoncenim smlouvy u UPC? Mam od nich jen internet. Pujcili/pronajali mi modem a na strankach pisou, ze ho mam poslat nekam do Nymburka a do Prahy jim mam poslat pisemnou vypoved smlouvy.

Prijde mi to trochu jako strelba naslepo, potvrdi mi nejak, ze muj dopis/balicek dostali a ze je smlouva ukoncena? Dokazu si predstavit, ze budou delat jakoby nic nedostali, dal mi uctovat sluzby a kdovi co jeste.

Podelte se o sve zkusenosti a pripadne rady, jak na ne. Diky!
« Poslední změna: 02. 01. 2014, 10:34:07 od Petr Krčmář »


Patrik

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #1 kdy: 02. 01. 2014, 10:45:47 »
Ahoj,  jo to  co  popisuješ, se i děje. - Poslat do Nymburka společnosti Lyca a doufat...
 
Schovej  si  podací lístek  z  pošty ( vyfoť si obsah balíku  a pak i balík) a čekej.

Mě se ozvali  po půl roce, že jsem jim  nedodal kartu ( posílal  jsem kartu a modem)
Dokud jsem  nebyl opravdu  nepříjemný a netrval na tom, že kartu  jsem přilepil k modemu  a nevyžádal si  potvrzení  o tom, že je vše v pořádku, tak trvali  na uhrazení  karty. (Po půl roce počítám, že by si  i  něco  připočítali).

Kde jsou  ty časy, co  se UPC chovalo lépe než O2

radek

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #2 kdy: 02. 01. 2014, 11:15:08 »
Ja pred 2 lety vracel, vse v poradku. Nyni jsem u upc zase (neni konkurence) a radej si vse zakoupil. Do 2 let mam stejne zpet investici a zbytek pak strelim :)

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #3 kdy: 02. 01. 2014, 11:28:44 »
Pred 2 lety jsem odchazel, a take odeslano, listek z posty uschovan pro jistotu jeste tedko. Je to priserna spolecnost kdyz odnich neco kupujete to sou hned ochotny ale jak neco potrebujete resit tak to ste luza co nema narok na nic.. prisernej pristup k zakaznikovi zlaty O2 800Kc Internet+TV a jak mam problem vsechno mam behem chvili poreseny  :)
Nobody is perfect, but i'll try my best!

radek

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #4 kdy: 02. 01. 2014, 13:21:26 »
Pred 2 lety jsem odchazel, a take odeslano, listek z posty uschovan pro jistotu jeste tedko. Je to priserna spolecnost kdyz odnich neco kupujete to sou hned ochotny ale jak neco potrebujete resit tak to ste luza co nema narok na nic.. prisernej pristup k zakaznikovi zlaty O2 800Kc Internet+TV a jak mam problem vsechno mam behem chvili poreseny  :)

Určitě záleží i na lokalitě, mě tehdy jel cca 2 měsíce 25mbit internet na 10mbitech, od té doby žádný problém, semtam nějaký výpadek (tak rok zpátky poslední), ale rozhodně lepší pro mě 120/12 (který jede 120/12) než 40/4 (negarantovaně) s méně programama a za větší prachy :)


Jenda

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #5 kdy: 02. 01. 2014, 13:44:10 »
Pred 2 lety jsem odchazel, a take odeslano, listek z posty uschovan pro jistotu jeste tedko. Je to priserna spolecnost kdyz odnich neco kupujete to sou hned ochotny ale jak neco potrebujete resit tak to ste luza co nema narok na nic.. prisernej pristup k zakaznikovi zlaty O2 800Kc Internet+TV a jak mam problem vsechno mam behem chvili poreseny  :)
Zajímavé. Byl jsem přítomen řešení http://forum.root.cz/index.php?topic=7197.0 a podpora na telefonu mi příliš kompetentní nepřišla (nějak se upnula na myšlenku, že DNS vede směrem od nich ven, a tak nevidí důvod, proč povolovat příchozí DNS).

Lol Phirae

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #6 kdy: 02. 01. 2014, 13:57:51 »
Zajímavé. Byl jsem přítomen řešení http://forum.root.cz/index.php?topic=7197.0 a podpora na telefonu mi příliš kompetentní nepřišla (nějak se upnula na myšlenku, že DNS vede směrem od nich ven, a tak nevidí důvod, proč povolovat příchozí DNS).

Call girls na infolince nemá smysl volat. Když se přes plechovou hubu domačkáte na hlášení poruch, tak tam naprosto přesně věděli o co jde a dokonce nabídli hromadné nahlášení pro víc zákazníků s tím, že to odblokují najednou.

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #7 kdy: 02. 01. 2014, 15:42:26 »
Pred 2 lety jsem odchazel, a take odeslano, listek z posty uschovan pro jistotu jeste tedko. Je to priserna spolecnost kdyz odnich neco kupujete to sou hned ochotny ale jak neco potrebujete resit tak to ste luza co nema narok na nic.. prisernej pristup k zakaznikovi zlaty O2 800Kc Internet+TV a jak mam problem vsechno mam behem chvili poreseny  :)

Určitě záleží i na lokalitě, mě tehdy jel cca 2 měsíce 25mbit internet na 10mbitech, od té doby žádný problém, semtam nějaký výpadek (tak rok zpátky poslední), ale rozhodně lepší pro mě 120/12 (který jede 120/12) než 40/4 (negarantovaně) s méně programama a za větší prachy :)

Tak mam 25/2 Mbit a naprosto spokojeny nestalo se mi ze by me to jelo mensi rychlosti nez 20Mbit netusim naco by me byl 120Mbit neprovozuju doma pornoserver  ;D  jak UPC tak O2 ve stejne lokalite a muzu rict ze pristup k zakaznikovi je u O2 o svetelne roky napred, z toho duvodu jsem take od UPC odesel :)
Nobody is perfect, but i'll try my best!

smoofy

  • *****
  • 1 056
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #8 kdy: 02. 01. 2014, 16:01:50 »
Citace
muzu rict ze pristup k zakaznikovi je u O2 o svetelne roky napred
Ja mam zkusenost uplne opacnou. Pote co jsem si dovolil na O2 zavolat a zeptat se, za co mi bylo nauctovano 300,- navic k memu uctu tak jsem se dozvedel, ze je to za znovuzavedeni sluzeb, ktere mi byly odpojeny z duvodu neplaceni.  K onomu odpojeni pry doslo tri mesice predtim, nezli sjem vyuctovani dostal, kdyz jsem teda od nich chtel vedet, kdy presne k odpojeni doslo a na jak dlouho, tak mi dotycny agent na lince rekl, ze to se mnou neumi resit a ze se mam domluvit na reklamacich. V naivni predstave, ze se me nekdo pokusi alespon vyslechnout jsem najednou zustal zkoprnele zirat, kdyz na mne do telefonu zacala bez pozdravu rvat nejaka neuroticka co ani neumela sklonovat, ze poplatek je naprosto opravneny a ze doslo k odpojeni sluzeb a to dokonce na vice jak mesic. Marne byly veskere moje pokusy o to cokoliv rici, protoze pokazde kdyz jsem se o to pokusil jsem byl okamzite zabit jejim bezbrehym kvokanim o tom samem. Kdyz jsem pochopil ze hubu jen tak nezavre zacal jsem na ni rvat, aby pochopila, kdo ze je tady zakaznik a kdo obycejna slepice na lince a jak by bylo zahodno se k zakaznikovi chovat. To se slepici zjevne nelibilo a zacala vyhrozovat a vezt duchaplne kecy o tom, jak se mnou ochotne situaci resi. Na to uz jsem nemel slov.
Muzu rici uprimne, ze zkusit na mne neco takoveho z oci do oci tak se asi neudrzim a jednu ji flaknu. Takhle rozcilenej jsem hodne dlouho nebyl. O dva tydny pozdeji na zaklade me zadosti o cislo pripojky kvuli zmene operatora volal nejakej jinej typek z O2, tak sem mu to hezky od plic odvypravel, typek se omluvil, slibil ze mi poplatek strhne z dalsi faktury, dostal jsem levnejsi net dvakrat rychlejsi za polovicni prachy a bylo. Navic jsem dostal kontakt primo na tohodle kluka, co byl ochotnej a nic nebyl pro nej problem.

radek

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #9 kdy: 02. 01. 2014, 16:21:15 »
Tak mam 25/2 Mbit a naprosto spokojeny nestalo se mi ze by me to jelo mensi rychlosti nez 20Mbit netusim naco by me byl 120Mbit neprovozuju doma pornoserver  ;D  jak UPC tak O2 ve stejne lokalite a muzu rict ze pristup k zakaznikovi je u O2 o svetelne roky napred, z toho duvodu jsem take od UPC odesel :)
Jakej porno server? kdybych mel 20mbit, tak čekám půl dne na full hd film v rozumné kvalitě, takhle to mám stažený za půl hoďky. Sleduji celkem dost sport a dokumenty, tak mam ten jejich komfort v balicku s 120mbit netem - víc kanálů, rychlejší net a ještě k tomu platím o kilo míň jak ty :)

O uploadu ani nemluve, ten je obcas treba jeste vic a ne kvuli pornu, treba kdyz se pripojujes do prace VéPeeNkou, tak se hodí víc než dost. Každý z nás má jiné přednosti. Krom toho, proč bych měl platit víc peněz za horší službu? ;)

Lol Phirae

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #10 kdy: 02. 01. 2014, 16:30:18 »
Krom toho, proč bych měl platit víc peněz za horší službu? ;)

Víte, o tom, co je to "horší" služba, si můžeme přijít popovídat, až budete řešit problém se "zákaznickou" "podporou" UPC... Popravdě řečeno, něco tak otřesného nepamatuju ani u kutilských wifi komunit v dřevních dobách jejich začátků.

radek

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #11 kdy: 02. 01. 2014, 16:39:18 »
Krom toho, proč bych měl platit víc peněz za horší službu? ;)

Víte, o tom, co je to "horší" služba, si můžeme přijít popovídat, až budete řešit problém se "zákaznickou" "podporou" UPC... Popravdě řečeno, něco tak otřesného nepamatuju ani u kutilských wifi komunit v dřevních dobách jejich začátků.

Musím zaklepat, jak jsem řekl, můj problém vždy vyřešili a to rychle. Horší zkušenosti mám s O2. Řekni konkrétní případ toho, co nevyřešili, zajímalo by mě to.

Lol Phirae

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #12 kdy: 02. 01. 2014, 17:10:37 »
Musím zaklepat, jak jsem řekl, můj problém vždy vyřešili a to rychle. Horší zkušenosti mám s O2. Řekni konkrétní případ toho, co nevyřešili, zajímalo by mě to.

Sami o sobě nevyřešili NIKDY NIC, počínaje reklamacemi opakovaně vadných vyúčtování za televizi, přes reklamaci zpoplatnění pronájmu STB/modemů (neinformování zákazníka), nefunkční "zřízení" služby, notorické problémy s vracením bezcenného šrotu a konče takovou trivialitou, jako je zřízení pevné IP adresy. Popravdě řečeno, u této firmy nezabírá nic jiného, než zaslání písemné výpovědi /odstoupení od smlouvy, to se pak můžou najednou přetrhnout, jenže na to už jim obvykle sere pes. Ono to totiž za ty desítky hodin promrhané "řešením" problému fakt nestojí.

Pro různé známé jsem řešil mnohokrát vše z výše uvedeného, v poslední době už libovolný problém s UPC řeším výhradně zasláním výpovědi, pokud má dotyčný ještě stále zájem o vyřešení problému, tak s uvedením reklamační anabáze, jinak bez uvedení důvodu.

Kolesova Plavkyně

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #13 kdy: 02. 01. 2014, 19:52:45 »
Co to máte s těmi milibity? Si kupte pořádné připojení, ať to sviští.

radek

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #14 kdy: 03. 01. 2014, 11:37:25 »
když napíšu O2 problémy, google najde milion stránek, UPC 167 000. Od čtu dostalo UPC tak 10 míň pokut, jak O2 ;) tim  chcu rict, ze kazdy op ma svoje.