Ochrana proti upraveným paketům

Re: Ochrana proti upraveným paketům
« Odpověď #15 kdy: 04. 08. 2011, 14:42:27 »
Podvádění v online hrách se bez hardwarové podpory (http://en.wikipedia.org/wiki/Trusted_Computing) nedá uspokojivým způsobem zabránit. Obvykle se používá nějaká kombinace security‐through‐obscurity a heuristik na straně serveru, snažícím se podvodné chování odhalit.


Tropl

Re: Ochrana proti upraveným paketům
« Odpověď #16 kdy: 04. 08. 2011, 14:49:56 »
Moc rád bych viděl nějaký funkční anticheat. Škoda, že nic takového nelze z principu udělat.

A proč by ne? Anti cheaty jsou tu už dávno a fungují dobře.

DK

Re: Ochrana proti upraveným paketům
« Odpověď #17 kdy: 04. 08. 2011, 15:58:57 »
Jenda: ano, pro ultra-hyper-leet hackery je tato ochrana zbytecna...
nicmene pokud se program sikovne udela, nemusel by salt jit tak jednodusse zjistit... jinak anticheaty existuji a funguji, pokud chce, at si zaplati gameguard a ma to vyresene

Logik

  • *****
  • 993
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Ochrana proti upraveným paketům
« Odpověď #18 kdy: 04. 08. 2011, 16:38:46 »
Anticheat z principu nemůže fungovat. Lze např realizovat ochranu proti tomu, aby nekoupil to, co nikdo neprodává, nebo aby se nepohyboval rychleji, než je na mapě možné. Ale není možné z principu detekovat věci, které možné jsou, akorát jsou např. obtížné. Nanejvýš heuristikou odstřihnout hráče, kteří příliš vyčuhují ze statistik...

Armus

Re: Ochrana proti upraveným paketům
« Odpověď #19 kdy: 04. 08. 2011, 17:25:01 »
Pokud ty upravená data posílá klient, není možné ty data zkotrolovat proti serveru?


Logik

  • *****
  • 993
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Ochrana proti upraveným paketům
« Odpověď #20 kdy: 04. 08. 2011, 18:38:50 »
Jde o to, jestli je kontrolovat vůči čemu. Takhle zabráníš "nelegálním" akcím, ale nezabráníš akcím legálním, byť provedeným strojem. Např. různé expovací skripty apod.

Sten

Re: Ochrana proti upraveným paketům
« Odpověď #21 kdy: 04. 08. 2011, 23:25:29 »
Pokud nejsou nastavené vektory přerušení, tak si žádný normální zavadeč neškrtne. Jako řešení mě napadá napsat jednoduchý vlastní zavaděč, ten uložit do toho souboru spolu s linuxovým jádrem a initramdiskem (takže ExpressGate tohle všechno najednou načtě do paměti). Zavaděč potom po spuštění najde a spustí jádro a předá mu ukazatel na začátek initramdisku.

Sten

Re: Ochrana proti upraveným paketům
« Odpověď #22 kdy: 04. 08. 2011, 23:26:13 »
Pardon, špatné diskuse

Jenda

Re: Ochrana proti upraveným paketům
« Odpověď #23 kdy: 05. 08. 2011, 01:03:40 »
Podvádění v online hrách se bez hardwarové podpory (http://en.wikipedia.org/wiki/Trusted_Computing) nedá uspokojivým způsobem zabránit. Obvykle se používá nějaká kombinace security‐through‐obscurity a heuristik na straně serveru, snažícím se podvodné chování odhalit.
Ani s HW, koukni na Sony.

Jenda

Re: Ochrana proti upraveným paketům
« Odpověď #24 kdy: 05. 08. 2011, 01:04:25 »
Moc rád bych viděl nějaký funkční anticheat. Škoda, že nic takového nelze z principu udělat.

A proč by ne? Anti cheaty jsou tu už dávno a fungují dobře.
Tak to bych princip takového rád viděl.

Re: Ochrana proti upraveným paketům
« Odpověď #25 kdy: 05. 08. 2011, 01:56:48 »
Podvádění v online hrách se bez hardwarové podpory (http://en.wikipedia.org/wiki/Trusted_Computing) nedá uspokojivým způsobem zabránit. Obvykle se používá nějaká kombinace security‐through‐obscurity a heuristik na straně serveru, snažícím se podvodné chování odhalit.
Ani s HW, koukni na Sony.
To je nutná podmínka, ne postačující, chybami v softwaru se dá pokazit všechno. :-)

Tropl

Re: Ochrana proti upraveným paketům
« Odpověď #26 kdy: 05. 08. 2011, 11:59:05 »

Re: Ochrana proti upraveným paketům
« Odpověď #27 kdy: 05. 08. 2011, 15:16:18 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Valve_Anti-Cheat
http://en.wikipedia.org/wiki/PunkBuster
Jsem si téměř jist, že ani jeden odkazovaný anticheat ve skutečnosti nefunguje. Ten druhý dokonce skenuje pamět klienta na známé hacky, ale co když k pozměnění dojde na cestě? O tom prvním se pro jistotu nic neví, takže jediná vrstva zabezpečení, kterou to přináší, je security by obscurity.

Re: Ochrana proti upraveným paketům
« Odpověď #28 kdy: 05. 08. 2011, 16:17:57 »
Server musí obsahovat clearingové centrum, kde se všechny akce kontrolují oproti informacím od ostatních hráčů. Není možné vyrobit předmět jen tak ze vzduchu, buď ho někdo měl, pak bude existovat nejen akce získání, ale i akce předání. Pokud ten předmět byl v NPC, musí existovat záznam o jeho získání, třeba tím, že NPC ví, že selhal v testu na okradění, nebo že umřel v souboji.

Prostě veškeré akce musí být dvojmo, jako v účetnictví, má dáti, dal. Pak není možné, aby jeden hráč dělal něco, co nemohou ověřit ostatní hráči.

Rychlý pohyb? Pokud klienti ostatních hráčů znají možnosti postavy, kterou trekují po obrazovce a vizualizují jeho pozici, nemohou slepě přejímat jeho souřadnice a v případě odchylky začít nastalou situaci nějak řešit. Třeba logovat na centrálu podezření.

Logik

  • *****
  • 993
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Ochrana proti upraveným paketům
« Odpověď #29 kdy: 05. 08. 2011, 16:31:05 »
Jenže běžně jsou ve hrách nelegální i např. expovací stroje, a ty se mohou pohybovat v podstatě "normálně". Samozřejmě, nepřirozeně rychlý pohyb je také detekovatelný, ale ono často stačí se urychlit o kousek, což ostatní nemohou detekovat.
-
U některých typů her, kde např. závodních, kde záleží na rychlosti a přesnosti reakce uživatele, pak umělé "zšikovnění" hráče je prakticky nedetekovatelné.