FEI VŠB Ostrava

FEI VŠB Ostrava
« kdy: 12. 06. 2016, 18:05:25 »
Ahojte, študoval/študuje niekto z vas na tejto škole?Ak ano, mal by som par otazok, mohli by ste ma kontaktovať spravou?Ďakujem vopred.

Re:FEI VŠB Ostrava
« Odpověď #1 kdy: 12. 06. 2016, 19:35:05 »
Ahoj, já studuji, účet tady nemám, tak otázky dej sem.

javaman

« Odpověď #2 kdy: 12. 06. 2016, 19:37:11 »
Pokud nejsi úplně k ničemu, tak bych tam ani nezačínal. Ale otázky dej rozhodně sem, ať víme.

« Odpověď #3 kdy: 12. 06. 2016, 21:12:35 »
Chcem sa opýtať, hlavne aká je úroveň tejto školy, nakoľko všade počúvam niečo iné. Niekto nadáva(ale často takí, čo tam zasa nechodia), že je to veľmi zlé, nemá to úroveň a podobne, niektorí to zasa vychvaľujú, že je to úplne normálna škola a všetko je v pohode...a väčšinou sú to staršie názory, tak ani neviem, kde je pravda momentálne. Potom sú aj názory, že je úplne jedno aká škola, ak sa tomu nevenuješ vo voľnom čase popri škole, tak z teba informatika neurobí ani FIT :) no neviem, rad by som nejaké novšie názory študentov tejto školy

user12345

« Odpověď #4 kdy: 12. 06. 2016, 21:59:35 »
Je to skola, na ktere je mozne obhajit diplomovou praci na konstrukci perpetua mobile. ;)
https://uloz.to/xyVsKY5Y/kou254-fei-n2649-3907t001-2014-pdf

Nejsem informatik, ale jsem taky toho nazoru, ze vlastni nasazeni ma alespon stejnou vahu jako skola. Pro sikovne studenty se dobre prilezitosti najdou vsude. :) Jestli je na FEI neco opravdu extra, tak je to asi relativne snadny pristup k superpocitacum na IT4I. Ani pro studenty neni zas tak tezke se tam dostat skrze spoluprace na vyzkumu svych vedoucich. Je jen treba si najit ty spravne vedouci, tak je to ale vsude.

« Odpověď #5 kdy: 12. 06. 2016, 22:14:40 »