Jsem-nejsem dobrej programátor?

tvurceBS

Jsem-nejsem dobrej programátor?
« kdy: 04. 07. 2016, 16:37:04 »
Nejdriv zminim ze jsem C#/.NET vyvojar s par let zkusenosti, neco jsem delal pocas skoly (part-time, fulltime), ted uz delam normalne full-time. Na netu jsem si nasel test, ze se otestuji. Bohuzel muj vysledek byl FAILED. Byly tam i otazky, se kterymi jsem se nikdy nestretl nebo jsem s tim nikdy nedelal, protoze projekty, na kterych jsem delal, to nikdy nevyzadovali. Mozna jsem to cetl nekde, jenze jak to byva, nejlepsi je praxe. Mate to i vy tak, ze kdyz delate napr. v JAVE nebo v C++, tak umite vsechno?

Kit

Re:Jsem-nejsem dobrej programátor?
« Odpověď #1 kdy: 04. 07. 2016, 16:46:50 »
Nikdo neumí všechno, i v testech bývají chyby.

JardaP .

• 11 064
    • Zobrazit profil
« Odpověď #2 kdy: 04. 07. 2016, 17:07:13 »
A ten test mozna napsal nejaky desny teoretik, co posledni radku kodu apsal pred dvaceti lety. Nehlede a to, ze nejsdulezitejsi je, aby cůlovek vedel, ze veci existuji a kde je najde. Malokdo ma encyklopedickou pamet, aby si pamatoval vsechno, pricemz encyklopedicka pamet je casto doprovazena deficitem ci absenci analytickeho mysleni.

Kit

« Odpověď #3 kdy: 04. 07. 2016, 17:23:14 »
Souhlasím. Vždyť já si ani nepamatuji, jak se ve kterém jazyce píše switch nebo try..finally, protože je to v každém jazyce jinak. Od toho mám editor, aby to pokaždé napsal správně.

tvurceBS

« Odpověď #4 kdy: 04. 07. 2016, 17:38:45 »
Uvazuji, ze si projedu nejaky veci, jenze to je opat na teoreticke urovni a taky tak to zapomenu. Kdysi jsem byl na pohovoru a byl tam test ve kterem se ptali, v jakem namespacu je ta a ta metoda. Spatna odpoved -2b, spravna 1b, zadna 0b. Testem jsem neprosel a nelituji, protoze ptat se takove veci...

Kit

« Odpověď #5 kdy: 04. 07. 2016, 17:54:46 »