Naše drahá Alza

Lenin POWER!

  • ****
  • 434
  • Nekecat a delat!
    • Zobrazit profil
    • Tribut Leninovi
    • E-mail
Re:Cena není vše...
« Odpověď #15 kdy: 18. 12. 2012, 16:20:53 »
Jen pro zajímavost, v Mironetu si při platbě kartou účtují 1,25% z ceny objednávky.

Praskni je bance nebo pres koho ty karty prijimaji, zrusi s nima smlouvu.


Pavouk106

  • *****
  • 2 358
    • Zobrazit profil
    • Můj blog
    • E-mail
Re:Naše drahá Alza
« Odpověď #16 kdy: 18. 12. 2012, 16:27:47 »
K úvodnímu příspěvku:
Alza - Doručí to rychle na pobošku, ale často za vyšší prachy než jinde. Jejich logika "nakup zadarmo" a "sleva 1000 korun na nákup" je poněkud divná a na první pohled jednoznačně matoucí
CZC - Dlouhodobě (mnou) ověřená kvalita, navíc mají konečně pobočku v Plzni, takže bych jednoznačně upřednostnil před Alzou. Občas se stane, že se zboží nedodá druhý den... ani třetí nebo čtvrtý. Zatím se to stalo asi jen jednou, ale docela v nevhodnou dobu (nový zdroj).
Lan-shop - Solidní jednání? Možná tak na eshopu. Kdybys někdy zašel do kamenný prodejny (lze tam i vyzvednout zboží), posral by ses z nich. Kromě toho, že nemají ani pitomej microUSB kabel (chápeš? všechno, VŠECHNO, se dnes připojuje tímhle kabelem a oni ho nemají v kamennym obchodě... prej objednat z netu a za tři dny...), tak jejich vystupování je na úrovni "Proč nás otravujete? Nevidíte, jak jsme tady zaneprázdněný nicneděláním?" nebo v dobách (téměř) dávných, kdy wifi byla nadávka "Až budete vědět, jaký zařízení potřebujete, tak přijďte a objednáme ho". Nikdy bych si u nich nic nekoupil. Kdyby nebyli často nejlevnější :-D Koupil jsem u nich půlku mýho počítače (cca 15 litrů), dva notebooky, desku s Atomem (viděls obrázek v jinym vlákně) a spoustu dalších věcí. Mimo jiné grafickou kartu Palit GTS450 low-profile, kterou jsem prostě jinde ani nesehnal... Za to jim patří všechna čest. Ale to jednání. Kdyby místo lidí nasadili roboty, udělali by líp.

Reklamoval jsem jen málo věcí. S Alzou nemám zkušenost, s CZC měl kámoš celkem hodně zkušeností, ale samý dobrý, v Lan-shopu jsem reklamoval jednou a dopadlo to sice dle předpokladů (zamítnuto), ale i tak pro mě neuspokojivě. Šlo o switch RB750G (mikrotik switch) napájený pomocí pasivního PoE, kdy na stejnej zdroj napětí byl připojenej i RB433. Trafo bylo píchnutý do přepěťovky APC, bouřka nebyla. U switche shořel vstup napájení (šlo do něj 19V, má bejt tuším od 12 do asi 34V), router běží dodnes. Tak jako tak jsem o osm stovek lehčí a mám kulový. Switch běžel měsíc.

Re:Cena není vše...
« Odpověď #17 kdy: 18. 12. 2012, 16:40:32 »
Jen pro zajímavost, v Mironetu si při platbě kartou účtují 1,25% z ceny objednávky.

Praskni je bance nebo pres koho ty karty prijimaji, zrusi s nima smlouvu.

V USA se neplati vubec? Divam se ze od 2010 je povoleny uctovat si nejaky 2-3% fees pri platbe.

Rax

Re:Cena není vše...
« Odpověď #18 kdy: 18. 12. 2012, 17:17:40 »
Praskni je bance nebo pres koho ty karty prijimaji, zrusi s nima smlouvu.

Nesmysl, od roku 2009 je legální možnost vybírání poplatku za platbu kartou.
Navíc je to správné, kdo je líný zajít do bankomatu nechť si připlatí. Obchodník za platbu kartou při prodeji PC za 30 000 Kč musí vypláznout 300-900 Kč kartové společnosti a to tedy nejsou zrovna zanedbatelné peníze.

Pixel

Re:Naše drahá Alza
« Odpověď #19 kdy: 18. 12. 2012, 17:35:14 »
A to sa ti zdá normálne, že si pýta kartová spoločnosť také sumy?


Lenin POWER!

  • ****
  • 434
  • Nekecat a delat!
    • Zobrazit profil
    • Tribut Leninovi
    • E-mail
Re:Cena není vše...
« Odpověď #20 kdy: 18. 12. 2012, 18:11:47 »
V USA se neplati vubec? Divam se ze od 2010 je povoleny uctovat si nejaky 2-3% fees pri platbe.

Ja mam ve smlouve s credit card processorem ze si nemuzu uctovat nic navic, pred rokem jsem ji obnovoval. Stejne bych si nic navic neuctoval protoze to bych pak neprodal. V cechach mozna, ale tady by to bylo neprodejny. Tak 2/3 zakazniku by mi zdrhli jinam.

A to sa ti zdá normálne, že si pýta kartová spoločnosť také sumy?
Muzete si za to sami. Kdyby jste nebyli tak posedli kradenim kreditek tak by si uctovala mene. Tohle cislo odpovida zhruba poctu podvodnych transakci. Zazkaznikovi se musi vrati nazpet penize a VISA to nebude platit ze sveho.

Pavel 'TIGER' Růžička

Re:Naše drahá Alza
« Odpověď #21 kdy: 18. 12. 2012, 18:35:37 »
Alzasoft byl dobrej, dokud byl naproti v tom baráku. Malá a snaživá pobočka. Pak se rozrostli a ztratili pro mne tu hodnotu. Ostatně to je riziko všech, kteří se rozrůstají. Jakmile jsou zaměstnanci mimo dohled, neuhlídáš to. Jen vzpomeňme Libra, 100Mega, ProCa aj. Růst je vlastně zabil. V Alze je i sranda, když vypadne proud. To se prostě zastaví čas. Technika je skvělá záležitost, ale nic se nemá přehánět. Platební automaty, také skvělá věc ... v Mironetu naštěstí vždycky dám někomu prachy a ať mi vrátí ... protože člověk má kolikrát plnou hlavu, zaplatí, vyjme drobné, vezme lístek a na papírové zapomene. Ano je to má blbost, ale proč mám myslet na takové hovadiny? Proto dávám přednost obchodům, kde jsou lidé. Většinou funguje to pravidlo: "Chovej se tak, jak bys chtěl, aby se chovali k Tobě." Buď mám jen štěstí, nebo to fakt je chováním. Ale vychází to od číny, přes anglii, německo až k nám. Ano, mám i negativní zkušenosti, ale za ty léta praxe je jich naštěstí minimum.

prudič

Re:Naše drahá Alza
« Odpověď #22 kdy: 18. 12. 2012, 18:48:48 »
Platební automaty, také skvělá věc ... v Mironetu naštěstí vždycky dám někomu prachy a ať mi vrátí ... protože člověk má kolikrát plnou hlavu, zaplatí, vyjme drobné, vezme lístek a na papírové zapomene.
Platební automat jsem viděl v mironetu na centrále a kvůli tomu už tam víckrát nejdu. Dělaj ze zákazníků debily. Byl jsem tam sám a prodavač mě stejně poslal k automatu. Peníze byli nějak zmačkané, tak to automat nebral. Prodavač mi je vyměnil a poslal mě zpět. Stejně tak mi vadí ty lístečkové pořadníky. Místo aby zaměstnali o pár lidí víc, tak zákazníky buzerují pípajícím automatem, který jim přikazuje, kdy kam mají jít. Navíc člověk ani neví kolik lidí je před ním ve frontě. Naprosto běžně se mi stává, že automat píše čekací doba 1min a já už tam stojím 10, V eshopech nemá cenu nakupovat přes osobní odběr.

Re:Naše drahá Alza
« Odpověď #23 kdy: 18. 12. 2012, 18:55:12 »
Platební automaty, také skvělá věc ... v Mironetu naštěstí vždycky dám někomu prachy a ať mi vrátí ... protože člověk má kolikrát plnou hlavu, zaplatí, vyjme drobné, vezme lístek a na papírové zapomene.
Platební automat jsem viděl v mironetu na centrále a kvůli tomu už tam víckrát nejdu. Dělaj ze zákazníků debily. Byl jsem tam sám a prodavač mě stejně poslal k automatu. Peníze byli nějak zmačkané, tak to automat nebral. Prodavač mi je vyměnil a poslal mě zpět. Stejně tak mi vadí ty lístečkové pořadníky. Místo aby zaměstnali o pár lidí víc, tak zákazníky buzerují pípajícím automatem, který jim přikazuje, kdy kam mají jít. Navíc člověk ani neví kolik lidí je před ním ve frontě. Naprosto běžně se mi stává, že automat píše čekací doba 1min a já už tam stojím 10, V eshopech nemá cenu nakupovat přes osobní odběr.

Ty automaty maj samozrejmne smysl. Odberny mista odbavi stovky zakazniku denne, a automat dela celej proces daleko efektivnejsi -> presne tak to ma byt. Uplna kravovina zamestanavat lidi na tyhle druhy prace.

KapitánRUM

Re:Naše drahá Alza
« Odpověď #24 kdy: 18. 12. 2012, 19:02:01 »
Automaty jsou tam jedna z věcí, co mi opravdu vadí.
K vůli nim tam nerada nakupuje řada mých zákazníků, naštěstí, alespoň nebude problém se změnou dodavatele.

Re:Cena není vše...
« Odpověď #25 kdy: 18. 12. 2012, 21:19:46 »
Muzete si za to sami. Kdyby jste nebyli tak posedli kradenim kreditek tak by si uctovala mene.
AFAIK je počet útoků na platební karty v US podstatně vyšší než u nás. Ty vycházíš z nějakých jiných čísel?

prudič

Re:Naše drahá Alza
« Odpověď #26 kdy: 18. 12. 2012, 23:07:01 »
Platební automaty, také skvělá věc ... v Mironetu naštěstí vždycky dám někomu prachy a ať mi vrátí ... protože člověk má kolikrát plnou hlavu, zaplatí, vyjme drobné, vezme lístek a na papírové zapomene.
Platební automat jsem viděl v mironetu na centrále a kvůli tomu už tam víckrát nejdu. Dělaj ze zákazníků debily. Byl jsem tam sám a prodavač mě stejně poslal k automatu. Peníze byli nějak zmačkané, tak to automat nebral. Prodavač mi je vyměnil a poslal mě zpět. Stejně tak mi vadí ty lístečkové pořadníky. Místo aby zaměstnali o pár lidí víc, tak zákazníky buzerují pípajícím automatem, který jim přikazuje, kdy kam mají jít. Navíc člověk ani neví kolik lidí je před ním ve frontě. Naprosto běžně se mi stává, že automat píše čekací doba 1min a já už tam stojím 10, V eshopech nemá cenu nakupovat přes osobní odběr.

Ty automaty maj samozrejmne smysl. Odberny mista odbavi stovky zakazniku denne, a automat dela celej proces daleko efektivnejsi -> presne tak to ma byt. Uplna kravovina zamestanavat lidi na tyhle druhy prace.
Ani náhodou. Normální člověk, totiž není školený na tuhle práci a tak pokud tam nechodí často, bude zdržovat daleko víc, než kdyby to za něj udělal prodavač. Zkus si třeba jít do teska k samoobslužné pokladně a naklapej tam 5 rohlíků (nebo třeba můj problém, poraď si se zmačkanými penězi). Na podobných úkonech skončí naprostá většina lidí. Jenže člověk stojí peníze prodejce a automat mrhá čas zákazníka.

Re:Naše drahá Alza
« Odpověď #27 kdy: 18. 12. 2012, 23:57:39 »
Platební automaty, také skvělá věc ... v Mironetu naštěstí vždycky dám někomu prachy a ať mi vrátí ... protože člověk má kolikrát plnou hlavu, zaplatí, vyjme drobné, vezme lístek a na papírové zapomene.
Platební automat jsem viděl v mironetu na centrále a kvůli tomu už tam víckrát nejdu. Dělaj ze zákazníků debily. Byl jsem tam sám a prodavač mě stejně poslal k automatu. Peníze byli nějak zmačkané, tak to automat nebral. Prodavač mi je vyměnil a poslal mě zpět. Stejně tak mi vadí ty lístečkové pořadníky. Místo aby zaměstnali o pár lidí víc, tak zákazníky buzerují pípajícím automatem, který jim přikazuje, kdy kam mají jít. Navíc člověk ani neví kolik lidí je před ním ve frontě. Naprosto běžně se mi stává, že automat píše čekací doba 1min a já už tam stojím 10, V eshopech nemá cenu nakupovat přes osobní odběr.

Ty automaty maj samozrejmne smysl. Odberny mista odbavi stovky zakazniku denne, a automat dela celej proces daleko efektivnejsi -> presne tak to ma byt. Uplna kravovina zamestanavat lidi na tyhle druhy prace.
Ani náhodou. Normální člověk, totiž není školený na tuhle práci a tak pokud tam nechodí často, bude zdržovat daleko víc, než kdyby to za něj udělal prodavač. Zkus si třeba jít do teska k samoobslužné pokladně a naklapej tam 5 rohlíků (nebo třeba můj problém, poraď si se zmačkanými penězi). Na podobných úkonech skončí naprostá většina lidí. Jenže člověk stojí peníze prodejce a automat mrhá čas zákazníka.

Tohle me nadzvedlo. Školený? WTF? Ta pokladna uz jednodussi byt nemuze. Je to jako instalace aplikace na Win, next, next, done.

Joe

Re:Naše drahá Alza
« Odpověď #28 kdy: 19. 12. 2012, 00:09:05 »
Hele, ale ty automaty v Mironetu jsou fakt na hovno, Alza je ma promakany, ale ty Mironeti to je des, jednou jsem takle musel platit a penize to nejdriv nebralo, pak je to vzalo a nepripocetlo - jasny, personal to vyresil, ale proc proboha ...

Lenin POWER!

  • ****
  • 434
  • Nekecat a delat!
    • Zobrazit profil
    • Tribut Leninovi
    • E-mail
Re:Cena není vše...
« Odpověď #29 kdy: 19. 12. 2012, 02:07:41 »
Muzete si za to sami. Kdyby jste nebyli tak posedli kradenim kreditek tak by si uctovala mene.
AFAIK je počet útoků na platební karty v US podstatně vyšší než u nás. Ty vycházíš z nějakých jiných čísel?

Ja mam v eshopu 5% podvodu, ale eshop to je magnet na podvodniky. V normalnim obchode to bude mene.