Tu niekde proste niekde zlyhala komunikacia. Uzavierka coho? Uctovna uzavierka, uzavierka projektu, uzavierka dialnice, uzavierka diferencialu... Ma v tom jasno aspon autor? Kedy mala byt, viazne to interne vo firme, viazne to u zakaznika, viazne to na nejakom audite, ako to bolo vysvetlene (“porad neco mele” je nic nehovoriace).
Priklad: kolega/podriadeny chcel pridat, jasne sa mu povedalo, ze najprv sa musi podpisat dalsia konkretna zmluva so zakaznikom, lebo akekolvek navysenie personalnych nakladov schvaluje osoba XY a ta to inak neschvali. Odhadovany cas bol 1-2 mesiace, boli z toho 4. Vysvetlil som, poprosil o trpezlivost, zly umysel v tom nebol. Rozumiem, ze ho to nepotesilo, rozumel by som, ak by to riesil hladanim inej prace, ale nic s tym zo svojej pozicie neurobim.