Čau,
např. mmorpg hra lineage 2 funguje takto.
V klientovi je uložen jeden staticky blowfish key. Jakmile se klientem připojíš na server, tak první příchozí paket je zašifrovaný tímto statickým blowfishem a v paketu se nachází nový dynamicky vygenerovaný blowfish key, který se bude následně používat pro šifrování jak klientem, tak serverem. Dál se v onom paketu nachází veřejný klič pro RSA šifrování, kterým se zašifrují přihlašovací údaje. RSA klič je navíc zpřeházený a každý paket nakonci projde takovou xor smyčkou.
I přes tohle všechno se stejně podařilo to rozluštit a vzniklo několik prográmků, jako např. l2 walker, který hraje za hráče, takže si to pustíte a jdete do školy a postava se vesele expí.
Dokonce nějaký rusák udělal program - hlapex - který umožňoval právě vyrábět itemy atd. tím, že vytvářel "fejk" pakety, takže se musela dělat ochrana ještě na serveru, jako např. kontrolovat, jestli item, co se přidává do invu, opravdu někde vypadl z moba atd..
Je to celkem složitá záležitost, ale jestli to je nějaké tvoje home-made hra, kterou hraje pár lidí a jen se našli nějací blbánci, co si hrajou na hackery, tak bych řekl, že stačí bohatě šifrování nějakou symetrickou šifrou a máš po problémech. Pokuď ti do toho bude bušit banda rusáků, tak stejně neuděláš nic.