Americani maji podnikani v krvi, oni veri ve sve schopnosti kteryma to rozjedou kupredu. Cesi veri ve sve schopnosti ostatni ochcat.
Jojo, USA je zeme pravniku. Zalezi jenom na pravnicich, jestli vysoudis miliony nebo prohrajes vse. A to je o "ochcani" - jak vymyslet nesmysl, ktery by mohl projit soudem.
Cesi jsou ve schopnosti "ochcat" nekoho na mile daleko a vetsinou tady jeste i soudy rozhoduji v takovych zalobach podle "zdraveho rozumu".
Je, takovedle neprakticke skoly by se USA nechytali protoze by na ne nikdo nechodil. Tam to studenti chteji umet.
Kdyz myslis "neprekticke" == teoreticke, pak nesouhlasim se spojenim techto vet. Teorie neznamena, ze to studenti neumeji.
V cechach chteji jen ten papir aby na jeho zaklade ziskali lepsi pracovni misto.
Tak to je podle me chyba firem. Kdyz firma zamestna nekoho jen diky papiru, tak to takhle vypada. Firma samotna na tom jeste prodela, nebot cloveku s papirem se bezne plati vic jak cloveku se stejnyma znalostma bez papiru.
A i napsaný je to moc pěkně, s hezkými příklady, vysvětlením. Není to jenom strohý věta-důkaz-věta-důkaz...
Prednaska a potazmo i styl psani je jenom veci autora; nelze to zobecnit. Nevim jak jinde, ale na MFF nikdy nechybelo vysvetleni, kdyz nekdo nechapal a zeptal se. Priklady a aplikace byli vetsinou prednaseny automaticky jako "motivace", kdyz aplikace nebyla zrejma. Tzn. aplikace byli vetsinou vynechavany u datovych struktur s popsanou slozitosti operaci a pri algoritmech, ktere to meli v nazvu. Kdyz to nekomu nedoslo, mohl se klidne zeptat - napriklad na co se pouziva hledani nejkratsi cesty v orientovanem grafu nebo na co je dobre vedet maximalni parovani v bipartitnim grafu.
:-) :-) :-)
chlapi, mate u mne pivo, kdyz to vytahnete na tisicovku ...
Kde se mame hlasit?
A jeste otazka na zamysleni:
Nebylo by jednodussi dat praxi na stredni skoly a nechat VS na vyskum? I dneska jsou SOS, kde se delaji certifikaty od Cisco, uci se programovani a jine IT-related dovednosti. VS se od techto SOS lisi hlavne matematikou a vecmi, ktere na ni navazuji.