reklama

UPC a ukončení smlouvy

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #15 kdy: 03. 01. 2014, 12:15:01 »
Tak mam 25/2 Mbit a naprosto spokojeny nestalo se mi ze by me to jelo mensi rychlosti nez 20Mbit netusim naco by me byl 120Mbit neprovozuju doma pornoserver  ;D  jak UPC tak O2 ve stejne lokalite a muzu rict ze pristup k zakaznikovi je u O2 o svetelne roky napred, z toho duvodu jsem take od UPC odesel :)
Jakej porno server? kdybych mel 20mbit, tak čekám půl dne na full hd film v rozumné kvalitě, takhle to mám stažený za půl hoďky. Sleduji celkem dost sport a dokumenty, tak mam ten jejich komfort v balicku s 120mbit netem - víc kanálů, rychlejší net a ještě k tomu platím o kilo míň jak ty :)

O uploadu ani nemluve, ten je obcas treba jeste vic a ne kvuli pornu, treba kdyz se pripojujes do prace VéPeeNkou, tak se hodí víc než dost. Každý z nás má jiné přednosti. Krom toho, proč bych měl platit víc peněz za horší službu? ;)
FHD nestahuju a pokud stahuji neco vetsiho jemi to celkem jedno nahazim si to do fronty a necham to jet na HTPC nonstop protoze driv jak o vikendu bych stejne nemel cas se nato podivat, TV koukam jenom svatecne takze mi jsou balicky celkem fuk :) VPN mi jede naprosto bez problemu (ono VPN mi jede bezproblemu i pri pripojeni prez mobil ;-) ) Nepotrebuju nejrychlejsi net na trhu ale pozaduju kvalitu sluzby a slusne chovani k zakaznikovi. UPC mi todle nedokazalo poskytnout tak jsem odesel tam kde to bylo  ;)
Nobody is perfect, but i'll try my best!

reklama


radek

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #16 kdy: 03. 01. 2014, 12:26:11 »
FHD nestahuju a pokud stahuji neco vetsiho jemi to celkem jedno nahazim si to do fronty a necham to jet na HTPC nonstop protoze driv jak o vikendu bych stejne nemel cas se nato podivat, TV koukam jenom svatecne takze mi jsou balicky celkem fuk :) VPN mi jede naprosto bez problemu (ono VPN mi jede bezproblemu i pri pripojeni prez mobil ;-) ) Nepotrebuju nejrychlejsi net na trhu ale pozaduju kvalitu sluzby a slusne chovani k zakaznikovi. UPC mi todle nedokazalo poskytnout tak jsem odesel tam kde to bylo  ;)

Jak říkám, každý má s Operátorama různé zkušenosti, u mě v baráku krom UPC a O2 nic není a nějaký jaronet u mě už vůbec nehrozí. U O2 bych mohl mít max 20mbits, takže reálně bych měl 15mbits, což je 8x míň, než mám teďka :) a 15mbit je na moje nároky hodně málo. krom toho, upload využivám, občas mám homeoffice a čekat, než nakopíruju něco do práce je opruz.

michal

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #17 kdy: 03. 01. 2014, 13:00:50 »
upc je nejhorsi, pri ukonceni delaj vsemozny obstrukce. napriklad nutej posilat naky dopisy a zarizeni postou na ruzny adresy, ale co je nejhorsi.. chtej po mne vratit telefon ktery mi kdysi vnutily pry zdarma.

ano slysite zpravne taky sem koukal kdyz me technik krom internetu prines i telefon. Moje reakce byla, ze jsem si telefon neobednaval a ze mam sluzebni. on na to ze je zdarma a ja na to ze ok ze ho teda nekomu dam.  Ted  po x letech ten telefon chteji zpet a technici jsou pry externisti a nekdy placnou ani nevi co. dylezite pry je to co jsem podepsal.....

dale tahle "supermoderni" technologicka firma neni schopna prijmout vypoved pres datovou schranku i kdyz ji ze zakona musi mit zrizenou.  Na otazku proc jim to nemuzu poslat datvkou mi rekli, ze ji moc lidi zatim nema.


jsou to buzici a kdo ma moznost jineho kabeloveho operatora tak at od nich utika  (ale za wifi nebo isdn bych to nemenil:)
jo a jeste pekne sproste pomlouval centrio ten jejich obchodak, ktery mi rozmlouval vypoved, coz je take neseriozni.

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #18 kdy: 03. 01. 2014, 13:27:50 »
FHD nestahuju a pokud stahuji neco vetsiho jemi to celkem jedno nahazim si to do fronty a necham to jet na HTPC nonstop protoze driv jak o vikendu bych stejne nemel cas se nato podivat, TV koukam jenom svatecne takze mi jsou balicky celkem fuk :) VPN mi jede naprosto bez problemu (ono VPN mi jede bezproblemu i pri pripojeni prez mobil ;-) ) Nepotrebuju nejrychlejsi net na trhu ale pozaduju kvalitu sluzby a slusne chovani k zakaznikovi. UPC mi todle nedokazalo poskytnout tak jsem odesel tam kde to bylo  ;)

Jak říkám, každý má s Operátorama různé zkušenosti, u mě v baráku krom UPC a O2 nic není a nějaký jaronet u mě už vůbec nehrozí. U O2 bych mohl mít max 20mbits, takže reálně bych měl 15mbits, což je 8x míň, než mám teďka :) a 15mbit je na moje nároky hodně málo. krom toho, upload využivám, občas mám homeoffice a čekat, než nakopíruju něco do práce je opruz.

To souhlasim kazdy ma jine preference :) jinak k tomu home office todle obchazim jednoduse v praci mam 24/7 zaple PC a pouze se prez VPN pripojim do site a pak ze sluzebaku RDP na moje PC nemusim resit zande prenaseni vsechno mi jede na vzdalenem PC :) nedokazu si predstavit ze bych prez net ladoval nekolika MB aplikace ci poustel rozsahle selecty nad DB bych u toho mohl taky zesedivet  ;D
Nobody is perfect, but i'll try my best!

radek

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #19 kdy: 03. 01. 2014, 14:00:47 »
To souhlasim kazdy ma jine preference :) jinak k tomu home office todle obchazim jednoduse v praci mam 24/7 zaple PC a pouze se prez VPN pripojim do site a pak ze sluzebaku RDP na moje PC nemusim resit zande prenaseni vsechno mi jede na vzdalenem PC :) nedokazu si predstavit ze bych prez net ladoval nekolika MB aplikace ci poustel rozsahle selecty nad DB bych u toho mohl taky zesedivet  ;D
Dělám úplně jinou práci, než ty ;) kdybych měl dělat něco přes RDP, tak u toho zdechnu :-D


gervais

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #20 kdy: 17. 06. 2014, 10:06:47 »
Podací lístky jsou zbytečné a nejisté, i když v praxi jediné užívané. Jako právník doporučuji poslat jak výpověď, tak i zařízení, na obálku s DODEJKOU (tzv. zpáteční lístek). Dodejku potvrdí zaměstnanec příjemce a pošta vrátí na vaši adresu, kterou tam vyplníte. Máte tak jasný doklady o doručení. Nezapomeňte tam dopsat do této dodejky, že jde o výpověď (označení listiny).
Kdyby UPC nereagovalo a dál strhávalo peníze a poskytovalo službu, pak prostě po skončení smluvního vztahu a vrácení zařízení prostě zastavte platby. Pokud máte SIPO či tak, tak jim napište předžalobní upomínku na vrácení peněz za měsíc, kdy smluvní vztah dále trval...

Lol Phirae

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #21 kdy: 17. 06. 2014, 10:10:27 »
Podací lístky jsou zbytečné a nejisté, i když v praxi jediné užívané. Jako právník doporučuji poslat jak výpověď, tak i zařízení, na obálku s DODEJKOU (tzv. zpáteční lístek).

V případě UPC doporučuji rovněž. (U normálně fungujících firem je to ale skutečně zbytečné.)

beer

  • *****
  • 719
    • Zobrazit profil
Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #22 kdy: 17. 06. 2014, 11:10:32 »
Datovou schránkou u UPC lze (ID datové schránky: 4hds44f), lze i osobně, jak vrátit zařízení, tak dát výpověď. Například na centrále UPC je k tomu zřízené kontaktní místo, je tam možnost řešit i osobně reklamace, atd.

superhero495

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #23 kdy: 24. 06. 2014, 13:34:41 »
Datovou schránkou u UPC lze (ID datové schránky: 4hds44f), lze i osobně, jak vrátit zařízení, tak dát výpověď. Například na centrále UPC je k tomu zřízené kontaktní místo, je tam možnost řešit i osobně reklamace, atd.

No kdyby mělo UPC povolený příjem "Poštovních datových zpráv" tak by to možná šlo, ale takhle je to kontaktní místo k ničemu.
Teď jsem to zkoušel a vyskočí na mě chybová hláška "Příjemce nemá povolený příjem Poštovních datových zpráv.", takže jsem si kredit za 30kč pro datové schránky nabíjel zbytečně:(

Makovec

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #24 kdy: 24. 06. 2014, 14:02:51 »
Zdravim vsechny!

Jake mate zkusenosti s ukoncenim smlouvy u UPC? Mam od nich jen internet. Pujcili/pronajali mi modem a na strankach pisou, ze ho mam poslat nekam do Nymburka a do Prahy jim mam poslat pisemnou vypoved smlouvy.

Prijde mi to trochu jako strelba naslepo, potvrdi mi nejak, ze muj dopis/balicek dostali a ze je smlouva ukoncena? Dokazu si predstavit, ze budou delat jakoby nic nedostali, dal mi uctovat sluzby a kdovi co jeste.

Podelte se o sve zkusenosti a pripadne rady, jak na ne. Diky!

Mám čerstvou zkušenost (konec zimy), včechno proběhlo sice pomalu, ale bez problémů, podle jejich návodu.

Zavolal jsem nejprve na jejich linku, dostal se k živému operátorovi a vyptal se na podrobnosti: co má být na výpovědi aby ji snadno identifikovali a jak to bude postupovat dál. Výpověď jsem poslal poštou, po asi 14 dnech když se nic nedělo jim zavolal, potvrdili že ji obdrželi a čeká na zpracování, pak myslím přišla sms že výpověď zpracovali a za pár dní přišel poštou formulář sloužící jako průvodka k tomu modemu, vyplnil jsem a poslal balík poštou s dodejkou a pojištěný, po nějaké době mi přišla sms že modem dostali. Tím to považuju za vyřízené, nedoplatek tam na 100% nemám, ale pokud bych si nebyl jistý, zase bych jim zavolal a zeptal se.

Doporučuju nic nevymýšlet, udělat to jak píšou, když nevím nebo to trvá zavolat. Dopisy doporučeně, balík pro jistotu s dodejkou.

adam

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #25 kdy: 24. 06. 2014, 21:58:55 »
Dopisy doporučeně, balík pro jistotu s dodejkou.
Kam to spěje, když se člověk musí takhle jistit a neustále se strachovat, aby ho někdo nedoběhl...!
Jsem zvyklý prostě předpokládat jistou slušnost a poctivost. Nedávno jsem u nejmenované firmy reklamoval evidentně vadné zboží (ve lhůtě 14 dní): nafotil, poslal e-mail, poslal výrobek zpět obyčejným balíkem - a obratem mi přišel nový kus, odeslaný ještě dřív, než jim balík ode mne došel. Žádné problémy, žádné zdržování, dokonce poslali jako omluvu malý, symbolický dáreček. Mne to stálo jedno poštovné, je to stálo jedno poštovné a má spokojenost jim zaučí, že tam příště nakoupím zase.
Tomu říkám solidní firma! (A né: balík s dodejkou a posílat na podezřelou adresu skladu kdesi za Prahou - a pak se ještě 10 let třást, jestli nepřijde exekutor.)

Makovec

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #26 kdy: 24. 06. 2014, 22:33:52 »
Dopisy doporučeně, balík pro jistotu s dodejkou.
Kam to spěje, když se člověk musí takhle jistit a neustále se strachovat, aby ho někdo nedoběhl...!
Jsem zvyklý prostě předpokládat jistou slušnost a poctivost. Nedávno jsem u nejmenované firmy reklamoval evidentně vadné zboží (ve lhůtě 14 dní): nafotil, poslal e-mail, poslal výrobek zpět obyčejným balíkem - a obratem mi přišel nový kus, odeslaný ještě dřív, než jim balík ode mne došel. Žádné problémy, žádné zdržování, dokonce poslali jako omluvu malý, symbolický dáreček. Mne to stálo jedno poštovné, je to stálo jedno poštovné a má spokojenost jim zaučí, že tam příště nakoupím zase.
Tomu říkám solidní firma! (A né: balík s dodejkou a posílat na podezřelou adresu skladu kdesi za Prahou - a pak se ještě 10 let třást, jestli nepřijde exekutor.)

UPc má prostě špatnou pověst - u jiných firem řeším podobné situace tak jak popisujete vy.

Pokud jde o jejich špatnou pověst: je otázka nakolik je oprávněná, náhoda to asi nebude - ale když si v diskusi čtu jak různí přispěvatelé diskutují jak to udělat hlavně jinak než je doporučený postup… proč? To je přece nejlepší cesta jak způsobit nějaké nedorozumění, a nepochybně část špatných zkušeností s nimi může začít přesně tady. Na doporučeném postupu UPC mi nic ponižujícího ani otravného nepřijde, prostě mají nějaký systém schůdný a nastavený s ohledem na jejich běžného uživatele, můžu si oněm myslet co chci ale není snad mým cílem jim nebo sobě něco dokazovat, ale nějak to hladce to vyřešit.

radek

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #27 kdy: 25. 06. 2014, 07:54:25 »
Ono se neni cemu divit, ze lidi s nema maji problemy. Ted 2 tydny zpet v cervnu na upczone(nesouvisi s upc, ma ho soukromnik), ze vipovida (schvalne ta hrubka) smlouvu k dubnu, ze se odstehoval. Parada napsat neco takoveho 2 mesice zpetne a jeste na neofico forum... Pak se divi, ze k nim prijde najednou exekutor. Ja s nema problem nikdy nemel a nevim o nikom, asi to bude tim, ze se bavim s normalnima lidma a ne s blbcema ;)

adam

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #28 kdy: 25. 06. 2014, 08:20:27 »
Měl jsem tu čest asistovat u tří výpovědí UPC připojení a všechny měly standardní průběh: čtvrt roku předem vypovědět, pak ještě jedno měsíc předem připomenout, vrátit zařízení (dvě poštou, třetí osobně).
Dvakrát se stalo, že přišla upomínka na nezaplacení, jednou se dožadovali již vráceného modemu a vždy komunikovali na "starou" adresu, byť měli pro jistotu nahlášenou i novou. Kupodivu si nechali vše vysvětlit na zákaznické lince. (A argument "že máte lístek z pošty nedokazuje, že v tom balíku byl modem" mne docela dostal.)
Takže si myslím, že to není nějaký úmysl, jen poněkud méně chytří a levní pracovníci v administrativě.

beer

  • *****
  • 719
    • Zobrazit profil
Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #29 kdy: 25. 06. 2014, 11:02:14 »
D
Datovou schránkou u UPC lze (ID datové schránky: 4hds44f), lze i osobně, jak vrátit zařízení, tak dát výpověď. Například na centrále UPC je k tomu zřízené kontaktní místo, je tam možnost řešit i osobně reklamace, atd.

No kdyby mělo UPC povolený příjem "Poštovních datových zpráv" tak by to možná šlo, ale takhle je to kontaktní místo k ničemu.
Teď jsem to zkoušel a vyskočí na mě chybová hláška "Příjemce nemá povolený příjem Poštovních datových zpráv.", takže jsem si kredit za 30kč pro datové schránky nabíjel zbytečně:(



V tom případě je příjem datových zpráv zakázaný nově. Dříve čas od času nějaká ta výpověď přes datovku do UPC dorazila.


A argument "že máte lístek z pošty nedokazuje, že v tom balíku byl modem" mne docela dostal.


Na tom argumentu není nic vtipného. Už jsem viděl x padělaných lístků z pošty - které byly sice vyplněné, ale nebyly zpracované poštou. Na podacím lístku je uvedena mimo jiné i váha zásilky. Existují tabulky, kolik má vážit balík například s modemem SA EPC3212 ED3 EMTA, se set top boxem, kolik váží karta, dálkové ovládání atd. Pokud by byl balík o nižší hmotnosti, dá se dle váhy podle podacího lístku dokázat, že zákazník na nějaké zařízení zapomněl.
Dále nesouhlasím s tvrzením o výpovědní lhůtě čtvrt roku. Každý si může přečíst smluvní podmínky a zjistit, že UPC má klasickou měsíční výpovědní lhůtu. Jedná se o klasický kalendářní měsíc, jak je v tomto oboru samozřejmostí.

 

reklama