Jsem teď ve druháku. Prvák jsem v podstatě nic nedělal, akorát jsem se 1-2 dny učil před písemkama a dělal úkoly. Jako jestli jsi programoval v php, ale máš problém se naučit C, tak je to divný. Na C není nic těžkého, programovací jazyk je jenom další způsob vyjadřování nějakých myšlenek. Možná na to prostě nemáš hlavu, což se stát může, i když jinak můžeš být chytrý. Diskrétní matematika je celkem vopruz no, já jsem v podstatě celý semestr vůbec nevěděl, co se tam dějě, vždycky jenom nějak splácal úkoly, abych měl nějaké body no a pak jsem o vánočních prázdninách sedl se skriptama a jel jsem postupně všechny definice a naučil jsem se to. Na prvním termínu jsem potřeboval asi 30 bodů, což byl příklad za 14 a za 17 bodů. Za 17 bodů tam bylo řešení soustavy lineárních rovnic, což spadalo do algebry a je to povinnost, pokud chceš uspět a za 14 bodů byl nějaký relativně jednoduchý příklad, který jsem udělal podle definice, kterou jsem si opsal z papírku kámaráda, protože povolené jsou nějaké vlastní zápisky na A4ce a zrovna kapitolu s tím příkladem jsem přeskočil, že už nebyl čas. Tu diskrétní matiku udělají v podstatě skoro všichni, není to tak hrozné, jak to vypadá. Větší problém jsem měl paradoxně s normální matikou v druhým semestru, kterou jsem udělal až na 3. pokus, protože Fuchs docela strhává body za kravinky, vynecháš jednu závorku a hned máš místo 10 bodů 8 atd..
Škola je to podle mě ale super.