Tedy naprosto nepřezkoumatelné číslo, pokud k němu nezveřejní jěště další podrobnosti.
A co byste na něm chtěl zkoumat? Když se rozhodnete prodat barák za 10 milionů a prodáte ho za 10 milionů, potřebuje kupující to číslo ještě nějak zkoumat? Potřebujete to číslo zkoumat, abyste zjistil, jestli jste ten barák úspěšně prodal nebo ho neprodal?
To si jen domýšlíte, protože vycházíte z ničím neověřeného předpokladu, že CZ.NIC je neziskovka a dobrodějové.
Že je neziskovka má napsáno ve stanovách, že jsou dobrodějové jako předpoklad vůbec nepotřebuju.
Protože teprve pak se dá ověřit Vaše tvrzení, že je projekt úspěšný.
Já jsem ale netvrdil, že je projekt úspěšný. Já jsem jenom vyvrátil vaše tvrzení, že kampaň na Indiegogo byla neúspěšná – prostým konstatováním faktu, že byla vybrána požadovaná částka (dokonce mnohem větší částka).
Opět vycházíte z naprosto neověřeného předpokladu, že to stanovené číslo má nějaký reálný základ.
Ne, vy pořád vycházíte z naprosto mylného předpokladu, že to číslo by mělo mít nějaký reálný základ. To číslo je prostě předem určená částka, ke které se buď dostanu, a pak byla kampaň úspěšná a pokračuje se tím, co mělo následovat po úspěšné kampani. A nebo se té částky nedosáhne, a pak (v případě fixního cíle) byla kampaň neúspěšná, přispěvatelům se vrátí peníze a na kampaň se nijak nenavazuje.
Když budete shánět hypotéku na barák, budete taky považovat za úspěch, pokud dostanete hypotéku požadovaných parametrů, a naopak za neúspěch, pokud na tu hypotéku nedosáhnete. Nebo snad na otázku, jak jste v bance uspěl, odpovíte: „neuspěl jsem, tu hypotéku mi dali“?
To, že nějaké číslo bylo překročeno 9x nevypovídá nic, pokud se nerozhodnete slepě věřit, že bylo nastaveno správně.
Jenže cílem kampaně je vybrat požadovanou částku. Cíl je splněn, pokud je ta částka vybrána. Ta částka může mít zvolena špatně, ale to není předmětem kampaně. Když si dáte za cíl uběhnout 1500 metrů za 5 minut, cíl jste úspěšně splnil, pokud to uběhnete třeba za 4:59. Že vám to běhání nakonec třeba nepomůže zhubnout je jiná věc, ale v tom běhání jste byl úspěšný.
Protože ta kampaň byla vedena tak, že podsouvala linku "obecné prospěšnosti"
Opravdu? Jste schopen to nějak doložit?
vychvalovala Turris ze všech stran
Jasně, vy byste založil kampaň na tom, že byste si o produktu navymýšlel všechna možná i nemožná negativa. A pak byste za úspěch prohlásil to, že se cílová částka nevybrala.
Podle reakcí lidí ale vidím spíš zklamání, mnoho jich mělo z kampaně jiné očekávání, než co dostali.
Vy pořád potřebujete nějaká čísla i tam, kde žádná nedávají smysl, a tady najednou napíšete „mnoho“. Co je to „mnoho“?
Na tom, že vidíte jen zklamání, není nic divného – překvapivé by bylo, kdybyste zaznamenal nějaká kladná hodnocení, když ignorujete všechno, co se vám nelíbí.