Az na to, ze ja jsem schopen zmenit pravidla (resp. delat vyjimky), pokud to bude nutne, oni nikoliv.
Oni jsou také schopní dělat výjimky, pokud je to nutné. Akorát to ve vašem případě za nutné nepovažují.
Filtrovat podle typu prilohy je uz za hranici slusnosti.
Jiní správci, zejména vašeho typu, zase budou tvrdit, že nepropouštět emaily s některými typy příloh je základ.
Nerozumite co ten whitelist je.
Rozumím.
Nikde jsem netvrdil ze JENOM ti, co jsou na seznamu budou pusteni a zbytek odmitnut.
Já jsem také nic takového netvrdil. Naopak kdybyste si můj komentář přečetl pořádně, výslovně jsem uváděl, že ty e-maily, které neprojdou přes whitelist, musí mít rozumnou šanci být doručené. Protože to je přesně to, co se různým „takysprávcům“ stává – že jim většinu e-mailů propustí whitelist, a oni si pak nevšimnou, že ty ostatní e-maily jsou proakticky nedoručitelné. Tj. že pravidla mimo whitelist mají nastavená špatně.
Mam whitelistovane konkretni emaily (obchodnich partneru).
Proč ne konkrétní domény?
Anonymizovana random adresa odesilatele, skrze server s nahodou IP si takovou wildcard propustku nezaslouzi (ne, ze bych to neumel dle domeny odesilatele, nebo hostname - ale tohle z principu neudeluji).
Proč, co je na tom špatně? Naopak je to doporučený postup při přeposílání e-mailů.
Nevidim prakticky prinos udelit tyto vyjimky.
Jako u každéjo jiného záznamu na whitelistu – přeskakovat zbytečné kontroly u důvěryhodných e-mailů (šteříte tím vaše prostředky), přeskakovat zbytečný greylist (zase šetříte prostředky a urychlíte doručení e-mailu) a eliminovat možné problémy, kdyby e-mail nějakou následnou kontrolou neprošel. Účelem antispamových kontrol je eliminovat spam, ne buzerovat odesílatele regulérních e-mailů.