Sám nemůžeš nikdy vyprodukovat tolik článků, aby ti to zajistilo návštěvnost, která tě uživí. Navíc se mrkni na pár zajímavých byznys modelů, které magazíny mají:
Root.cz: Spíše komunitní web pro lidi zajímající se o otevřené technologie. Články píšou nadšenci o okrajových technologií a jiní je čtou ze zvědavosti. Většina IT lidí blokuje reklamy, navíc technická témata jsou obtížná na sehnání kvalitních článků v dostatečném množství, což z Root.cz dělá velmi neperspektivní médium a skoro si i myslím, že pro IInfo tento web je spíše srdcovka, protože ani o reklamy zde nebude příliš zájem.
Podnikatel.cz: Podle mě nejlepší web co se týká monetizace. Dá se tam narvat spousta reklam s tím, že to lidi nebudou moc blokovat a články může tvořit armáda studentíků zpracováváním nových informacích o zákonech, zkušenostech podnikatelů atd. Když se mrkneš na tenhle web, je to jenom o kvantitě článků, sem tam prodáš PR článek a jsi vysmátej.
Ideálně pokud budeš plánovat web, tak si představ, že potřebuješ vydat třeba 1 článek denně po dobu 5 let, tzn. 1.500 článků na dané téma. A když za měsíc vydáš 30 článků, musíš je zaplatit, ideálně aby článek byl pod 500 Kč, takže to musí být téma, které zvládne udělat i studentík či maminka na mateřské.
Další možností je přebírat články ze zahraničních zdrojů.
Nicméně realita je taková, že dneska musíš jet na kvantitu, jinak si pravidelnou návštěvnost nevybuduješ.