Konec poskytovatele 365internet.cz

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #60 kdy: 06. 10. 2022, 19:20:01 »
Jigdo: souhlas, prave poslu 50kc do 365internet, jestli budou vymahat castku cca 450kc vcetne prodleni, napisu jsem jak me s inkasni agenturou privedli do dluhu a ke krachu. Snad pak zmenis nazor  :P A ne ze tu od lidi dostanu rady, ze vyuctovani musim platit cele  :D
Tohle jsem napsat ja jako ze mam problem, tak dostanu rady, pujc penize, proste zaplatit musis celou castku. To se nediv ze te sli odpojit a nebo ze jezdi k tobe inkasni agentura. Takze ted porad ten zbytek, jak potom mam bojovat  ;)


Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #61 kdy: 06. 10. 2022, 19:53:00 »
Mne to pripada jako hon na carodejnici !

Nevim jak dlouho a jak velke ma sice CETIN pohledavky vuci 365internet,
ale takhle sproste prepojit vsechny zakazniky mi pripda ze strany CETINU
jako nekorektni a vyuziti sveho MONOPOLNIHO postaveni !!!

Co vám připadá je naprosto irelevantní. Jediné podstatné je, co je ve smlouvě mezi CETINEM a ISP. A skoro bych řekl, že něco ve smyslu "když nebudete platit tak vás odpojíme" tam nejspíše bude.

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #62 kdy: 06. 10. 2022, 20:37:36 »
Dobrý večer,
řešíme tuto kauzu dlouho - nekoretní toto jednání není, ČTÚ je samozřejmě průběžně o všech krocích informován.
Monopol CETIN nemá - různých možností připojení je samozřejmě spousta. Pokud ovšem využíváte něčí infrastrukturu, tak logicky není možné za ni dlouhodobě neplatit. 365internet byl výslovně opakovaně upozorněn, že v případě neuhrazení může dojít k přerušení služby (není to tedy rozhodně "z ničeho nic", jak se může zdát z vyjádření na webu 365internet).

Pokud někomu internet nejede vůbec, kontaktujte prosím kolegy na info@cetin.cz, na FB (odpovídáme tam, byť to není do 10 minut) nebo zavolejte - prověříme to.

Jednání o možném plošném řešení mezi 365internet a jinými firmami vítáme.

Adam Zbiejczuk / CETIN

Mne to pripada jako hon na carodejnici !

Nevim jak dlouho a jak velke ma sice CETIN pohledavky vuci 365internet,
ale takhle sproste prepojit vsechny zakazniky mi pripda ze strany CETINU
jako nekorektni a vyuziti sveho MONOPOLNIHO postaveni !!!

Jak to ze se CTU nevyjadril jeste k te situaci? Web CTU mlci !!!!

Jak to ze neexistuje postup, podle ktereho by mnel 365internet/CETIN postupovat
a drzet se ho? Jestli ano, kdo ho porusil?

CTU/Cetin si umyjou ruce a privedou firmu ke krachu........

Drzim panu Ivankovi, jednateli spolecnosti 365internet palce.

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #63 kdy: 06. 10. 2022, 20:46:16 »
Tak to raději zabalit připojení i od T-Mobile. Ten taky moc vlastní infrastruktury nemá. Asi nejlepší bude si vzít OKU a jít k O2.

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #64 kdy: 06. 10. 2022, 20:49:02 »
Citace
Společnost Cetin, která je naším dodavatelem a na jejíž infrastruktuře provozujeme naše přípojky odstoupila od Velkoobchodní smlouvy z důvodu neplacení k datu 31.10.2022. Bohužel bez dalšího přistoupila dne 5.10.2022 i k jednostrannému kroku a to přepojení zákazníků do své sítě. V současné době probíhají jednání s dalšími partnery o zajištění provozu. Naší prioritou je zachovat kvalitu a cenové podmínky a v případě ročních plateb zároveň zajistit plnění dle uhrazené faktury. Tento jednostranný krok, nás mrzí. Společnost 365internet se nikdy nevyhýbala svým závazkům, po celou dobu jednání jsme hradili část faktur.

Společnost Cetin jsme již během včerejška opakovaně žádali o zapojení služeb zpět na naši infrastrukturu a zajištění přístupů do systémů pro správu všech přípojek, avizovali jsme, že probíhají jednání a rovněž den před odpojením byla provedena další platba. Přesto jsme nedosáhli zapojení.

Jsme vaším poskytovatelem a pracujeme na zajištění plnění dle smlouvy. Finální řešení pro vás budeme mít během několika dní.

Je nám jasné, že v kontextu situace kolem dodavatelů energie, se jedná o velmi citlivé téma a jistě mnoho z vás znervóznělo a má obavu, že přijde o internet. Naše řešení, které připravujeme vám zajistí další fungování, doporučujeme nepřijímat ihned první nabídku.

Pro vyloučení pochybností, nerozporujeme právo společnosti Cetin vypovědět smlouvu, ani právo odpojit jednotlivé služby. Přesto obrázek, který z uvedeného sdělení může běžný zákazník nabýt, tedy že nehradíme vůbec nic, nejednáme nebo se vyhýbáme povinnostem, není pravdivý. Provedený krok s přepojením zákazníků a zobrazením neautorizované hlášky bez předchozího, byť jen telefonického upozornění, považujeme za neadekvátní reakci a nátlak.

Náš případ je na mnohých diskusních fórech prezentován jako důkaz, že menší operátoři nic nepřinášejí a jen jaksi parazitují na síti Cetinu. Pravě menší operátoři jako jsme my (a další) jsou ti flexibilní, kteří velmi rychle implementují veškeré novinky a technologické upgrady sítě. Namátkou byla naše společnost první nebo mezi prvními:

v nasazení 250 Mbps VDSL3 včetně otestování modemů Nokia a Fritzbox,
reálně jsme zřizovali 1 Gbps optické přípojky,
bonding včetně široké nabídky routerů byl námi, jakož i ostatními menšími hráči implementován 9 měsíců předtím, než jej spustil někdo z "velké trojky".
Menší hráči mají na trhu své místo a mohou nabídnout individuální přístup, implementaci novinek dříve než velké korporace. Mnozí z nich jsou na trhu již jednu či dvě dekády. Nabídky jsou navíc různé, někteří nabízejí za platbu dopředu slevu na službu, někdo má DSL službu s dobíjením kreditu, někde je v ceně IPv6, někdo se soustředí na optické lokality nebo umí velmi dobře řešit přípojky, kde teprve probíhá výstavba nového domku a realizace je na několik měsíců, rozdílné je i portfolio koncových zařízení včetně mnohdy nestandardních nebo zákazníkům snadno připojí jeho zařízení a pomohou s nastavením. Zkrátka je možné vybírat dle preference a panuje mezi námi silná konkurence a zároveň respekt.

Jan Ivanko, jednatel
Vyjádření na stránkách 365internet se trochu prodloužilo.

Chápu, že teď nechtějí nikoho pustit. Pokud měli teď problém s platební morálkou, nucené vracení peněz těm, kteří si předplatili rok, by je určitě položilo definitivně ...


Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #65 kdy: 07. 10. 2022, 00:08:06 »
Pro ty kdo zažili krach bohemia energy je tohle těžké deja-vu a výsledek byl takový, že jsem měl takovou nedůvěru v malé poskytovatele tak jsem musel přejít pod Moloch (Čez) a celá ta sranda mě přišla "pouze" na doplatek 39 tisíc za 5 měsíců.

Teď mám tu samou nedůvěru v malé poskytovatele a začínam řešit zda na tom ostatní nejsou podobně jen se o tom nemluví a začne domino efekt. Stejně tak už se obracím na wifináře a na 5G (náš trojkartel) co zde nabízejí (dříve bych se vysmál, teď začínám upřednostňovat) protože moje důvěra ve stabilitu přeprodejců DSL padla na bod mrazu a ceny za rychlost jsou téměr totožné. (500Kč za 100Mbit u 5G mi byl nabídnut okamžitě u O2 s tím že je sleva, jak jinak u kyslíku), Na IPv6 a IPv4 již jsem rezignoval.

Celá tahle situace je stejně špatně, je to problém mezi 365i a CETIN a tohle se nemělo nikdy dostat na veřejnost.
Takhle to začíná vypadat že jsme se stali rukojmím na jejich neshodě a CETIN teď vypadá jako monopol který se snaží 365i veřejně pošpinit jako neplatiče a znamená to prakticky jejich konec ať už je pravda jaká chce. Kdyby byl vyhlášen bankrot/prodej tak bych to i pochopil. 365i se začíná bránit a to značí že to nebude tak jednostranné jak to bylo včera prezentováno.
Navíc se musím zastat toho, že za celou dobu jejich fungování od původních 20Mbit/s kdy O2 uvedlo (technicky nelze provést zrychlení) a mého odchodu ke 365i to dokázali během let dostat na 120/25Mbit/s včetně skvělé podpory při řešení problémů a zavádění bondingu (terminátoru). Kdo tvrdí že malí operátoři jsou parazité lže a provokuje.

To že CETIN nemá kontakt na jednotlivé přípojky je selhání na jejich straně. To je jak kdyby Čez distribuce netušil kde má odběrná místa a kontakt na ně, je to nesmysl. Mám smlouvu o zřízení přípojky a pak o změně na bonding kde jsou všechny moje údaje a jedná se o formulář Cetinu, technik byl taky od nich. To jako po provedení montáže to všechno skartujete? Alespoň v mém případě je to kompletní blbost a dohledali by mě kdyby chtěli.

Pro ty kdo se ptali tak výpověď/reklamaci jsem vlastně vytvořil z jejich všeobecných podmínek bod 14.4. zhoršení postavení účastníka, včetně kombinace nedodávání služeb, zapření skutečnosti o tom, že to věděli a že chci z toho důvodu vrátit prostředky. Nejsem právník a vím, že kdybych to tady vystavil tak to někdo začne cupovat, že je to blbě a měl jsem to nebo ono a na to nejsem zvědavý.
(Já si to beru dost osobně protože za mě to byl výborný poskytovatel a tak jsem tomu nemohl uvěřit ale to v kapitalismu nikoho nezajímá a musel jsem ihned jednat abych nedopadl jak s bohemia energy a napsal jsem to dost na hraně)

Vzhledem k vyjádření na stránkách je jasné že pan jednatel očividně čte zdejší fórum, mám pro něj pár pár slov:
Pane Ivanko, poškození značky 365internet je natolik rozsáhlé, že i kdyby jste nakonec dospěl k dohodě s CETIN a.s., tak budete živořit protože důvěra je poškozena, nejste O2 která to může zámest masivním marketingem pod koberec. Prodejte všechny klienty nebo celou firmu včetně všech bloků IPv4 co máte nejlepší nabídce a vyrovnejte závazky.

Pokud se nechcete vzdát a víte že jste v právu, tak doporučuji založit novou firmu s čistým štítem a novou smlouvou s CETINem a převeďte své klienty zde. Dělá to tak většina firem a taky vědí proč.

Za mne pojedu až do konce (1.10.) na CETIN lince, do té doby počkám na vyjádření ČTÚ, Banky i 365internet a uvidím. Současná nabídka je totiž jak přes kopírák u všech které jsem kontaktoval a dal jsem tomu celý den a výsledek není.
Už stačilo.

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #66 kdy: 07. 10. 2022, 01:04:16 »
Někdy je situace složitější, ale toto nevypadá moc jako ten případ. Problémy s placením potvrdil 365i. Jediný bod, kde se IMHO neshodují, je konec smlouvy. Podle vyjádření Cetinu to chápu, že i365 skončila smlouva 5. 10., a teď již jen plní nad rámec smlouvy. Podle vyjádření i365 bych řekl, že Cetin měl smlouvu ještě plnit do konce měsíce.

Nerozumím úplně těm hate na způsob, jakým Cetin informuje uživatele. Ano, nejsem zastáncem modifikací provozu operátorem a technicky je to prasárna. Pokud ale už Cetin nemusí plnit a teď poskytuje připojení nad rámec smlouvy (ano, to je ten sporný bod), buďme rádi za to. Nevím, jaké měli jiné možnosti informovat zákazníky, a jak by to bylo náročné, ale u služby poskytované nad rámec povinností mi to přijde OK.

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #67 kdy: 07. 10. 2022, 04:22:14 »
Jenže oni (365i) žádné své vlastní IP bloky nemají, nejsou sami v RIPE... atd. Nemají zřejmě nic :-( možná tak kancelář, jak někdo někde už psal a možná teď ještě nějaké čekající zákazníky na zázrak?



Pro ty kdo zažili krach bohemia energy je tohle těžké deja-vu a výsledek byl takový, že jsem měl takovou nedůvěru v malé poskytovatele tak jsem musel přejít pod Moloch (Čez) a celá ta sranda mě přišla "pouze" na doplatek 39 tisíc za 5 měsíců.

Teď mám tu samou nedůvěru v malé poskytovatele a začínam řešit zda na tom ostatní nejsou podobně jen se o tom nemluví a začne domino efekt. Stejně tak už se obracím na wifináře a na 5G (náš trojkartel) co zde nabízejí (dříve bych se vysmál, teď začínám upřednostňovat) protože moje důvěra ve stabilitu přeprodejců DSL padla na bod mrazu a ceny za rychlost jsou téměr totožné. (500Kč za 100Mbit u 5G mi byl nabídnut okamžitě u O2 s tím že je sleva, jak jinak u kyslíku), Na IPv6 a IPv4 již jsem rezignoval.

Celá tahle situace je stejně špatně, je to problém mezi 365i a CETIN a tohle se nemělo nikdy dostat na veřejnost.
Takhle to začíná vypadat že jsme se stali rukojmím na jejich neshodě a CETIN teď vypadá jako monopol který se snaží 365i veřejně pošpinit jako neplatiče a znamená to prakticky jejich konec ať už je pravda jaká chce. Kdyby byl vyhlášen bankrot/prodej tak bych to i pochopil. 365i se začíná bránit a to značí že to nebude tak jednostranné jak to bylo včera prezentováno.
Navíc se musím zastat toho, že za celou dobu jejich fungování od původních 20Mbit/s kdy O2 uvedlo (technicky nelze provést zrychlení) a mého odchodu ke 365i to dokázali během let dostat na 120/25Mbit/s včetně skvělé podpory při řešení problémů a zavádění bondingu (terminátoru). Kdo tvrdí že malí operátoři jsou parazité lže a provokuje.

To že CETIN nemá kontakt na jednotlivé přípojky je selhání na jejich straně. To je jak kdyby Čez distribuce netušil kde má odběrná místa a kontakt na ně, je to nesmysl. Mám smlouvu o zřízení přípojky a pak o změně na bonding kde jsou všechny moje údaje a jedná se o formulář Cetinu, technik byl taky od nich. To jako po provedení montáže to všechno skartujete? Alespoň v mém případě je to kompletní blbost a dohledali by mě kdyby chtěli.

Pro ty kdo se ptali tak výpověď/reklamaci jsem vlastně vytvořil z jejich všeobecných podmínek bod 14.4. zhoršení postavení účastníka, včetně kombinace nedodávání služeb, zapření skutečnosti o tom, že to věděli a že chci z toho důvodu vrátit prostředky. Nejsem právník a vím, že kdybych to tady vystavil tak to někdo začne cupovat, že je to blbě a měl jsem to nebo ono a na to nejsem zvědavý.
(Já si to beru dost osobně protože za mě to byl výborný poskytovatel a tak jsem tomu nemohl uvěřit ale to v kapitalismu nikoho nezajímá a musel jsem ihned jednat abych nedopadl jak s bohemia energy a napsal jsem to dost na hraně)

Vzhledem k vyjádření na stránkách je jasné že pan jednatel očividně čte zdejší fórum, mám pro něj pár pár slov:
Pane Ivanko, poškození značky 365internet je natolik rozsáhlé, že i kdyby jste nakonec dospěl k dohodě s CETIN a.s., tak budete živořit protože důvěra je poškozena, nejste O2 která to může zámest masivním marketingem pod koberec. Prodejte všechny klienty nebo celou firmu včetně všech bloků IPv4 co máte nejlepší nabídce a vyrovnejte závazky.

Pokud se nechcete vzdát a víte že jste v právu, tak doporučuji založit novou firmu s čistým štítem a novou smlouvou s CETINem a převeďte své klienty zde. Dělá to tak většina firem a taky vědí proč.

Za mne pojedu až do konce (1.10.) na CETIN lince, do té doby počkám na vyjádření ČTÚ, Banky i 365internet a uvidím. Současná nabídka je totiž jak přes kopírák u všech které jsem kontaktoval a dal jsem tomu celý den a výsledek není.
Už stačilo.
« Poslední změna: 07. 10. 2022, 04:30:28 od HaSiTeM »

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #68 kdy: 07. 10. 2022, 06:57:35 »
Tak to raději zabalit připojení i od T-Mobile. Ten taky moc vlastní infrastruktury nemá. Asi nejlepší bude si vzít OKU a jít k O2.
T-Mobile má celorepublikovou síť mobilních základen, část dokonce sdílí s O2 a vztahy tam budou vzájemně zjevně v pohodě, takže tady bych obavy neměl :)

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #69 kdy: 07. 10. 2022, 09:29:01 »
Z webu 365internet:

Sdělení ke službě internetového připojení
 Společnost 365internet se nikdy nevyhýbala svým závazkům, po celou dobu jednání jsme hradili část faktur.
Jan Ivanko, jednatel

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

alex6bbc

  • *****
  • 1 432
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #70 kdy: 07. 10. 2022, 09:47:31 »
Z webu 365internet:

Sdělení ke službě internetového připojení
 Společnost 365internet se nikdy nevyhýbala svým závazkům, po celou dobu jednání jsme hradili část faktur.
Jan Ivanko, jednatel

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

hradit část faktur to mi připomělo: "vzdejte se, jste částečně obklíčení"

RDa

  • *****
  • 2 467
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #71 kdy: 07. 10. 2022, 10:08:05 »
Za mne pojedu až do konce (1.10.) na CETIN lince, do té doby počkám na vyjádření ČTÚ, Banky i 365internet a uvidím. Současná nabídka je totiž jak přes kopírák u všech které jsem kontaktoval a dal jsem tomu celý den a výsledek není.
Už stačilo.

A co jako cekate? Proste mate oddelenou distribuci/provoz (CETIN) a oddeleneho obchodnika (komu platite).

Tohle rozdeleni stabilizuje a "zprumernuje" moznosti sluzeb skrze celej stat - protoze se o to nekdo nejakym zpusobem celoplosne stara.

Zaroven tam nevychazi zadne lokalni zazraky, takze vsem obchodnikum je nabidnuto to same - v podstate to, co v soucasne dobe instalovana technologie nabizi pro danou adresu (dsl vs optika).

Lepsich nabidek se dockate u treba mobilnich operatoru, ktere vam muzou nabidnou balicek sluzeb (mobilni sluzby + pevnou sit) za zdanlive zvyhodnenou cenu.

A zazraky necekejte. NIKDE. ani na internetu, ani u elektriny ci plynu.

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #72 kdy: 07. 10. 2022, 10:18:34 »
Tady neni co resit. Cetin jasne napsal ze 365internet dlouhodobe neplatil
Takze proste tim krachnul. Kdo bude mit duveru v 365internet? Kdyz neplati dlouhodobe, mlzi, potom rika ze to dal teda poskytuje, tak je neco divne. Pusobi to jako, snazime se to tady nejak udrzet, aby to vypadalo a zakaznik to hned nepoznal.

Otazka: proc to nemaj ten problem jine spolecnosti?

Mluvčí CETINu Adam Zbiejczuk Lupě potvrdil, že z jejich strany došlo k odstoupení od smlouvy z důvodu dlouhodobého neplacení závazků: „Protože 365internet lhůtu 30 dnů nijak nevyužil a své zákazníky neinformoval

Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #73 kdy: 07. 10. 2022, 10:35:33 »
Stejně tak už se obracím na wifináře a na 5G (náš trojkartel) co zde nabízejí

ve stabilitu přeprodejců DSL padla na bod mrazu a ceny za rychlost jsou téměr totožné. (500Kč za 100Mbit u 5G mi byl nabídnut okamžitě u O2 s tím že je sleva, jak jinak u kyslíku), Na IPv6 a IPv4 již jsem rezignoval.
Stale je :) 5G no jo ale jak ti jede... mrkni na to 100Mb/s a upload maj ty lidi treba jen 7Mb/s a ping 20 nic moc. Stale je to vzduchem.
Ano ceny jsou podobne, tam velke terno to neudela, proto jsem tu psal, ze je lepsi se podivat ne jen na velikost firmy, ale historii  :)
Dlouho co sleduji, jen jsem to tam z nejakeho duvodu nedal, jsem zde zminoval...
UVTnet - ty to delaj dlouho,

Metronet - ten se ukazal na Cetinu snad nekdy v roce 2020 ale zda se ze funguje, navic ma i vlastni servery, infrastrukturu

Avonet - dle historie ho maj lidi radi co tak ruzne ctu,

Wia DSL - sleduji dlouho, funguje fakt uz par let,

Giganet - nekdo tu zminoval ze je taky dlouho

Takze minimalne z tohodle byse uz neco dalo slozit nebo vymyslet.
Problem velke trojky je to, ze nejsou moc prozakaznicky, takze se vecne clovek dohaduje. U O2 je to jejich Smart Box, ktery si udajne mas koupit za 6litru apod.
T-Mobil - mel jsem, problem byl ze kdyz neco padlo, tak prisel technik, smutne koukal a stejne to tenkrat prehazovali na O2 (tu dobu byla hlavni).
Vodafone - to je na zvazeni jak umi xDSL.

Samozrejme kdo ma v baraku optiku, tak prejde na technologii tuto. Wi-Fi je casto zarusena a nebo vyzaduje pristup na strechu, takze ne pro kazdeho. Zajmavy byl Starlink a satelit od Muska, ale to je cilene na domy a mimo mesta, takze na nic.


Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« Odpověď #74 kdy: 07. 10. 2022, 16:45:39 »
Názory některých tu tedy opravdu nechápu. 365 byl 30 dní předem informován, že pokud nezaplatí, dojde k odstoupení smlouvy CETINem. Tato lhůta 5.10. vypršela, a CETIN vypověděl smlouvu. To, že 365 během této lhůty své zákazníky neinformoval, je jejich problém, a ne CETINu.

Po výpovězení smlouvy CETIN stávající zákazníky přesunul na měsíc pod sebe (ZADARMO!), aby lidi měli čas si najít jiného poskytovatele, což je na síti CETINu v podstatě jen administrativní krok a velmi triviální.

Takže byste raději byli od 5.10. bez internetu? Proberte se...