A to je celý ten problém - on ten email naprosto nepotřebuje, absolutně ho nezajímá, má jinou práci a jen ho to nesmyslně otravuje.
Ty e-maily ho ale zajímat mají, protože jde o ověření údajů vlastníka. Když bude mít ty údaje špatně, může o tu doménu přijít. Jak jsem psal, pokud vlastník té domény není schopen pochopit ani to, že nějakou doménu vlastní, bylo by rozumné tu doménu převést na někoho jiného. Navíc zkontrolovat, jestli se během roku nepřestěhoval a jeho adresa je pořád stejná, to opravdu není intelektuálně příliš náročný úkol.
Jak již bylo v diskusi mnohokrát zmíněno, kdyby si v CZ.NIC někdo neseděl na vedení, tak by se emaily posílaly na technický kontakt s nějakým linkem pro ověření, aby to už dál neotravovalo (pokud možno nikdy).
Než budete mít tyhle chytré rady, zjistěte si, co je technický kontakt a jaký je rozdíl mezi technickým kontaktem a vlastníkem. Jéčko to svým způsobem (vždy opačně, než jak je to doopravdy) popsal – je to stejné, jako kdyby se zprávy týkající se majitele auta (pojištění, přestupky) posílaly vašemu automechanikovi. Tomu automechanikovi to bude úplně jedno, protože takových aut spravuje stovky, stejně jako technický kontakt k doméně. Technický kontakt ani nemusí znát údaje o vlastníkovi, aby je mohl zkontrolovat.
Pokud vlastník domény neumí zkontrolovat svou adresu a přeposílá to vám, převeďte tu doménu na sebe. Tím se akorát narovná skutečný stav věcí, protože tu doménu stejně fakticky vlastníte vy, když vám majitel vše přeposílá.
Protoze ty idiote, smysl ma poslat informaci o tom, ZE SE NECO ZMENILO. A ne otravovat lidi tim, ze tam je porad TOTEZ!
Kdyby registrátor věděl, že jste se přestěhoval, tak se vás na to nemusí ptát. Registrátor ten e-mail posílá právě proto, že o vašich změnách (adresy, e-mailu, telefonního čísla) neví. Naopak správně očekává, že když se někdo přestěhuje, změní e-mail nebo telefon, nebude asi hned myslet na to, že to musí změnit u kontaktů domény. Takže se tímhle e-mailem jednou ročně připomene a zeptá se, zda se náhodou něco nezměnilo. I průměrně inteligentní šimpanz e-mail pochopí a když se nic nezměnilo, smaže ho. Ale když se něco změnilo, bude rád, že mu připomněli, že to má změnit i u registrátora.