Tak pokud je ta tiska 9 promile nákladů (10 ať se to z hlavy dobře počítá) tak to vychází na 100k měsíčně. Chápeš rozdíl mezi procenty a promile?? Pokud je něco 10 promile z nákladů (tedy deset tisícin) tak je třeba tu tisku vynásobit 100, ale pokud deset procent (desetina) tak deseti a máme těch tvých 10k.
Ehm...
Tisícovka není částka, kvůli které se vyplatí s někým vůbec jednat, natož ještě vyjednávat o ceně. Jednak je to v řádu promilí ročních životních nákladů
Počítáš dobře (v řádu promilí skutečně znamená méně než jedno procento). Správně ti vyšlo, že moje náklady musí být nad sto tisíc. Potíž je v tom, že se bavíme o ročních nákladech, nikoli měsíčních. Osobně pod sto tisíc ročně nemám ani samotné bydlení.
Roční náklady nepoužívám pro zmatení, ale proto, že uvažovat v businessu v jednotlivých měsících podle mých zkušeností nejde. Podstatné je to, že když budu mít takhle nastavenou většinu zákazníků, kdy každý znich dá kolem tisícovky, bude očekávat individuální přístup, obtěžovat mě i po dokončení zakázky a ještě se mnou bude smlouvat o ceně, tak budu muset v daný rok obsloužit stovky úplně cizích a navíc relativně náročných zákazníků i pro základní obživu a na to fakt nemám nervy. To je podle mě práce pro firmu s dělbou práce (recepce, hotline, obchod, realizace, support, ...), ne pro jednotlivce, ale každému, co jeho jest.