Programoval jsem RedDragon a par let jsem provozoval L2 server ADT Arena.
Pokud jde o vynalezavost hracu - nema hranice.
Vsechny akce musi generovat server a klient byt o nich jen informovan. Vsechny vstupy od klienta musi byt zkontrolovany. Napriklad - klient rika jdu vpravo, ted utocim a pod. Server musi rict ted vypadl item, ted jsi zpusobil zraneni.
A pak uz zbyva jen ochrana proti automatum. Jsou ruzne druhy automatu. Co mne napada :
- navrh stratege: Tomu asi nezabranite, na druhou stranu je tezke je udelat. Jako navrh strategiie lze chapat i navod. Hra, ktera ma jednoznacne viteznou strategii takovy navod evokuje. Hra nesmi mit viteznou strategii podle navodu.
- zrychleni reakci: S timhle jsem nebojoval. Ale co mne napada: zavedeni sumu do dat ze serveru. Mozek ma uzasnou schopnost sum filtrovat. A naprogramovat reakce je tezke. Dale statistika: pokud ma nekdo neprimerene rychle reakce - neni to robot ?
- unavne expeni/crafteni: Tady pomuze dobrovolny pomocnik admina ktery zacne s hracem chatovat. Neodpovida - je to asi robot. Treba pro Lineage jsem si udelal HW klikatko na mysi. 1x NE555, par soucastek a SW to nezjisti. Premyslel jsem i o tom, ze to udelam na jednocipu - ktery bude klikani nahodne flakat, ale zjistil jsem ze pravidelnost nikdo nezjistuje.
Ohledne zabezpeceni kodovani paketu = nemoznost jejich napodobeni mam pochybnosti. Pokud hra vyzaduje pravidelne akce, da se to udelat na urovni HW (klavesnice, mys). Je pravda, ze zbastlit emulator klavesnice a mysi nezvladne kazdy. Instalovat SW ano.
SW, ktery umozni klientovi podstrcit serveru hodnotu je treba refaktorizovat. Trochu mimo tema - uz jsem videl eshop, ktery si cenu postovneho posila pres POST. A nevadila mu zaporna cena postovneho.