Kromě zde zmíněných problémů ještě může být problém v něčem z tohoto:
1. nastavení regionu WiFi karty, pokud byl starý router nastaven na jiný kanál, kde nesprávný region nevadil.
Region pro USA: kanály 1-11
Region pro EU: kanály 1-13
Region pro JP: kanály 1-14
Pokud je router nastaven na kanál 12 či 13 a WiFi v počítači má nastaven region USA, je třeba změnit region na správný, protože karta sice síť vidí (skenování funguje), ale nepřipojí se k ní.
Bohužel se i stává, že karta má nastaven region napevno a změnit nejde. Pak je nutné změnit na WiFi routeru kanál na jiný.
Občas není region napevno, ale ovladač dodaný výrobcem notebooku má region napevno a pak je dobré vyměnit ovladač za takový, který regiony umí správně.
2. U WiFi AP standardu 802.11n a nastavení 40 MHz šířky kanálu má hromada WiFi v noteboocích, telefonech, tabletech ap. problém se připojit. Změnou nastavení na Pouze 20 MHz šířka kanálu toto vyřeší.
3. Velmi zřídka se stává, že si prostě dvě WiFi zařízení nerozumí, sem tam se to dá vyřešit omezením AP na nějakou starší WiFi normu 802.11g, 802.11b, případně nějakým jiným nastavením, či zakázáním novější featury.